Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Gassie

een van die twee in nu op discovery channel meen ik
KTM SMT 2011

DaMaX

Citaat van: Gassie op 20 september, 2008, 09:34:01
een van die twee in nu op discovery channel meen ik


Okay, zal ik ff in de gaten houden.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

zit nu Torque te kieken, wat een ongeloofelijk slecht geacteerde film, wel leuk acties
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Ik vond hem echt te slecht :roll:

Toen ze over een trein heen begonnen te rijden en dat ook nog
uitzag alsof je mario-bros aan het spelen was heb ik hem afgezet.


Mounty

op zich vond ik m wel wat maar erg overtrokken actie's..das minder
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

 :? Torque,
Die film heb ik ooit gehuurd en toen gebrand, mijn jongste vind het leuk....ik zeg: bagger

Gelukkig dat ik gisteren naar de mexicaan moest, hoefde ik niet mee te kijken   :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DaMaX

Het enige wat ik  hierover kwijt wil: Bleeeeh, wat een K*tfilm, de vrouwtjes mogen daarentegen wel wezen ;).
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

#97
idd, die met die piercings, die altijd over haar lippen likt  :naughty:

hier rechts-achteraan :-X

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#98
Citaat van: Yvil op 25 september, 2008, 21:10:47
Ik vond hem echt te slecht :roll:

Toen ze over een trein heen begonnen te rijden en dat ook nog
uitzag alsof je mario-bros aan het spelen was heb ik hem afgezet.



Wat jammer, later had je echt kunnen lachen.. Als ze met racers over gravel en door het bos rijden. (als je goed kijkt zie je dat ze dan stuken hoger op de wielen staan ineens)

Die chick vervolgens neer gaat en met haar afgebroken demper in de hand (die is totaal niet heet na zo'n rit ofzo )achter een boom iemand staat op te wachten.

De grootst mogelijke onzin, niet kloppende motorgeluiden, de head honcho (ice cube) rijdt een fazer ofzo. :roll:

Ze rijden een hele tijd met 3 man in een strak leren pakjes op die racers en opeens tovert ene een betonschaar in zijn handen.

Op het laatste krijg je nog een tekenfilm over een chase met die Y2K tegen een met NOS geinjecteerde chopper  :schater:

De hoofdpersoon wil je vanaf de eerste minuut op zijn bek slaan.

De scene klopt geen jota van. Ze zetten een groep afro amerikanen die qua kleding uitzien alsof ze rechtstreeks uit Compton komen op een paar kleurrijke racers ergens in de woestijn.

Het is allemaal redelijk kansloos, en dan heb ik het nog niet over de onmogelijke geintjes die met de motoren uitgehaald worden.

Maar het is opzich vermakelijk, brommers kieken..

Bikerboyz was qua over de topheid wat gematigder, maar voor de rest natuurlijk ook cheesy , maar beter dan deze crap

Ochja..staks komt fast and furious (4) met de cast van the fast and the furious (1)   :woohoo: 
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

limbofighter

Citaat van: karz op 26 september, 2008, 14:46:34
Citaat van: Yvil op 25 september, 2008, 21:10:47
Ik vond hem echt te slecht :roll:

Toen ze over een trein heen begonnen te rijden en dat ook nog
uitzag alsof je mario-bros aan het spelen was heb ik hem afgezet.



Wat jammer, later had je echt kunnen lachen.. Als ze met racers over gravel en door het bos rijden. (als je goed kijkt zie je dat ze dan stuken hoger op de wielen staan ineens)

Die chick vervolgens neer gaat en met haar afgebroken demper in de hand (die is totaal niet heet na zo'n rit ofzo )achter een boom iemand staat op te wachten.

De grootst mogelijke onzin, niet kloppende motorgeluiden, de head honcho (ice cube) rijdt een fazer ofzo. :roll:

Ze rijden een hele tijd met 3 man in een strak leren pakjes op die racers en opeens tovert ene een betonschaar in zijn handen.

Op het laatste krijg je nog een tekenfilm over een chase met die Y2K tegen een met NOS geinjecteerde chopper  :schater:

De hoofdpersoon wil je vanaf de eerste minuut op zijn bek slaan.

De scene klopt geen jota van. Ze zetten een groep afro amerikanen die qua kleding uitzien alsof ze rechtstreeks uit Compton komen op een paar kleurrijke racers ergens in de woestijn.

Het is allemaal redelijk kansloos, en dan heb ik het nog niet over de onmogelijke geintjes die met de motoren uitgehaald worden.

Maar het is opzich vermakelijk, brommers kieken..

Bikerboyz was qua over de topheid wat gematigder, maar voor de rest natuurlijk ook cheesy , maar beter dan deze crap

Ochja..staks komt fast and furious (4) met de cast van the fast and the furious (1)   :woohoo: 
:yes6rs:

:yes6rs: :yes6rs:karz heb je gelijk in [fantafilm]
Volgens mij is die gast die deze film geregiseerd heeft te veel in fantasialand gekomen  :worship-cool:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

limbofighter

Dan geef me deze maar :roll:ja tis voor de vrouw he  :yes6rs:

Mama mia heb hem nu op dvd tis geen film voor de mannen  :(
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

HD4ever

#101
Trailer van de nieuwe bikerfilm 'Hellride'. Binnenkort in bioscoop  ;)

http://s72.photobucket.com/albums/i192/Skull_06/Video/?action=view&current=HellRide_Trailer.flv

[post verplaatst naar bioscoop topic]
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

karz

Hebben ze de cast van kill bill een nieuwe film laten maken ?

Kill Bill vond ik tegek, de meeste quitin tarantino films ook, maar op een of andere manier geeft die trailer me jeuk..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil


DeWitte

ik wil um wel zien  :cool:, mss samen MFL uitje van maken?  :yes6rs:(en daarna de kroeg in?? :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away