Hoofdmenu

De bioscoop

Gestart door limbofighter, 05 mei, 2008, 21:18:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

limbofighter

De film Knowing gezien.Moet zeggen dat het een goede film is,tis alleen dat Nicolas cage de hoofdrol speelt :-X
Ben ik zelf niet zo*n favoriet van.Film gaat over een tijd-capsule waar tekeningen in geplaats werden die de kids op een school 50 jaar geleden begraven hebben.
Deze wordt in de huidige tijd weer opgegraven......wat er gebeurd mag je zelf gaan kijken.
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Gassie

Citaat van: limbofighter op 30 juli, 2009, 23:05:34
De film Knowing gezien.Moet zeggen dat het een goede film is,tis alleen dat Nicolas cage de hoofdrol speelt :-X
Ben ik zelf niet zo*n favoriet van.Film gaat over een tijd-capsule waar tekeningen in geplaats werden die de kids op een school 50 jaar geleden begraven hebben.
Deze wordt in de huidige tijd weer opgegraven......wat er gebeurd mag je zelf gaan kijken.
vind alleen het einde niks dat breekt de hele film en is wat ver gezocht  :-X
KTM SMT 2011

Yvil

Ik vond het een leuke film, maar hij heeft weinig indruk op me gemaakt.
Ik kan me echt nauwelijks meer wat herinneren ervan  :dunno:

DaMaX

2012 komt ook nog uit dit jaar. Iets dergelijks, maar met veel SFX.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

Iemand al Public Enemies gezien? wij willen daar volgende week naar toe. 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DaMaX

Nog niet, maar wil het zeker ook gaan checken. Vind Johnny Depp sowieso wel goed en het is het verhaal van Dillinger, komt wel goed.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

crazy j

ik ben afgelopen week naar the hangover geweest
dat is een comedy over een vrijgezellenfuif in las vegas

vond het zelf echt een grappige film en een aanrader
living the life the way it comes

DaMaX

Citaat van: crazy j op 01 augustus, 2009, 10:38:56
ik ben afgelopen week naar the hangover geweest
dat is een comedy over een vrijgezellenfuif in las vegas

vond het zelf echt een grappige film en een aanrader

Ja, die was idd. goed.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 01 augustus, 2009, 07:09:13
Iemand al Public Enemies gezien? wij willen daar volgende week naar toe. 

M'n zusje is ernaartoe gegaan en vond het zeker een aanrader. Wij gaan er volgende week ook naartoe!  :lol: (Kijken of ze niet liegt!)

DeWitte

Citaat van: DaMaX op 01 augustus, 2009, 10:37:45
Nog niet, maar wil het zeker ook gaan checken. Vind Johnny Depp sowieso wel goed en het is het verhaal van Dillinger, komt wel goed.

Citaat van: Timeeh op 01 augustus, 2009, 13:53:36
Citaat van: Dwars® op 01 augustus, 2009, 07:09:13
Iemand al Public Enemies gezien? wij willen daar volgende week naar toe.  

M'n zusje is ernaartoe gegaan en vond het zeker een aanrader. Wij gaan er volgende week ook naartoe!  :lol: (Kijken of ze niet liegt!)

mss saampjes gaan? nog iemand van hiero? wellicht een frikandel scoren vooraf of zo? wij kunnen wel alleen dins of donderdag.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Naar welke gaan jullie als jullie naar de bios gaan?

DeWitte

#236
maakt mij niet uit? doe een voorstel of ondertitelen ze um in mestreech wat langzamer? :mrgreen:

edit: wij kunnen alleen maandag of donderdag ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Goed id... Wij kunnen alleen maandag avond! We horen het wel!  :lol:

DeWitte

voorstel morgenavond (maandag 3aug): 18:45 in de Royal in Heerlen? of een andere bioscoop?

-Timeeh en Renee
-Dwars en Mw Dwars
-Yvil? en Saskia?
-DaMaX?

Wie gaat er nog meer mee? Ik bel wel morgen zo rond de middag om te reserveren als ik het exacte aantal personen weet.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 02 augustus, 2009, 17:27:15
voorstel morgenavond (maandag 3aug): 18:45 in de Royal in Heerlen? of een andere bioscoop?

-Timeeh en Renee
-Dwars en Mw Dwars
-Yvil? en Saskia?
-DaMaX?

Wie gaat er nog meer mee? Ik bel wel morgen zo rond de middag om te reserveren als ik het exacte aantal personen weet.


Sas kan ik straks pas vragen of ze kan. Maar zo vroeg gaat sowieso niet lukken.
De winkel van Sas gaat pas om 18u dicht en dan moet de kas nog opgemaakt
worden enz. Dus dan moeten wij het voorbij laten gaan jammer genoeg :( :cry: