Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Youp

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Youp"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Youp"
in wat voor wereld leven we tegenwoordig?  :evil:

-edit-

bron Fok! Frontpage

heb al gereageerd op fok  :yes6rs:

op de FP? daar kijkt niemand  :P en vormt zich ook geen goede (lange) discussie als je wilt reageren moet je dat hier doen :yes6rs:

http://forum.fok.nl/topic/900123

Weet je het zeker  :?   Hier staan 4 reacties, op de FP tegen de 100 ?

En discussie interesseert me niet in dit geval.

op de FP is het morgen vergeten, dit topic staat in een forumonderdeel puur voor auto en motor liefhebbers en zal nog wel ff lopen, er volgen gerust nog wel meer reactjes :yes6rs: in ieder geval bedankt voor je bijdrage :) fok is op het moment erg traag, daardoor blijft ook 90% van de gebruikelijke users weg...
opeloos benzine verslaafd...

Youp

Citaat van: "Dwars"discussie over onzin lijkt me zo: zal nog veel water de maas afvloeien vooraleer deze " voornemens" werkelijkheid worden> Als ze al haalbaar zijn....

Vergeten in deze discussie wordt namelijk de sterke lobby van motorfietsproducenten en en denk daarbij ook aan de werkgelegenheid die deze (producenten, dealers, toeleveranciers en bijv. Veringsboeren :mrgreen:) leveren..

soep zal niet zo heet gegeten worden toch?? hoop ik iig :roll:

reken maar dat dat 3 stappen gebeuren er komt...

maar het feit al dat ze zich zoiets in hun hoofd halen  :x
opeloos benzine verslaafd...

DeWitte

Citaat van: "Youp"
Citaat van: "Dwars"discussie over onzin lijkt me zo: zal nog veel water de maas afvloeien vooraleer deze " voornemens" werkelijkheid worden> Als ze al haalbaar zijn....

Vergeten in deze discussie wordt namelijk de sterke lobby van motorfietsproducenten en en denk daarbij ook aan de werkgelegenheid die deze (producenten, dealers, toeleveranciers en bijv. Veringsboeren :mrgreen:) leveren..

soep zal niet zo heet gegeten worden toch?? hoop ik iig :roll:

reken maar dat dat 3 stappen gebeuren er komt...

maar het feit al dat ze zich zoiets in hun hoofd halen  :x

Altijd geweest en zal altijd zo blijven dat zgn. "vernieuwende" geesten zich vanallerlei onzin verzinnen om in de belangstelling te komen (zouden er mss verkiezingen aankomen??) :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

De politiek moet moderner, combineren met Idols misschien? Voorronden, stemmen per kandidaat en het belangrijkste, de mogelijkheid om iemand er uit te stemmen. Dat zou pas democratie zijn en dan kijken die onnozelen wel uit met hun lompe acties en uitspraken. Nu kun je om de 4 jaar (toevallig de laatste tijd iets sneller) de groep onnozelen kiezen die de opper onnozel mag kiezen die van weer 4 jaar de mensen gaat zitten eikelen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Youp

Citaat van: "Herr Tod"De politiek moet moderner, combineren met Idols misschien? Voorronden, stemmen per kandidaat en het belangrijkste, de mogelijkheid om iemand er uit te stemmen. Dat zou pas democratie zijn en dan kijken die onnozelen wel uit met hun lompe acties en uitspraken. Nu kun je om de 4 jaar (toevallig de laatste tijd iets sneller) de groep onnozelen kiezen die de opper onnozel mag kiezen die van weer 4 jaar de mensen gaat zitten eikelen.

daar heb je best een punt
opeloos benzine verslaafd...

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"Dat zijn de linkste :? , die 327 hielenlikkers van dhr Spee.:guns:

kijk dit snap ik nou niet  :oops:

als zich in je eigen straat "asociaal verkeersgedrag" voordoet dan bellen jullie die "vuile ratten" zelf  :?:  zo van waar hangen ze uit

karz

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"Dat zijn de linkste :? , die 327 hielenlikkers van dhr Spee.:guns:

kijk dit snap ik nou niet  :oops:

als zich in je eigen straat "asociaal verkeersgedrag" voordoet dan bellen jullie die "vuile ratten" zelf  :?:  zo van waar hangen ze uit

Ik woon niet aan de autosnelweg, jij wel ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Youp

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "suzuki-girl"Dat zijn de linkste :? , die 327 hielenlikkers van dhr Spee.:guns:

kijk dit snap ik nou niet  :oops:

als zich in je eigen straat "asociaal verkeersgedrag" voordoet dan bellen jullie die "vuile ratten" zelf  :?:  zo van waar hangen ze uit

dacht je dat?

wat dat betreft ben ik erg tolerant ;)
opeloos benzine verslaafd...

Herr Tod

Ik ga dat volk nog niet bellen :evil: Ik zou zelf wel wat verzinnen :wink:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

nee BoxerQ dat zie je dus eff helemaal verkeerd
Als ik me als een echte Aso zou gedragen in een woonwijk, dan is het eigenschuld dikke bult, en dan mogen ze mij gelijk mijn rbw afnemen... :!:
Maar daar er is toch niet een van die hielenlikkers in de buurt, omdat die zonodig op de provinciale weg in de middle of nowhere een motorrijder moeten bekeuren die net die ene traktor inhaalde over de doorgetrokken streep, en daar voor net wat meer gas gaf dan de toegestane snelheid....
Over dat soort eikels heb ik het, van die kontekruipers die zo graag bij de grote baas laten zien hoeveel bekeurinkjes ze hebben uitgeschreven...
Waren ze maar in de woonwijken, dan zou ik ze kunnen respecteren... :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

Citaat van: "suzuki-girl"
Waren ze maar in de woonwijken, dan zou ik ze kunnen respecteren... :?

Als ik ze 1000 mijlen onder zee tegen kwam... ala.. misschien  :mrgreen:

nee hoor flauwekul, maar ze zelf bellen zou ik ook nooit doen, heb je meestal toch niks aan  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"nee BoxerQ dat zie je dus eff helemaal verkeerd
Als ik me als een echte Aso zou gedragen in een woonwijk, dan is het eigenschuld dikke bult, en dan mogen ze mij gelijk mijn rbw afnemen... :!:
Maar daar er is toch niet een van die hielenlikkers in de buurt, omdat die zonodig op de provinciale weg in de middle of nowhere een motorrijder moeten bekeuren die net die ene traktor inhaalde over de doorgetrokken streep, en daar voor net wat meer gas gaf dan de toegestane snelheid....
Over dat soort eikels heb ik het, van die kontekruipers die zo graag bij de grote baas laten zien hoeveel bekeurinkjes ze hebben uitgeschreven...
Waren ze maar in de woonwijken, dan zou ik ze kunnen respecteren... :?


stja.... :oops:

ik lees nix nieuws  :roll: het blijft imo domme praat .

DeWitte

positief nieuws dan maar :wink:

CiteerIn Benin rijden de zogenaamde 'Zemidjans': motortaxi's. De aldaar zojuist begonnen zomervakantie grijpen de chauffeurs ervan aan om actie te voeren. Een half jaar lang zullen zij shirts dragen waarop staat dat 'alle meisjes naar school moeten'.



In Benin gaat nog steeds een op de drie meisjes niet naar school. En dat terwijl men ervan doordrongen is dat vrouwen met een opleiding een belangrijke rol kunnen spelen in de maatschappij van dit land. Een goede opleiding is de sleutel tegen armoede en ziekte. De actie wordt ondersteund door Unicef en gaat uit van de overheid in het Westafrikaanse land. Er doen maar liefst 5.000 'Zemidjans' aan mee. Hulde!

bron motoblog
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Motordievenbende opgerold in Amsterdam
Uitgegeven op vrijdag 25 augustus 2006 om 13:20:06, bijgewerkt om 19:45:22  

(Novum) - De politie heeft deze week met de arrestatie van vier mensen een motordievenbende opgerold die onder meer actief was in en rond Amsterdam. De twee hoofdverdachten, een 38-jarige en een 44-jarige Amsterdammer, zouden zeker tien Harley Davidson-motoren hebben gestolen. Ook worden ze verdacht van tien autokraken. Een 26-jarige Amsterdamse wordt verdacht van betrokkenheid. Een 44-jarige Brabander is opgepakt voor heling. De politie zegt nog meer aanhoudingen te verwachten.

De bende zou vooral buitenlandse motoren hebben gestolen uit parkeergarages in Amsterdam en omstreken. De politie vermoedt ook dat de bende in andere regio's actief was, zegt een woordvoerder. Het onderzoek daarnaar loopt nog.

Bij huiszoekingen in Amsterdam, Brabant en Flevoland werden tien Harley Davidsons en 'een grote partij' onderdelen in beslag genomen. Ook werden andere gestolen goederen aangetroffen afkomstig van tien autokraken in de regio Amsterdam en een aantal diefstallen in de regio Gooi- en Vechtstreek

bron nieuws.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Tja... hoge schrootprijzen, krijg je dat :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: