Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: suzuki-girl op 19 oktober, 2007, 17:18:09
CiteerLange file door weggegooid sleuteltje

Een boze motorrijder heeft donderdag voor één van de drukste kruispunten in de stad Groningen een lange file veroorzaakt door bij de verkeerslichten het sleuteltje van een automobiliste weg te gooien. Dat maakte de politie vrijdag bekend.

De motorrijder was kwaad op de vrouw omdat zij hem naar zijn mening had gehinderd. Na een korte woordenwisseling trok hij het sleuteltje uit het contact van haar auto een gooide het weg. Omdat de vrouw het sleuteltje pas na lang zoeken terugvond, ontstond achter haar stilstaande auto een lange file. De politie is nog op zoek naar de motorrijder.

Bron: nu.nl


das ne goeie ipv schelden die sleutel uit het contact trekken en in een rioolputje mikken :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: suzuki-girl op 19 oktober, 2007, 17:18:09
CiteerLange file door weggegooid sleuteltje

Een boze motorrijder heeft donderdag voor één van de drukste kruispunten in de stad Groningen een lange file veroorzaakt door bij de verkeerslichten het sleuteltje van een automobiliste weg te gooien. Dat maakte de politie vrijdag bekend.

De motorrijder was kwaad op de vrouw omdat zij hem naar zijn mening had gehinderd. Na een korte woordenwisseling trok hij het sleuteltje uit het contact van haar auto een gooide het weg. Omdat de vrouw het sleuteltje pas na lang zoeken terugvond, ontstond achter haar stilstaande auto een lange file. De politie is nog op zoek naar de motorrijder.

Bron: nu.nl


Moest eigenlijk veel vaker gebeuren.  :twisted:  Het sleuteltje weggooien dus. :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: suzuki-girl op 19 oktober, 2007, 17:18:09
CiteerLange file door weggegooid sleuteltje

Een boze motorrijder heeft donderdag voor één van de drukste kruispunten in de stad Groningen een lange file veroorzaakt door bij de verkeerslichten het sleuteltje van een automobiliste weg te gooien. Dat maakte de politie vrijdag bekend.

De motorrijder was kwaad op de vrouw omdat zij hem naar zijn mening had gehinderd. Na een korte woordenwisseling trok hij het sleuteltje uit het contact van haar auto een gooide het weg. Omdat de vrouw het sleuteltje pas na lang zoeken terugvond, ontstond achter haar stilstaande auto een lange file. De politie is nog op zoek naar de motorrijder.

Bron: nu.nl


:worship-cool: :worship-cool: :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

India verwacht van 6,7 miljoen in 2005 naar 15 miljoen in 2010 te gaan en China van 17 miljoen naar 21 miljoen. Met dit soort aantallen kan het niet anders dat de motorfiets een goedkoop wegwerp artikel gaat worden die niet meer gerepareerd hoeft te worden. Met als gevolg een markt die binnen de korste keren helemaal verzadigd is. Bij dit soort aantallen hebben we het nog niet over de Japanse, Duitse of Amerikaanse motorfietsen.

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat: H. S. uit Maastricht na diefstal van zijn HONDA NT 650 V DEAUVILLE

Citeer
Verzekerd bij ANWB / Unigarant? Motor gestolen?

Schrijf vergoeding van diefstalschade dan maar op je buik!

Alleen vanwege het enkele feit dat ik niet kan bewijzen dat mijn in de nacht van 7 juli 2007 gestolen motor (bouwjaar 7 augustus 2001 met circa 25.000 km. op de teller) voorzien was van een ART4-slot wordt schadevergoeding afgewezen door de directeur van ANWB / Unigarant, de heer Rob Kamphuis.

En dit is niet de eerste keer dat ik door ANWB / Unigarant benadeeld word: een door mij op de reisverzekering gedeclareerde acuut noodzakelijke tandheelkundige behandeling in het buitenland werd door Unigarant verhaald op mijn zorgverzekering. Gevolg: verlies van no-claim, dus een sigaar uit eigen doos.

Wie heeft er geld over voor alle delen van het kentekenbewijs en de sleutels van deze gestolen motor? Dan graag een bod.

Ik heb volstrekt geen vertrouwen meer in ANWB / Unigarant; ik vind deze verzekeringsmaatschappij en haar directeur zeer onbetrouwbaar. Inmiddels heb ik al mijn bij Unigarant lopende verzekeringen en mijn ANWB lidmaatschap (ik was lid vanaf 1973) opgezegd.
Smells like rubber

Varaderos

Motorcycling is not a crime

DeWitte

Winst Harley Davidson met 15,3 % gezakt.

Gevolg crisis Amerikaanse hypotheek- en kredietmarkten. Harley-Davidson heeft in het derde kwartaal een winstval van meer dan 15 procent te verduren gekregen. De nettowinst daalde naar 265 miljoen dollar, in vergelijking met 312,7 miljoen in dezelfde periode vorig jaar. Dat maakte het bedrijf uit het Amerikaanse Milwaukee vrijdag bekend.

De omzet van Harley-Davidson daalde met 5,8 procent naar 1,54 miljard. De onderneming sprak van een "slome verkoop''. Het bedrijf had al in september gewaarschuwd voor weinig rooskleurige resultaten in het derde kwartaal. Als gevolg van de crisis op de Amerikaanse hypotheek- en kredietmarkten zouden consumenten minder geneigd zijn om dure motoren aan te schaffen voor hun hobby.
Het nieuws over de legedarische motorfietsenbouwer was niet uitsluitend negatief. De verkoop in de VS daalde met 2,5 procent, maar in dezelfde periode kromp de markt voor zware motoren in de VS met 4,4 procent. Dat betekent dat het marktaandeel van Harley-Davidson in de VS is gestegen. Daarnaast groeide de omzet in Europa en Japan.

Bron: ANP 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Shinya Nakano rijdt volgend jaar, samen met Alex De Angelis, voor het team van Fausto Gresini in de MotoGP. De Japanner neemt de plek over van Toni Elias. Nakano staat op dit moment op een teleurstellende 17e plaats in het WK, op gelijke hoogte met de Fransman Sylvain Guintoli.

Lang was Elias overigens niet werkeloos. Want een paar uur nadat bekend geworden was dat Nakano zijn plek innam, kwam er een persbericht binnen van Pramac d'Antin waarin bekend werd gemaakt dat de Spanjaard voor het team van zijn landgenoot gaat rijden. Elias wordt de teammaat van Guintoli.

bron moto 73
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Den Haag - Afgelopen dinsdag werd op spectaculaire wijze de 27-jarige Belgische gangster Nordin Benalla gepakt na een overval op een motorzaak. Benalla ( De Paling) was op zondag voor de derde keer uit een gevangenis ontsnapt. Samen met een 22-jarige handlanger pleegde ze een overval op een motorzaak en gingen er zonder helm vandoor op een paarse motor.
Na een goed gecoördineerde achtervolging van de politie keken de vuurgevaarlijke Belgen uiteindelijk in de lopen van Remco en Bas. In de bijlage een verslag...


DEN HAAG - Direct nadat ze dinsdag de Belgische gangster Nordin Benallal hadden gepakt, werden de agenten Remco, Bas, Sandra en Andy en rechercheur Jasper naar de schietbaan gebracht. Hier konden ze even de spanning "wegknallen".

.Benallal (27) en zijn 22-jarige handlanger werden 's middags op het industrieterrein Binckhorst aangehouden na een overval op een motorzaak. Op het bureau bleek de Haagse politie de meest gezochte crimineel van België in huis te hebben. Benallal was zondag op spectaculaire wijze ontsnapt uit een gevangenis, een truc die hij al drie keer eerder had uitgehaald. Vandaar zijn bijnaam 'De Paling'.

In een extra editie van de Korpskrant, het huisorgaan van de politie Haaglanden, doen de agenten hun verhaal. Nog steeds met een mengeling van opwinding en trots. ,,We stonden op de binnenplaats van Bureau Laak toen de melding binnenkwam,'' vertelt Remco. ,,Bas en ik reden naar de plek waar de verdachten voor het laatst waren gezien. Ze reden zonder helm op een paarse motor, dus dat was eenvoudig te spotten. Bij de Maanweg reden ze voorbij, waarna we de achtervolging inzetten.''

Motorrijder Denni deed dat ook. ,,Het ging er niet misselijk aan toe. Op de Schenkkade probeerden die Belgen me uit, draaiden ze rondjes. Daarna gingen ze er als gekken vandoor. Het is een wonder dat er geen gewonden vielen. Ze reden door rood en staken kruisingen met 100 kilometer per uur over.''

Benni's achtervolging eindigde toen de koppelingskabel van zijn motor knapte. Collega's met auto's hielden echter de gestolen motor in het zicht. Op de Saturnusstraat reden de vluchters zich klem. Tot verbazing van de achtervolgende agenten. ,,Ze reden rechtdoor het bedrijventerrein op,'' zegt Bas. ,,Ik riep tegen Sandra en Andy dat ze hun wagen voor de enige in- en uitgang moesten zetten. Het bedrijventerrein is een soort schiereiland, dus ze zaten als ratten in de val.''

Vier agenten gingen achter de vuurwapengevaarlijke criminelen aan. De Belgen gooiden hun motor op de grond en gingen er sprintend vandoor. Bas: ,,Ze probeerden een kantoor binnen te gaan, maar de deur was afgesloten. Ik riep: 'Blijf staan of ik schiet', maar kreeg geen reactie. Wist ik veel dat ze Franstalig waren. Na een waarschuwingsschot vertraagden ze hun pas, maar ze bleven aan deuren morrelen. Schieten was moeilijk, want overal stonden mensen achter de ramen. Toen ze weer de hoek omsloegen, liepen ze recht in de loop van Remco en als ze zich omdraaiden in die van mij. We hebben ze op de grond laten liggen tot Andy, Sandra en Jasper kwamen. We hebben ze onder schot gehouden en geboeid. Benallals handlanger bleek een vuurwapen in zijn broek te hebben.''

De dubbele arrestatie werd vanuit de meldkamer gecoördineerd door Frank. ,,Ik ben acht jaar motorrijder geweest in het werkgebied Hoefkade-Overbosch, dus ik ken het gebied op mijn duimpje. Ik wist precies wat die dienders zagen tijdens hun achtervolging.''

Dat de Belgen via de A12 weer richting Den Haag vluchtten, noemt hij onbegrijpelijk. ,,Het zag daar blauw van de politie. Toen ze zich klemreden, heb ik een rondje van dienders laten leggen, met een buitenring van collega's om te voorkomen dat ze zouden ontsnappen. Het liep als een geoliede machine.''

Bron: AD 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

#250
quote:Benni's achtervolging eindigde toen de koppelingskabel van zijn motor knapte.
Dan was ik toch zonder koppeling verdergegaan, kwestie van met gevoel schakelen, of leren ze dat niet op de pliessie-motor-agenten-rij-opleiding :oops:
verder... :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

de Rukkende Rijder :rofl: (lijkt wel een titel voor een nw suske en wiske boekje)

Citeer"In Renswoude is gistermiddag een aparte man gesignaleerd op een rode motorfiets. Een vrouwelijke getuige zag de man rondrijden in de buurt van haar huis toen ze haar woning verliet. Toen ze twee uur later weer bij haar huis aankwam, stond de motorrijder in haar achtertuin met een hand in zijn broek. Verder vroeg de man in het Engels of de vrouw de deur wilde opendoen. De vrouw weigerde dat te doen en de man ging er vervolgens vandoor op zijn motor. Na ongeveer een tiental minuten was de man echter alweer terug in de tuin. Ook dit maal had hij een hand in zijn broek om zijn zwengel te entertainen. Toen de vrouw de politie belde koos de man opnieuw het hazenpad. De politie heeft de motorrijder nog niet kunnen opsporen."
Aldus NieuwNieuws.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

misschien was z'n stoma lek  :mrgreen:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.