Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

@Nippon




                                                                       :laughing49so:



je laten flitsen met 137km/u was toch goedkoper  :schater:

auw muk.... 50 jaar en nog zo stom  :roll:

DeWitte

zo kun je zien dat verstand niks met leeftijd de maken heeft: lees hieronder maar :rofl:

CiteerMotoragent gewond door niesbui

Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie. ANP Photo

ERMELO (ANP) - Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie.

De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop. Passanten hebben de agent eerste hulp verleend totdat de ambulance kwam die hem naar het ziekenhuis vervoerde

Bron de Gelderlander
.

:-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 30 juni, 2008, 19:03:07
zo kun je zien dat verstand niks met leeftijd de maken heeft: lees hieronder maar :rofl:

CiteerMotoragent gewond door niesbui

Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie. ANP Photo

ERMELO (ANP) - Een 51-jarige motoragent van de regiopolitie Groningen is vrijdagavond ter hoogte van Ermelo gewond geraakt. Hij ging onderuit met zijn motor omdat hij een niesbui kreeg, aldus een woordvoerder van de politie.

De agent reed over de snelweg A28 in de richting Groningen. Hij wilde tanken en stuurde in de richting van een afrit. Op dat moment moest hij zo erg niezen, dat hij de wegberm in reed. Hij sloeg over de kop. Passanten hebben de agent eerste hulp verleend totdat de ambulance kwam die hem naar het ziekenhuis vervoerde

Bron de Gelderlander
.

:-X

En ze krijgen nog wel zo'n goede rijopleiding, volgens Koos Spee tenminste, stelt dus ook niets voor.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nie om te stjeuke Frits, maar pliessie manne zijn soms net gewone stervelingen en rijden net zo goed of beroerd als de rest: en ik heb met vele gekoetscht en er ook diverse opgeraapt :-X:  :yes6rs:  de mannen vd KLPD zijn daarentegen een uitzondering op de local "sherrifs" hiero die maar af en toe op de brommert mogen, daar zij veel ervaring door weer en wind meebrengen: maar ook een arrogantie die af en toe ook niet goed voor hun eigen gezondheid is :yes6rs:: EN als je ze dan voor stjomme sukkel uitmaakt worden ze ook nog boos ook :rofl: zelf meegemaakt tijdens de AGR, ikke met de dokter achterop, gaat zo'n maloot vd klpd midden in een bocht aan de linkerweghelft stilstaan met z'n pan-euro zonder in zijn spiegels te kijken. en ik met meer geluk dan verstand kon um ternauwernood ontwijken, noemde um stomme sukkel of zoiets :rofl: tjsa het floepte er zo uit en toen wou ie me na de wedstrijd nog een bon bezorgen wegens belediging, want hij kwam me uiteraard achterna. Ik zei dat jij een motor mag besturen vind ik ook een belediging voor motorrijders: kheb er toen niks meer van gehoord.  Bedoel als het een ploegleiderauto was geweest of sterker nog de ambulancebus had ie het wss nooit kunnen navertellen. Denk dat die man zich naderhand ook gerealiseerd had dat ie fout zat/stond en dat ik er daarom niets meer van gehoord had. (of ie kon me niet vinden in de drukte :mrgreen:

hier nog een foto van die dag uit de oude doos :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Niet om te sjteuke Hub, maar voor de zekerheid hadden ze JOU wel de dokter maar alvast meegegeven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 30 juni, 2008, 19:47:32
Niet om te sjteuke Hub, maar voor de zekerheid hadden ze JOU wel de dokter maar alvast meegegeven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vorbeugen ist besser als buhmsen.   (oder so etwas.)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

was ook nog dat jaar dat alle voertuigen (dus ook brommerts) werden "ontsmet" voor vertrek ivm de "varkenspest" :rofl: zou het mss daarmee samen hangen?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

heb je die injectie dan niet gevoeld onder het rijden :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

CiteerBon voor Nep-verkeersregelaar
Een 36-jarige motorrijder uit IJmuiden heeft zijn motor zodanig uitgerust dat hij als nep-verkeersregelaar de files voorbij kan rijden, maar dinsdag werd hij gesnapt. De man reed ter hoogte van Breukelen op zijn motor in opvallende uitvoering over de vluchtstrook van de A2 richting Utrecht. Hij voerde daarbij gele flitslichten en een oranje zwaailamp. De flitslichten zaten in de richtingaanwijzers die om en om aan- en uitgingen.

Aan de verkeerspolitie, die hem van de weg haalde, vertelde de motorrijder dat hij onderweg was naar Limburg en omdat het zo druk was, wilde hij even voor aan de file kijken of er iets gebeurd was. De politie heeft hem bekeurd voor het zich voordoen als verkeersregelaar

Bron: Telegraaf

:rofl: wat een sukkelaar
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 28 januari, 2009, 11:51:49
CiteerBon voor Nep-verkeersregelaar
Een 36-jarige motorrijder uit IJmuiden heeft zijn motor zodanig uitgerust dat hij als nep-verkeersregelaar de files voorbij kan rijden, maar dinsdag werd hij gesnapt. De man reed ter hoogte van Breukelen op zijn motor in opvallende uitvoering over de vluchtstrook van de A2 richting Utrecht. Hij voerde daarbij gele flitslichten en een oranje zwaailamp. De flitslichten zaten in de richtingaanwijzers die om en om aan- en uitgingen.

Aan de verkeerspolitie, die hem van de weg haalde, vertelde de motorrijder dat hij onderweg was naar Limburg en omdat het zo druk was, wilde hij even voor aan de file kijken of er iets gebeurd was. De politie heeft hem bekeurd voor het zich voordoen als verkeersregelaar

Bron: Telegraaf

:rofl: wat een sukkelaar
kan zijn maar als ie dat elke dag doet staat ie wel nooit in de file
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: Gassie op 28 januari, 2009, 12:20:28
Citaat van: Dwars® op 28 januari, 2009, 11:51:49
CiteerBon voor Nep-verkeersregelaar
Een 36-jarige motorrijder uit IJmuiden heeft zijn motor zodanig uitgerust dat hij als nep-verkeersregelaar de files voorbij kan rijden, maar dinsdag werd hij gesnapt. De man reed ter hoogte van Breukelen op zijn motor in opvallende uitvoering over de vluchtstrook van de A2 richting Utrecht. Hij voerde daarbij gele flitslichten en een oranje zwaailamp. De flitslichten zaten in de richtingaanwijzers die om en om aan- en uitgingen.

Aan de verkeerspolitie, die hem van de weg haalde, vertelde de motorrijder dat hij onderweg was naar Limburg en omdat het zo druk was, wilde hij even voor aan de file kijken of er iets gebeurd was. De politie heeft hem bekeurd voor het zich voordoen als verkeersregelaar

Bron: Telegraaf

:rofl: wat een sukkelaar
kan zijn maar als ie dat elke dag doet staat ie wel nooit in de file

sinds wanneer staan motorrijders in de file   :confused:

'n file is wat voor 't klootjesvolk  :lol:

Biene

Nou ik stond helaas met mijn motor al eens in de file  :yes6rs: :evil: was vlak bij eindhoven en daar lag een vrachtwagen helemaal dwars op de snelweg  :?  Was wel na 30 min ofzo lijkend op een bikertrefpunt, vooraan met al die motorrijders die aan de file voorbij wilden rijden. Voor de vrachtwagenchauffeur was het minder want hij kon niet naar buiten en zat in total 3 uur te wachten voordat hij weer vrij was en het was die dag heeeeel erg heet. :?

Joepie1958

Soms kom je ook als motorrijder niet door de file, zo heb ik een aantal jaren geleden (toen mijn vrienden van Vinkenslag zonodig de A2 bij Maastricht moesten blokkeren) samen met een collega-motorrijder die bij R.W.S. werkt kruip door, sluip door moeten doen op de Meersenerweg, soms over het fietspad, soms over de parallelweg, maar wij waren wel uren eerder op ons werk dan de koek-blikkers, en de Heren van de politie hadden het veel te druk om op zulke kleinigheden te letten :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

karz

Als ik in de file sta met de motor , dan komt dat door tupperware of apenhangers voor me die niet door durven..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Ja dat is echt erg... zo'n sukkel had ik eens voor me... terwijl mijn achteras los zat omdat een lager naar de klote was gelopen. Typisch geval van zet dat ding aan de kant en ga lopen :roll: Het komt ook nooit in ze op om dan opzij te gaan, zelfs niet als er ondertussen al een hele rij motoren achter ze zit :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: