Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

daarom heb ik een dubbele luchthoorn gemonteerd  :yes6rs:; voor doven en slechhorenden  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

De politie heeft zaterdagmiddag op de N50 bij Ens in de Noordoostpolder een motorrijder aangehouden die met snelheden van meer dan 200 kilometer per uur over de A6 scheurde. De motor was niet voorzien van een kenteken en de 18-jarige rijder droeg geen helm, maar een bivakmuts. Dat heeft de politie zondag laten weten.

Twee motoragenten gaven de man bij Emmeloord een stopteken, maar dat werd genegeerd. De man ging er vandoor, negeerde vervolgens ook een rood verkeerslicht en haalde rechts in via de vluchtstrook. Op de N50 bij Ens ging de motorrijder onderuit. Hij probeerde te voet te ontkomen, maar werd na een korte achtervolging ingerekend.

De man, een 18-jarige inwoner van Utrecht, had de motor nog geen uur eerder in Almere aangeschaft en was alleen in het bezit van een bromfietsrijbewijs. Dat papiertje werd, evenals de motor, in beslag genomen.

Bron: ANP

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Inval bij motorcafé Haelen

Een arrestatieteam heeft dinsdagochtend een inval gedaan bij motorcafé Harley's in Haelen. Een persoon werd gearresteerd wegens verboden wapenbezit. Er werden een vuurwapen en enkele nepwapens in beslag genomen.

Het bikercafé werd doorzocht op de aanwezigheid van softdrugs, zo maakte een woordvoerder van Justitie bekend. Het vermoeden bestaat dat er gehandeld wordt in softdrugs, zo lichtte de zegsman toe. Softdrugs werden zover bekend niet aangetroffen. Wel vond de politie enkele attributen die gebruikt worden bij softdrugshandel. De operatie staat onder leiding van een officier van justitie. In totaal waren twintig personen betrokken bij de inval. Het gaat onder anderen om een arrestatieeenheid van de politie van tien man, een officier van justitie en een medewerker van de belastingdienst
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 01 juni, 2010, 18:21:29
Inval bij motorcafé Haelen

Een arrestatieteam heeft dinsdagochtend een inval gedaan bij motorcafé Harley's in Haelen. Een persoon werd gearresteerd wegens verboden wapenbezit. Er werden een vuurwapen en enkele nepwapens in beslag genomen.

Het bikercafé werd doorzocht op de aanwezigheid van softdrugs, zo maakte een woordvoerder van Justitie bekend. Het vermoeden bestaat dat er gehandeld wordt in softdrugs, zo lichtte de zegsman toe. Softdrugs werden zover bekend niet aangetroffen. Wel vond de politie enkele attributen die gebruikt worden bij softdrugshandel. De operatie staat onder leiding van een officier van justitie. In totaal waren twintig personen betrokken bij de inval. Het gaat onder anderen om een arrestatieeenheid van de politie van tien man, een officier van justitie en een medewerker van de belastingdienst


Nix mis mee.... allemaal aardige jongens.  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Joepie1958

bedoel je het arrestatieteam of die lui van de belastingdienst :(
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

HD4ever

Citaat van: Dwars® op 01 juni, 2010, 18:21:29Inval bij motorcafé Haelen

Vanmorgen vroeg, hoorde ik het al van iemand die er net voorbij was gereden en had gezien, dat ze met veel pliesie, getooid met bivakmutsen uit de overval wagens sprongen, voorzien van geweren en honden, en binnenvielen in het cafeke. Het was dus, zoals normaal bij onze overheid, weer zwaar overkill.  :mrgreen:

Tis gewoon een leuk kroegje met een gezellig terras voor motorvolk. :spit:

Volgens mij kijken de mannen in blauw echt teveel naar Amerikaanse politie programma's! :yawn:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

#292
Citaat van: Joepie1958 op 01 juni, 2010, 19:54:14
bedoel je het arrestatieteam of die lui van de belastingdienst

Nee!! die niet. Mogen voor mij beiden op een lekke boot en........
Ook een snugger moment om zoiets te plannen... de meeste "illigale" activiteiten nemen namelijk plaats op dinsdag ochtend om 8.00u

Citaat van: HD4ever op 01 juni, 2010, 20:23:03

Tis gewoon een leuk kroegje met een gezellig terras voor motorvolk. :spit:

Volgens mij kijken de mannen in blauw echt teveel naar Amerikaanse politie programma's! :yawn:


Idd  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Steefke™

S'morgens vroeg :schater: Om dat tijdstip zul je zeker iemand aantreffen. En ik maar denken dat de cafe's pas in de middag open gaan :yawn: Verboden wapenbezit, een mes is al een verboden wapen als het maar ff iets te lang is. Je mag tegenwoordig niet eens meer een sinasappeltje schillen bij het ontbijt. :evil:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 02 juni, 2010, 19:34:32
S'morgens vroeg :schater: Om dat tijdstip zul je zeker iemand aantreffen. En ik maar denken dat de cafe's pas in de middag open gaan :yawn: Verboden wapenbezit, een mes is al een verboden wapen als het maar ff iets te lang is. Je mag tegenwoordig niet eens meer een sinasappeltje schillen bij het ontbijt. :evil:

Wat denk je dan van een doodeenvoudige schroevendraaier die binnen handbereik in de auto ligt, een wapen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Als ze alle wapens gaan verbieden, dan moeten ze mijn handen gaan afhakken, want die mag ik dan ook niet meer gebruiken  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Varaderos

Als je een honkbalknuppel bezit, en je ziet niet op honkbal, dan is het een wapen.
Hang je er echter een sleutel aan, dan is het ineens een (grote) sleutelhanger (Tip van oom agent aan café baas)  :yes6rs:
Motorcycling is not a crime

@Nippon

vroeger had ik zoiets in de servicewagen liggen  :mrgreen:





Mixfighter

Wapens Wapens...niet nodig

Gwoon 1x per week wat Krav Maga Trainen

Ik weet nog wel een adresje   :mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


Gassie

Citaat van: Mixfighter op 04 juni, 2010, 20:44:18
Wapens Wapens...niet nodig

Gwoon 1x per week wat Krav Maga Trainen

Ik weet nog wel een adresje   :mrgreen:
o ja waar ga jij dan
ik doe het nl ook beoefenen 1x per week
KTM SMT 2011