Opzienbarend motorgerelateerd nieuws

Gestart door DeWitte, 09 oktober, 2005, 14:42:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "Motzippaldy"Waroom niet, motoren staan in het magazijn en moeten weg gaan want het is niemand die wil deze motoren kopen   :mrgreen:

Ach als dat zo is, dan zetten ze er maar hier eentje in de garage, wil ik best wel op passen :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Motorpiraat had net twee dagen zijn rijbewijs

Uitgegeven: 28 juli 2006 11:28

ROTTERDAM - De politie heeft donderdagavond een motorpiraat aangehouden die nog maar twee dagen zijn rijbewijs had en sneller dan 200 kilometer per uur over de weg raasde. Samen met drie andere motorrijders viel hij op toen hij met hoge snelheid over de Europaweg (N15) door het Rotterdamse havengebied scheurde. De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze papiertje en zijn motor inleveren.

Het groepje motorrijders ging er vandoor toen het een surveillanceauto van de politie zag. De vier negeerden de agenten en reden met snelheden van boven de tweehonderd kilometer per uur weg. De groep splitste zich op het Stenen Baakplein. Uiteindelijk lukte het de politiemensen om de 24-jarige man op de Dijkweg in Hellevoetsluis tot stoppen te dwingen.

bron: nu.nl

Duur grapje :roll:

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"De 24-jarige piraat uit Spijkenisse mocht zijn roze papiertje en zijn motor inleveren.

Oeps...

B-Witch

eigen stomme schuld...kan ik helemaal niks anders van maken dan dat!!!
niet alleen stom maar ook nog eens gevaarlijk :?
Wat mij betreft mogen ze hem het rijbewijs voor altijd intrekken, net het rijbewijs en dan denken dat ze god zelf zijn.
Dommer kan het niet, en komt de toch al bezoedelde naam van motorrijders weer eens niet ten goede :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

:stupid: 2 dagen had ie zn rbw en die andere zijn weggereden met snelheden boven de 200km/u levensgevaarlijk ook voor medeweggebruikers!

QuattroFrits

:oops: Als ik het goed begrijp is dit ongeveer 150 km/h te snel en krijgt hij waarschijnlijk zijn rijbewijs en zijn motor niet meer terug. :(

En dan vindt men het raar dat ik mezelf aan de snelheid wil houden. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Indian Rises (Again)
London-based Stellican Limited, the controlling shareholder of Indian(R) Motorcycle Company announced that it has selected Kings Mountain, North Carolina as its world headquarters. The announcement marks the official re-re-re-launch of Indian(R) Motorcycle Company.

According to the press release,

CiteerOver the next 12 months, Indian will focus on design, engineering and testing activities, with the objective of introducing the famed Indian(R) Chief(R) motorcycle in the second half of 2007. To head up its product development team, Indian has hired Geoffrey Burgess, a world-renowned motorcycle engineer and product development expert. Geoff was most recently the Chief Technology Officer at Global Motorsports Group ("GMG"), owner of Custom Chrome, a provider of parts and accessories to the American V-twin motorcycle market. Prior to GMG, Geoff was head of product development at S&S Cycle, Inc., a leading V-twin engine manufacturing company, where he drove product innovation and process improvement to new levels. Prior to joining S&S, Geoff was the first employee and Chief Engineer at the Victory Motorcycle division of Polaris Industries, Inc., in Roseau, Minnesota. Geoff has also served in various senior engineering capacities at General Motors, Bombardier Recreational Products (Valcourt, Quebec), BSA-Triumph Motorcycles and Norton-Villiers Motorcycle Group. "Having Geoff on our team is a big win for Indian(R)," commented Indian President, David Wright. "His breadth and depth of knowledge of the American motorcycle market is impressive and his technical capabilities unsurpassed. He has outstanding powertrain and chassis design and development experience which we will put to good use. He is the perfect person for this role."
Mr. Burgess commented, "I know that the executive management of Indian(R) understand the importance of product development, engineering and testing to current industry OEM standards. I have been very impressed with their thoughtful and long-term approach to this exciting opportunity."
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

WhomBom

als dat erdoor komt..... gaan er doden vallen  .<<((.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

doden denk ik niet: daar is het om te doen: maar zou de fun er helemaal uithalen :roll: de hele markt stort in (bedoel waarom zou je nog een motor kopen :? ) iedereen in het koekblik in de file (milieuaspect?) denk dat het niet zo'n vaart loopt. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

zowiezo zal er in no time een bypass te regelen zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Maar ik heb carburateurs :nana9oi: Eventueel zelfs nog met contactpunten maar te hard rijden zal ik :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

motorrijder slaapt op snelweg

Een Australische motorrijder heeft geslapen op een Duitse autosnelweg. Meerdere automobilisten zagen de man op de vluchtstrook liggen en waarschuwden de politie.

De 52-jarige toerist wilde naar Dortmund rijden, maar hij raakte op de A30 (Oldenzaal-Osnabrück) de weg kwijt. Hij werd zo moe dat hij zijn slaapzak uitrolde om een dutje te doen. Agenten maakten de Australiër wakker. Zij legden hem uit dat een slaapplek op de vluchtstrook zeer gevaarlijk is. Vervolgens wezen ze hem de juiste weg naar Dortmund, meldden Duitse media dinsdag.   :rofl:
Bron nu.nl
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

lol je moet maar op t idee kome  :lol:
living the life the way it comes

AngelInMe

Ja als je de weg kwijt bent ga je inderdaad niet zoeken naar een veilige slaapplaats, dan maar de vluchtstrook :roll: