wat gaat Jor nu weer kopen topic

Gestart door Diddl, 07 mei, 2008, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Ik denk dat je de power onder je kont nog meer gaat missen dan bij de VTR als je op die appie gaat rijden.

Maar die gaat in de hogere regionen wel wat langer door als de TLR.

Het is maar waar je van houdt.

Kudt he TLR :mrgreen:  is gewoon geen vervanger voor , je zult altijd moeten inbinden op 'de schop onder je kont'
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.

Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert...  Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's  :evil: :evil:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

ne viagradero mss?? kweet nog een hele mooie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

#33
Als de mille je beville moet je misschien een gieskes pb-en die heeft volgens mij nog een 2005 staan voor veel minder dan dat hok bij MPE.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: Jor op 25 mei, 2008, 18:24:40
Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.

Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert...  Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's  :evil: :evil:

Dan ga je toch het land in ???
Voor 2dzd verschil zou ik wel eens rond gaan kijken... alleen is de vraag dan: wat geeft een ander voor jou Tiller terug ???

succes  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 mei, 2008, 05:37:03
Citaat van: Jor op 25 mei, 2008, 18:24:40
Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.

Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert...  Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's  :evil: :evil:

Dan ga je toch het land in ???
Voor 2dzd verschil zou ik wel eens rond gaan kijken... alleen is de vraag dan: wat geeft een ander voor jou Tiller terug ???

succes  ;)

dat denk ik eigenlijk ook

de prijs voor de RSV bij MPE is aan de dure kant maar tegelijkertijd geven ze ook een erg hoog bedrag terug voor de TLR waarvan ze weten dat ze er maar moeilijk vanaf zullen komen.

ik zou die TLR particulier zien te slijten..goede prijs maken en snel verkopen..mensen krijgen vakantiegeld deze maand.
en dan gewapend met wat zakgeld in Duitsland of Belgie een RSV gaan kopen

een RSV is imo lang geen (dikke)  Duc...
Een RSV is ook niet persé sterker als een VTR-SP of een TLR
Wat een RSV wel is is zonder meer een pak lichter , toffer om te rijden, beter sturend dan een Honda VTR-SP en zeer zeker een TLR

Nadeel van een RSV is dat als je er weer vanaf moet je eigenlijk hetzelfde probleem hebt..moet je net een liefhebber aanhebben.

SuzukiLimburg

Als je de motor puur voor het geld gaat verkopen, dan kun je beter blijven rijden met wat je hebt.
Het kost je een pak geld en levert je weinig op.
Maar ja, ik weet wel hoe dat gaat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Een RSV is in ieder geval een zeer mooi maschien en heb er zelf ook nog voor gekeken, maar zijn IMO ook veel te duur.

Ik zou de TLR niet weg doen, daar blijf ik bij. Het is en blijft een aparte machine en niet iedereen rijdt dermee en kan ermee rijden.
Alleen al daarom zou ik hem niet snel verpatsen.
Het feit dat je zowel de TLR als de RSV alleen aan een liefhebber verkocht krijgt heb je toch met de meeste motoren.
Als je op veilig wil gaan moet je een GSX-R gaan rijden, wat iedereen al heeft. Maar motor rijden doe je niet voor anderen, dat doe je voor jezelf (als je het mij vraagt).
Je krijgt er toch nooit meer voor terug wat je er zelf voor betaald hebt, dus koop gewoon wat je zelf mooi en leuk vindt en laat je niet leiden door het feit dat je hem niet meer kwijt komt. Een motor koop je niet om hem weer kwijt te worden!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 28 mei, 2008, 10:51:26
Als je de motor puur voor het geld gaat verkopen, dan kun je beter blijven rijden met wat je hebt.
Het kost je een pak geld en levert je weinig op.
Maar ja, ik weet wel hoe dat gaat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Een RSV is in ieder geval een zeer mooi maschien en heb er zelf ook nog voor gekeken, maar zijn IMO ook veel te duur.

Ik zou de TLR niet weg doen, daar blijf ik bij. Het is en blijft een aparte machine en niet iedereen rijdt dermee en kan ermee rijden.
Alleen al daarom zou ik hem niet snel verpatsen.
Het feit dat je zowel de TLR als de RSV alleen aan een liefhebber verkocht krijgt heb je toch met de meeste motoren.
Als je op veilig wil gaan moet je een GSX-R gaan rijden, wat iedereen al heeft. Maar motor rijden doe je niet voor anderen, dat doe je voor jezelf (als je het mij vraagt).
Je krijgt er toch nooit meer voor terug wat je er zelf voor betaald hebt, dus koop gewoon wat je zelf mooi en leuk vindt en laat je niet leiden door het feit dat je hem niet meer kwijt komt. Een motor koop je niet om hem weer kwijt te worden!

ben ik het mee eens.. je koopt een motor omdat je die leuk,ruig of wat dan ook vind en niet omdat ie goed verkoopbaar is. Dan heb je idd een motor die al zovele rijden want dat is de safe way, een motor kopen die velen hebben zodat je veel ervaringen kunt delen en overal onderdelen te krijgen zijn.

Een motor die niemand heeft is wat dat betreft veel leuker, kun je ook nog een beetje posen en zo  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Jor

Idd daarom rijd ik ook een TLR en als ik kijk naar die andere 2...
Dan rijden ze beiden goed maar anders dan de tlr en is de vtr minder qua uiterlijk dan
de rsv maja je kunt niet alles hebben dus we zullen zien.
Kent iemand hier toevallig goedhart motoren in Bodegraven??
Die heeft namelijk een mille factory te koop voor een ''normalere'' prijs.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Diddl

jor heb je nog negedacht over het zadel op de TL
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Jor

Als ik de tlr inruil kun je hem overnemen van me, als ik hem via marktplaats verkoop gaat het zadel met de motor mee aangezien hij te koop staat met als extra dat zadel.
Ik laat je nog wat weten (wss dit weekend).
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Das vreemd!!!!!
Op de motor-forum vtr sp1-2 site schrijft men dat de witte sp2 motoren eigenlijk tot 2002 zijn gebouwd!!
Dus de motor is dus wss van 2002 , is dan dus 6 jaar oud en heeft pas 1440km gelopen.
Heeft ie dan zolang (2jaar) in de showroom gestaan!?!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: Jor op 30 mei, 2008, 07:54:48
Das vreemd!!!!!
Op de motor-forum vtr sp1-2 site schrijft men dat de witte sp2 motoren eigenlijk tot 2002 zijn gebouwd!!
Dus de motor is dus wss van 2002 , is dan dus 6 jaar oud en heeft pas 1440km gelopen.
Heeft ie dan zolang (2jaar) in de showroom gestaan!?!


klopt

sp1 = 2001
sp2 = 2002

de sp1's zijn meestal rood, de sp2's wit
er is weinig verschil tussen sp1 en sp2..iets andere achterbrug en de injectie van de sp2 is gewijzigd.
de sp1 is de "wat rauwere".
alles na 2002 is SP2 en ongewijzigd..  een witte "op kenteken later dan 2002" is waarschijnlijk een overjarige die pas later gekentekend is..
waarschijnlijk had honda wat hogere verkoopcijfers verwacht en een grote voorraad sp2 onderdelen op stock.. ze zijn nog lang geleverd in ongewijzigde SP2 uitvoering, wel zijn de kleuren nog veranderd.




karz

Behalve het zadel zou ik alle opties overnemen diddl , dan heb je die voor een prijs waarvoor je het zelf waarschijnlijk niet bijelkaar geschraapt krijgt.
En dan kan Jor zijn dan nagenoeg originele TL inruilen tegen een lagere prijs..

Just a thought :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.