wat gaat Jor nu weer kopen topic

Gestart door Diddl, 07 mei, 2008, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Diddl

zonde zonde zonde weg TL-brother
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Jor

Tja het zei zo.....
MAAR ik blijf wel een dikke twin brother!!!!

Want ik wil zo iets...

Of zo iets...


Of zeggen jullie van hmm neen doe ma niet!!??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Herr Tod

Ik zie ze nog allemaal van de baan vliegen dankzij die geweldige vorkvork :roll: Neem dan een VTR :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2008, 21:56:36
Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:

Wat moet je met auto  :? koop maar TLR en scheuren met dat ding  :lol: of ga je misschien trouwen  :mrgreen:
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: Jor op 07 mei, 2008, 21:58:39
Tja het zei zo.....
MAAR ik blijf wel een dikke twin brother!!!!

Want ik wil zo iets...

Of zo iets...


Of zeggen jullie van hmm neen doe ma niet!!??

:schater:
nuh..das geen twin
das ne Magirus Deutz

koop dan een sp1/2 of zo..
alez.ik zou die tiller niet eens weg doen denk ik

succes met de verkoop ;)

karz



Beste feature die erbij gekomen is is dat dat :guns: datatool alarm eraf is.

Succes Jor.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: Motzippaldy op 07 mei, 2008, 22:28:54
Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2008, 21:56:36
Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:

Wat moet je met auto  :? koop maar TLR en scheuren met dat ding  :lol: of ga je misschien trouwen  :mrgreen:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Als je de Tiller weg doet krijg je volgens mij spijt.
Ik zou de mijne echt niet meer snel weg doen.
Er kan in mijn ogen maar weinig tippen aan een TLR/TLS
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Jor

Wat zijn de verschillen dan tussen de tiller , de vtr , en de aprilia??

De voorvork zal het verschil niet zijn zoals  Herr Tod zei, aangezien er een gsxr 1000 k4 voorvork in zit.
Voor mij ligt het probleem er gewoon dat ie veel (47128km) heeft gelopen en dat ik hem daardoor straks niet meer kwijt kom.
Omdat iedereen denkt dat een racer ma 50dkm kan lopen, terwijl dat ding nog eens deze km stand zou kunnen rijden.
Nu krijg ik er nog een redelijke prijs voor en hoef ik niet  zoveel bij te leggen op een nieuwere...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Herr Tod

Ik had het over de BMW he :shock: Geen slecht woord over Suzuki van mijn kant :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

ik heb het gezever bij Jor's advertentie naar hier gesplitst/verplaatst. Dus we zeveren hier gerust verder :yes6rs:


en as die jong een beemer wil, moet ie een beemer kopen :-X: (iedereen heeft het recht om zijn eigen fouten te maken :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 10 mei, 2008, 20:06:42



en as die jong een beemer wil, moet ie een beemer kopen :-X: (iedereen heeft het recht om zijn eigen fouten te maken :mrgreen: )


Wijze woorden   :worship-cool:
waarschijnlijk uit eigen ervaring  :mrgreen:
Proud on the South  

Jor

Vrijdag ga ik testrijden op de boxercup replica.

Maare hoe zit het eigenlijk met een duc, 916 of 996 of iets dergelijks.
Je hoort altijd dat ze niet te betalen zijn voor de ''gewone'' man, maar is dat nu echt zo of...
De aanschaf prijs is net te doen aangezien ik toch iets fantsoendelijks wil met niet teveel km's

Ma hoe zit het met het onderhoud/beurt hoe vaak en kun je dat zelf...?
Ik weet dat de verzekering hoger zal zijn dan normaal ma zulke dingen allemaal...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

een uitgebreide proefrit maken: een cardanfiets, stuurt(rijdt) echt helemaal anders :yes6rs:

en wat is wijsheid?? : zowel de beemer als een duc zijn dure brommerts (ook in onderhoud) en kunnen niet meer van elkaar verschillen qua techniek en eigenschappen: Veel suc6 met je keuze :-X Je kan ook schijt hebben aan wat iedereen denkt (km stand etc) en je Tiller blijven rijden totdat ie ontploft: (dat duurt zeker nog 10-15 jaar) en da's nl het goedkoopst imo :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away