wat gaat Jor nu weer kopen topic

Gestart door Diddl, 07 mei, 2008, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Diddl

Citaat van: Jor op 11 mei, 2008, 12:00:44
Vrijdag ga ik testrijden op de boxercup replica.

Maare hoe zit het eigenlijk met een duc, 916 of 996 of iets dergelijks.
Je hoort altijd dat ze niet te betalen zijn voor de ''gewone'' man, maar is dat nu echt zo of...
De aanschaf prijs is net te doen aangezien ik toch iets fantsoendelijks wil met niet teveel km's

Ma hoe zit het met het onderhoud/beurt hoe vaak en kun je dat zelf...?
Ik weet dat de verzekering hoger zal zijn dan normaal ma zulke dingen allemaal...

jor ducie-916 heeft er een tekoop die zul je ff kunnen mailen hij heeft net een grote beurt gehad bij biggelaar en hij rijd geweldig heb er nog p gereden naar de sbk in assen



en hoezo staat mijn naam bij de geopende topic????????????
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: diddl TL-R op 11 mei, 2008, 19:49:32
en hoezo staat mijn naam bij de geopende topic????????????

ik had het topic gesplits (om de advertentie zelf op te schonen van gezever) en jij was net degene waar ik het topic splitste. Toeval dus  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Hoe zit het eigenlijk met aprilia rsv mille, het onderhoud van deze brommers ligt dat meer in de buurt
van ducati of toch meer in de buurt van de soes??
Betreffende beurt en is het zelf te doen of moet het via een dealer??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

En ja ja ....
Ik ben er bijna uit van wat ik wil....??
Het wordt of een honda vtr sp2 uit 2004 deze staat bij motoport echt

Weet iemand iets van deze motor, hoe lang ie er al staat en hij is van 2004 en heeft pas 1400km gelopen...??

of zo iets

ook uit 2004 en heeft 8100km gelopen...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

kan het VTR blok ook alleen maar aanbevelen  :worship-cool: :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Steefke™

Rsv Mille is zeker een leuke machine maar volgens mij moet er niks aan kapot gaan want dan kost het een bom duiten.
Smells like rubber

Mounty

De Honda, ik zou voor de Honda gaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Ik zou voor Akra's & Öhlins gaan  :twisted:
Proud on the South  

Jor

#25
hmm hmm........
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

#26
Citaat van: Jor op 18 mei, 2008, 11:13:31
Als zijnde welke bike....  :shock: :shock:

Die RSV factory natuurlijk. Anyway Gieskes heeft volgens mij ook nog een Mille 2004 (geen factory) te koop.

Maar je kunt je TLR inruilen neem ik aan ?  Mij hebben ze toendertijd 6500 geboden bij MPE , dan weet je dat alvast ;)
Maar voor die VTR mag je het nog wat harder spelen, dat zijn duc prijzen man.

Mij maakt het niet uit wat je pakt. Ze zijn allebei :headbang:

succes !


PS als ik het  verhaal achter die VTR moet raden zou ik zeggen :  Een of andere tuup heeft dat ding gekocht op de looks en het geluid. Die twin heeft hem een paar keer verrast doordat hij eigenlijk niet kan rijden, maar dat is op zijn oude CBR nooit aan het licht gekomen. Toen heeft hij hem weer maar snel ingeruild op een fireblade ofzo.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Citaat van: karz op 18 mei, 2008, 14:08:45



PS als ik het  verhaal achter die VTR moet raden zou ik zeggen :  Een of andere tuup heeft dat ding gekocht op de looks en het geluid. Die twin heeft hem een paar keer verrast doordat hij eigenlijk niet kan rijden, maar dat is op zijn oude CBR nooit aan het licht gekomen. Toen heeft hij hem weer maar snel ingeruild op een fireblade ofzo.



Ik ken een paar zulke jongens  :rofl:
Proud on the South  

Jor

Mijn smaak gaat ook idd uit naar de RSV factory.
Ga volgende week zaterdag eens testrijden op de vtr, en ik ga deze week eens uit zoeken
waar een rsv staat liefst een factory....
We zullen zien!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Ik ben vanmiddag gaan testrijden op de vtr bij motoport echt.
Half uurtje gereden maar ik weet het niet....
De tlr die voel je, je hoort hem en bij wat harder optrekken (bv de autoweg op)
voel je de power onder je kont en je hoort het geluid van de tiller en dat
mis ik toch wel een beetje bij de vtr.
Het geluid komt mede doordat op de vtr de originele pijpen liggen.
En dat gevoel ik weet het niet, de snelheid is er wel zeker, hij gaat als de brandweer.
Moet wel toegeven sturen en remmen van de vtr daar kan de mijne niet
tegen op. Kom aan de voorrem en je maakt al bijna een stoppie.
En sturen gaat soepel.
Oja heel toevallig was de vorige eigenaar van de vtr in de zaak, en heb eens ff
met hem staan praten hoe het nu eigenlijk kon dat dat ding zo weinig gelopen had?
Hij werkt schijnbaar heel veel in het buitenland voor een 1/2 jaar, daardoor had dat ding
ander half jaar in de schuur stil gestaan. Was ook wel te zien aan de motor dat dat
ding bijna niets had gelopen. (het is een verhaal)

Maar ..... en hier komt ie, mpe heeft ook een rsv mille factory r staan en daar ga ik morgen op test rijden.
Deze is wel +/-2000 eu duurder en heeft +/- 12000 km meer gelopen dan heel wat
andere rsv mille factory's die door het hele land staan.
Eens even kijken hoe zeer het verschil is tussen de tiller de vtr en de rsv mille.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten