wat gaat Jor nu weer kopen topic

Gestart door Diddl, 07 mei, 2008, 21:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hakinnen

oja..

was bij "de gies" vanmiddag.
zijn RSV is idd te koop omdat ie er geen zin meer in heeft enzo
04 of een 05, superstaat, dikke uitlaten, met weinig Kilometers , setje nieuwe MMPs ..
Prijs weet ik niet, niet naar gevraagd
ruilt niet in

moest je interesse hebben moet je me ff mailen, krijg je zijn GSM nummerke (die komt hier niet gauw)

Jor

#46
Als het goed is komt volgend weekend unne ''neger''  :mrgreen: (uit zoetermeer) de tlr ophalen, met alles erop en eraan.
Dus helaas ook het gelzadel (sorry diddle tlr)
Heeft ''leren''rijden op een R1 en wou nou de overstap maken naar een echte bike
(zo zij hij het) , hij vond de r1 top maar tegemakkelijk in alles en wou nou een moeilijke
en wat apartere bike.

Maar goed ik ben er ook uit, het wordt de bmw r1100s boxxer cup replica uit 2003,
1ste eigenaar,
Met nu 8000km op de teller, heb ik er met de test rit opgezet.
Zit van de fabriek af: -een bredere achtervelg op met een 180/55 band
                             -een alarm (origineel bmw) wat je ZELF aan en uit moet zetten
                             -Verstelbare achtervering
                             -stuurdemper
                             -Handvat verwarming
                             -abs
                             -systeem dat als je hard voor remt hij zelf achter ook bij remt
                             -Knipperlichten die na 10sec zelf uitgaan
                             -Remus uitlaatdempers met vaste db-killers (helaas) zonder E-keur (dubbel helaas)
Paddockstand die je in het midden van de motor vastklemt en een zelf gemaakte voorbok voor onder het balhoofd
Tanktas, zelf gemaakte bagagedrager van aluminium, en 2 koffers met kofferbeugel.
En het mooiste van alles is dat de motor van een bekende is, namelijk de peetoom van mijn vriendin!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

#47
Citaat van: Jor op 07 juni, 2008, 10:57:02

Heeft ''leren''rijden op een R1 en wou nou de overstap maken naar een echte bike

(zo zei hij het) , hij vond de r1 top maar te gemakkelijk in alles en wou nou een moeilijke
en wat apartere bike.


:schater:


Citaat van: Jor op 07 juni, 2008, 10:57:02

Met nu 8000km op de teller, heb ik er met de test rit opgezet.


so  :shock: dat is een mannelijk testritje  :lol:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

 :shock: "negers" op Tillers, zie je idd nie veel :mrgreen:

ficiat met de Beemer ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Hoe ben je hem eigenlijk kwijt geworden ?  Is dat ene van 'the force'  waar je hem aan hebt verkocht ofzo ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

wrom stapt iedereen die die Tiller gehad heeft eigenlijk over op ne Boxer? na???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jor

Heb hem verkocht via marktplaats aan iemand die ik totaal niet ken.

En dwars als je eenmaal een tiller hebt gereden (is gewoon het Uber beest  :twisted: :yes6rs: :twisted:)
ga je maar over naar iets rustigers!!!  :mrgreen: :mrgreen: :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

QuattroFrits

Citaat van: Jor op 08 juni, 2008, 12:38:33
Heb hem verkocht via marktplaats aan iemand die ik totaal niet ken.

En dwars als je eenmaal een tiller hebt gereden (is gewoon het Uber beest  :twisted: :yes6rs: :twisted:)
ga je maar over naar iets rustigers!!!  :mrgreen: :mrgreen: :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen:

Dus je avatar wordt bv. een foto van Arnold van der Lijde, is ook een bokser die rustiger is geworden.  :yes6rs:
Ik heb hem toevallig vanmiddag nog ontmoet bij kasteel limbricht, hij was echt heel rustig.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Heb 'm gister gezien die boxer van Jor.  Mooi ding  :cool: :worship-cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)

en gauw piccies maken he!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 juni, 2008, 09:34:49
Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)

en gauw piccies maken he!!!

:stupid: Ik ben ook benieuwd. :yes6rs:
Smells like rubber

Jor

Waar gaan onze bmw rijders of voormalig rijders met de bmw voor een beurt???
Welke zaak wel en welke niet, naar ieder zijn mening!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

#58
 :thisthreadisworthlesswopics:

voor beemer onderhoud Motoshop Margraten
voor beemer reparatie Notten Brunssum  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.