Introductie Bitubo XXF

Gestart door DeWitte, 26 mei, 2008, 18:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Perfecte controle, excellente feedback en gereduceerde bandenslijtage. Bitubo Racesuspension is opgetogen om haar klanten de nieuwe XXF raceshock te presenteren. Bitubo XXF laat duidelijk zien anders te zijn dan voorloper FXF. XXF is geen update of opvolger van de FXF serie raceshocks maar een gehele nieuw product dat het resultaat is van innovatie die het product aan de top van de markt plaatst. Dankzij geavanceerde technologie in constructie en specifieke componenten is XXF een maatstaf in meer prestaties, bredere afstelmogelijkheden en makkelijker onderhoud.



Exclusieve lichtgewicht
Bitubo XXF is een zeer compact geconstrueerde ,"State of art" exclusieve lichtgewicht raceshock. Uiterst fijn instelbaar zowel in veervoorspanning, lengte en (low + highspeed) verstelling voor ingaande en uitgaande demping. Bovendien, beide verstellers voor de demping bevinden zich in de "monoblock" kop van de shock waar de voorgeassembleerde "valves" de optimale rijwindkoeling hebben voor de olie.

Stick-slip
Speciale aandacht is er besteed aan het elimineren van weerstand, Het zogenaamde fenomeen "stick-slip"is tot een absoluut minimum gereduceerd. Shocks zijn uiteraard leverbaar met (XXF31) of zonder (XXF11) de mogelijkheid van hydraulische pre-load verstelling.

Voordelen
Al deze ontwikkelingen hebben toe geleid dat XXF een scala aan voordelen biedt aan de veeleisende rijder. Perfecte controle, excellente feedback vanuit de motorfiets en gereduceerde bandenslijtage.

IDM Superbike / Supersport
Team Yoshimura- VanZon- Schafer motorsport maakt voor haar Suzuki GSXR-K8 reeds gebruik van de Bitubo XXF shock in het zeer competitieve Duitse IDM Superbike en Supersport. Met succes bovendien. Zowel Werner Daemen als Herbert Kaufmann wisten in beide klasses reeds podiumplaatsen te bemachtigen. Ook in het Italiaanse CIV Supersport weet Triumph 675 rijder Corradi de voorste posities te vinden met Bitubo XXF.

Bitubo XXF is leverbaar voor alle recente supersports en superbikes. Prijzen: XXF11: 837,- excl.BTW (996,- Euro incl. BTW ). XXF31: 1015,-excl. BTW (1207, Euro incl.BTW ).

Introductie aanbieding
Als uitzonderlijke introductie aanbieding heeft Bitubo-Raceservice.nl alleen in de maand Juni een zeer interessante korting voor degenen die een XXF raceshock via pre-order bestellen!

Stick-slip
Speciale aandacht is er besteed aan het elimineren van weerstand, Het zogenaamde fenomeen "stick-slip"is tot een absoluut minimum gereduceerd. Shocks zijn uiteraard leverbaar met (XXF31) of zonder (XXF11) de mogelijkheid van hydraulische pre-load verstelling.

Voordelen
Al deze ontwikkelingen hebben toe geleid dat XXF een scala aan voordelen biedt aan de veeleisende rijder. Perfecte controle, excellente feedback vanuit de motorfiets en gereduceerde bandenslijtage.

IDM Superbike / Supersport
Team Yoshimura- VanZon- Schafer motorsport maakt voor haar Suzuki GSXR-K8 reeds gebruik van de Bitubo XXF shock in het zeer competitieve Duitse IDM Superbike en Supersport. Met succes bovendien. Zowel Werner Daemen als Herbert Kaufmann wisten in beide klasses reeds podiumplaatsen te bemachtigen. Ook in het Italiaanse CIV Supersport weet Triumph 675 rijder Corradi de voorste posities te vinden met Bitubo XXF.

Bitubo XXF is leverbaar voor alle recente supersports en superbikes. Prijzen: XXF11: 837,- excl.BTW (996,- Euro incl. BTW ). XXF31: 1015,-excl. BTW (1207, Euro incl.BTW ).

Introductie aanbieding
Als uitzonderlijke introductie aanbieding heeft Bitubo-Raceservice.nl alleen in de maand Juni een zeer interessante korting voor degenen die een XXF raceshock via pre-order bestellen!

Bron: Bitubo Raceservice  
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

#1
mijn dank voor plaatsing hier ..



Thanks  ;)

opgepoetst op verzoek