Rijk vergoedt boetes ambtenaren (valt je ja niks meer in wa?)

Gestart door DeWitte, 21 mei, 2008, 20:54:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citeer21 Mei 2008 Rijk vergoedt boetes ambtenaren :roll: Ambtenaren van de ministeries van Financiën, Landbouw en Sociale Zaken krijgen kleine snelheidsboetes vergoed. Dat schrijft minister Ter Horst in antwoord op Kamervragen.

Als een ambtenaar niet meer dan 10 km te hard reed, betaalt het ministerie de boete. Bij Financiën geldt een grens van 10% boven de maximumsnelheid. Hogere overschrijdingen gelden als verwijtbaar en roekeloos rijgedrag. Ook chauffeurs van bewindslieden krijgen vergoedingen. Ter Horst zegt niet te weten wat de regeling de schatkist kost. Diverse fracties vinden het ongepast dat de boetes door het Rijk worden betaald.

Nou vraag ik het je, veel gekker moet het toch niet worren wa?

:confused: :banghead4rv: :eek:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: QuattroFrits op 21 mei, 2008, 21:56:04
Afknallen die handel, dat is ons geld:evil:

:? Theoretisch heb je gelijk maar in praktijk  :cry:
Proud on the South  

Suzuki-Babe

Ik moet zeggen dat mijn werkgever ook onze boetes betaald wanneer ze beneden de 10 km zijn.

Ok die kosten gaan natuurlijk wel naar het rijk.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

B-Witch

Nee mijn werkgever vergoedt mij ook de boetes niet, terwijl ik toch dagelijks voor hun de weg op moet, en vaak onder tijdsdruk moet werken. :?
Maar ik heb daar zo mijn eigen oplossing voor, dat jagen en snel snel van a naar b doe ik dus echt niet meer.
Hun probleem als ik ergens te laat kom, niet het mijne !!!
Ik toefel tegenwoordig heel op mijn gemak en relaxed door het verkeer (voor het werk dan he  :twisted:)
Ik gebruik nu de auto om ff te onthaasten  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

ReBel

Citaat van: Dwars® op 21 mei, 2008, 20:54:39
Citeer...bla bla... Hogere overschrijdingen gelden als verwijtbaar en roekeloos rijgedrag. ...bla bla...
Lagere overschrijdingen zijn dus NIET verwijtbaar en roekeloos???
En als ik dat de volgende keer tegen zo een ruggengraatloze struikrover zeg, krijg ik 't dan ook kwijtgescholden :roll: