Hoofdmenu

Bikersclassics

Gestart door Busaberke, 01 juli, 2008, 09:20:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Ik denk dat ik hier zaterdag naar toe ga, zijn er nog meer liefhebbers met deze plannen?

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: Busaberke op 01 juli, 2008, 09:20:47
Ik denk dat ik hier zaterdag naar toe ga, zijn er nog meer liefhebbers met deze plannen?



fuck..is dat zaterdag!?
miljaar..wilde naar de nurburgring tuffe voor fiesta Ducati..

nu weet ik het ff niet

BMWhub

Citaat van: Hakinnen op 01 juli, 2008, 09:25:04
Citaat van: Busaberke op 01 juli, 2008, 09:20:47
Ik denk dat ik hier zaterdag naar toe ga, zijn er nog meer liefhebbers met deze plannen?



fuck..is dat zaterdag!?
miljaar..wilde naar de nurburgring tuffe voor fiesta Ducati..

nu weet ik het ff niet


Ga eerst naar dat Italiaans feestje en op de terugweg even via belgie naar die oude leem kijken
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joep

Ich bön d'r gewaes, verrek ich höb zellefs drie daag gereeje dao  :mrgreen:

DeWitte

 :worship-cool: piccie's? vertel............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Citaat van: Dwars® op 08 juli, 2008, 18:55:22
:worship-cool: piccie's? vertel............

Efkes copy-paste want ich wil mien nest in  :yes6rs:
In 't topic op LRT sjtaon ouch nog ein aantal links om foto's te bekieke, weinig actiefoto's nog taege gekomme mèr ich haaj 't in de gaten. Es ich nog eine sjoone van mich taege kom zal ich dem hie ouch efkes plekke.


Zo even een kort verslag van mij.
Donderdags alles klaar gezet, vrijdags op tijd opgestaan ingeladen en op naar Francorchamps. Alles stond netjes aangeven dus op tijd terug in het paddock.
Alels uitladen en "oeps" de briefing gemist. En dan moest er ook nog naar de technische keuring gegaan worden. Tsja maar snel pak en alles aan en gaan met de banaan.
Maar toen begon de zever, de motor wilde niet..............
Hoop gehannes maar niets, uiteindelijk aan het lopen gekregen en laten keuren, vervolgens op naar de eerste sessie en weer niets. Om toch nog te kunnen rijden weer ingeladen en terug gegaan om mijn straatmotor op te laden, die rijdt altijd, zoals nu ook weer :D 
Vrijdags uiteindelijk nog een sessie kunnen rijden van de vier, ach ja.....
Pintje drinken en op tijd naar bed voor de volgende dag als er drie keer gereden moet worden. Maar wel lekker de eerste sessie de eerste keer Eau Rouge was super, die rechtse doordraaier, de mensen langs de baan die aan het kijken zijn, helemaal geweldig.
Zaterdags weer de baan op om tien uur, wat meer bekend met de baan en lekker gereden. Maartje heeft een rondje "getimed" en kwam op 3:54, natuurlijk niets zeggend, maar wel leuk om te weten. Iedere ronde een ander stukje van de baan proberen te verbeteren en uiteindelijk op het einde van de dag er tegen aan. Eindelijk een vrije ronde en lekker rond gegaan. Vervolgens begon het te regenen, geel-rode vlag uit en iedere die ik tegenkwam reed op eieren. Tsja daar was ik niet voor gekomen. Dus lekker doorrijden en daar waar het kon de mensen voorbij gegaan. Hier en daar wat glibberen, maar ach dat was in het droge ook al, dus wat minder heftig met remmen en wat behoudender door de bocht en het gas er weer op. Echt enorm kicken  :twisted:
's Avonds de eerste 2,5 uur van de "4h de Spa" gekeken en vervolgens naar een Stones tribute band. Relaxed sfeer en hier en daar wat gezeverd en een pint gedronken.
De volgende morgen om 10 uur weer de baan op. Toch wat moe aan het worden van alles, het rijden, niet slapen in je eigen bed, het wachten, toch lekker gereden.
's Middags de laatste sessie, nog een keer vlammen. De baan op en meteen vol erop wat resulteerde in een uitstapje boven op Eau Rouge, ach ja hoort erbij en was verder ook niets aan de hand. Bij Eau Rouge moet je vooral soepel rijden anders begint er van alles te wiebelen onder je :lol:

Al met al een geweldig evenement met prachtige motoren en een goede organisatie.
Wat ik wel jammer vondt is dat als je pas vrijdags arriveerd je eigenlijk geen tijd meer hebt om te installeren, te keuren en de briefing mee te krijgen. Daarbij waren die volgens de papieren ook nog op twee verschillende plaatsen. Endurance paddock en F1 paddock  :roll: Dus toch maar donderdags aanrijden. Ook het feit dat men zegd dat er elektra is en je daarvan uitgaat, maar dat dit vervolgens een 200m verder op is, is niet super. Maar ach, komt ook wel goed ;)

Dus volgend jaar hoop ik weer te kunnen gaan  :twisted:

CiteerGoeden avond Joep
Heb het hele rennerskwartier afgestruind,op zoek naar jouw motor,want die zou ik wel herkennen
Geen roodharig persoon gevonden,vergeten wat voor kleuren je busje had
We treffen elkaar vast nog eens op een volgend treffen
Gr. Jan

Tsja ik heb ook nog heel wat afgelopen maar ben je niet tegen gekomen. Jammer de volgende keer beter. Weet niet wanneer er weer eens de mogelijkheid is dat ik met mijn "jonge" motor kan/mag rijden maar dan zal ik dat wel ergens lezen hier. Ik reed trouwens in de 400 serie met nummer 496. Ik moet eens gaan zoeken of er van mij nog actiefoto's zijn. Bij dat standje van BikersDays stond ik er nergens op  :(
Maar ik heb toch behoorlijk wat fotografen langs de baan gezien dus ik hoop dat er ergens nog foto's boven komen drijven. Balen van je blok zeg, komt dat weer in orde?
Zelf dus ook problemen gehad die maar niet opgelost willen worden. Heb dus ook behoorlijk gebaald, maar gelukkig toch nog 6 sessies kunnen rijden.




Zo en nu nog een paar filmpkes en wat foto's

Drive By
Pit in
Drive By Endurance

Foto 1; Geïnstalleerd
Foto 2; Klaar voor vertrek naar de pits, op de achtergrond mijn buurman met een Bimota KB1
Foto 3; Bimota, Suzuki en Honda oftewel buurman, drie plaatsen naar links buurman en ik
Foto 4; Goh rijden er ook tweetakten mee :+
Foto 5; Gaazzzz
Foto 6; En op weg naar de eerste "slachtoffers"


Joep