Avond 4 daagse te Wijlre

Gestart door r6Eric, 03 juni, 2008, 19:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Varaderos

Citaat van: FZ_Ron op 02 juli, 2008, 20:35:41
Dwars - Vrijdag
Yvil-alle dagen
Ikzelf - Donderdag en Vrijdag
R-yen - Vrijdag (mits hij het haalt om 1900uur)
Suzuki-Girl - Vrijdag ?
Desmo - Vrijdag ?

toch al een afvaardiging van MFL van 6, mischien Joepie en Varadero nog..

Ikke helaas niet
Motorcycling is not a crime

Joepie1958

en ikke (helaas) ook niet :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

ik reed inne jolf lekker droog moest naar een verjaardag 
KTM SMT 2011

Mounty

what's about tonight ? gaat iemand de gok nemen, buienradar ziet er redelijk ui met af en toe een kleine neerslag..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Vandaag de tour gereden met Yvil en nog wat andere..
Tja, wat zal ik zeggen, schoot niet echt op.

Begint eigenlijk met mijn Garmin SPIII, de computerbaas van WMTC heeft het kabeltje niet voor de route erop te zetten, alleen BT of USB (mini)
Hier had ik al rekening mee gehouden dus had ik mijn eigen kabeltje meegenomen incl. usb-converter (usb-serieel)
No problem dus. Route ff nog aangepast en erop gezet. rijden naar elkenrade zit mijn cursor de hele tijd nast de weg, GPS is nog niet zuiver en ik vertrouw het niet helemaal, dus in overleg met Yvil en de andere 2 terugrijden en aansluiting zoeken in een andere groep.

We rijden weer richtin elkenrade werkt mijn garmin weer perfect....maar goed blijven nu bij de groep..
Deze groep gaat soms toch echt te langzaam en bochtjes worden nauwelijks genomen. Veel remmen en weer gasgeven dus.
zo doorgesukkeld naar Ubachsberg waar de pauze was. Hier overleggen we ff wat verder, ik zeh daarbij dat ik het nog niet vertrouw en de groep weer ga volgen, wel meer vooraan...
Helaas mocht dat niet baten voor de snelheden en bochtenwerk...
De garmin miste een deel van de kaart en dus was het maar goed dat we niet op mijn navigatie gereden zijn..alleen volgende keer een wat snellere groep kiezen of vormen.

Morgen gaat de garmin wel weer mee maar rij niet voorop....wil hem eerst nog eens testen en kijken wat ik fout deed of wie dan ook..
Inmiddels de kaarten ff opnieuw eropgezet.

Ben benieuwd naar Yvil zijn verhaal.



(ow ja, hij wilde weten waneer je stamgast hier word ?? wie kan hem antwoorden?)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#80
edit: Ik heb mn verhaal nog een beetje aangepast

Nou zoals FZ_Ron al zei begonnen we de route vol goede moed. Ron voorop, ik daarachter en tenslotte "mn schoonpa"
en "schoonbroertje" onder het motto we wachten wel op jullie wanneer nodig. Dit aangezien de één 25kw rijdt en de
ander een Goldwing. Dan het verhaal over de Garmin van FZ_Ron waarna we dus in die groep reden............

Dit is absoluut geen verwijd naar de organisatie van Dr Kromme Poekel toe maar een persoonlijke mening!! -> Wat een
poep route was dat vandaag!!! Dinsdag was zeer goed, maar vandaag  :? Ik heb in heel mijn (korte) motorrij carrière nog
niet zoveel bebouwde kom gereden als dat we vandaag op één dag deden/"moesten". Alsof dat nog niet erg genoeg was,
was hiervan de helft ook nog eens 30km zone  :shock:. Daarnaast kan ik alleen maar beamen wat FZ_Ron zegt. Er werdt
echt TE langzaam gereden, en bochten rijden :-X

Dat maakt allemaal niet uit en iedereen moet lekker zijn eigen tempo rijden, maar ik moet dan in het vervolg niet meer
met zo'n groep mee gaan rijden. Niet voor die groep, maar ik heb er op die manier geen plezier aan, en daar gaat het zich
toch alleen maar om. Het laatste stukje ben ik zelf maar afgeslagen en heb ik nog ff een "eigen route" gereden. Toen had
ik het er echt ff mee gehad...

De limburg route hebben we iig gelukkig (voor jullie dan) gehad. Morgen zijn de vooruitzichten beter. Dan wordt er
richting Monschau gereden  :yes6rs: En zoals ik al tegen FZ_Ron zei vandaag, Ik rij liever met een groep die ik niet
bijhoud dan met zo'n groep als vandaag  :banghead4rv:


@ FZ_Ron: Prettig kennis gemaakt te hebben en tot morgen  :thumbsup:

Herr Tod

Poeh poeh.... halve motor uit elkaar gehaald. Morgen nog even de kuipdelen er op zetten, hopen dat alles goed zit in de carburateurs want het was wat laat om het ding nog te starten. Kan ik morgen de Gix eens kennis laten maken met de Eifel, en de Eifel bewoners met de Yoshi :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

#82
die PolizWei wird sich auch freuen  :yes6rs:

enne als ik de route in mijn TT gelaaie krijg en dat ie daarop draait wil ik wel voorop :mrgreen: en ik krijg zelden het verwijt te langzaam te koetschen  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Herr Tod op 04 juli, 2008, 01:44:34
Poeh poeh.... halve motor uit elkaar gehaald. Morgen nog even de kuipdelen er op zetten, hopen dat alles goed zit in de carburateurs want het was wat laat om het ding nog te starten. Kan ik morgen de Gix eens kennis laten maken met de Eifel, en de Eifel bewoners met de Yoshi :-X

Ga je vannavond dan toch op de Gixxer mee ipv op de Bandit???

B-Witch

Ziet er helaas niet naar uit dat ik het ga halen :?
Jammer, maar evengoed veel plezier vanavond ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 04 juli, 2008, 14:19:42
hehe :(

Ja sorry, maar Mr.Kawa moet later werken.....  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik zit nondeju op een ruitmonteur te wachten :roll: (de sukkel zou tussen 2 en 4 hier zijn) : ik hoop dus dat ik het haal. :?
wacht maar niet op me als ik er niet ben :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 04 juli, 2008, 16:45:00
ik zit nondeju op een ruitmonteur te wachten :roll: (de sukkel zou tussen 2 en 4 hier zijn) : ik hoop dus dat ik het haal. :?
wacht maar niet op me als ik er niet ben :?

Je gaat me toch niet vertellen dat dat die gast is waar mee je gebeld hebt toen ik in mei bij je was he. Die gast is nog langzamer als dikke str*nt. :shock:
Smells like rubber

DeWitte

#89
nee das een andere, maar ook nie veel beter: kwam van de week met de verkeerde ruit aankakken.  :-X :evil: ik haal het dus niet: jammer heel jammer :cry:


edit: wat denk je? yep de 2e ruit is ook de verkeerde (te groot) ik/wij balen als een stekker #$%^&* en dan ook nog de 4daagse rit gemist gdvd  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away