Avond 4 daagse te Wijlre

Gestart door r6Eric, 03 juni, 2008, 19:32:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Gassie

je hebt prutser en goede prutsers :worship-cool:

kan ook niet mee motor staat in margaten nu had paar kleine probleempjes met hem
KTM SMT 2011

Herr Tod

Ik ben weer terug. Leuk gereden, totdat de navigatie het begaf maar dat maakt niet uit, nog een paar bochtjes mee gepakt en daarna naar huis via een bepaalde omweg. Na die omweg weet ik wel veel beter hoe ik de GSXR kan vergelijken met de Bandit kwa gevoel etc. scheelt een hoop als je kunt testen op bekende grond :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

#92
Citaat van: Dwars® op 04 juli, 2008, 17:44:48
nee das een andere, maar ook nie veel beter: kwam van de week met de verkeerde ruit aankakken.  :-X :evil: ik haal het dus niet: jammer heel jammer :cry:


edit: wat denk je? yep de 2e ruit is ook de verkeerde (te groot) ik/wij balen als een stekker #$%^&* en dan ook nog de 4daagse rit gemist gdvd  :guns:

Wat een woodenshoefoot :shock: geuf ut noe ech gein echte gooie bedrieve meer. :evil: ich mot murge toch noa Burlet Glas Garage in geleen ich zal wel ff veur dich checken of die get weiten

sorry een bitje offtopic :oops:
Smells like rubber

Herr Tod

De Ruiten Vierdaagse is volgende week, valt dit jaar samen met de Uitzicht Vierdaagse :schater: ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 04 juli, 2008, 22:56:49
De Ruiten Vierdaagse is volgende week, valt dit jaar samen met de Uitzicht Vierdaagse :schater: ;)

:schater: :laughing49so: :rofl:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 04 juli, 2008, 22:35:28
Ik ben weer terug. Leuk gereden, totdat de navigatie het begaf maar dat maakt niet uit, nog een paar bochtjes mee gepakt en daarna naar huis via een bepaalde omweg. Na die omweg weet ik wel veel beter hoe ik de GSXR kan vergelijken met de Bandit kwa gevoel etc. scheelt een hoop als je kunt testen op bekende grond :yes6rs:

Was een leuke route ja...tot de pauze...daarna ging het wederom mis, maar ik had al gewaarschuwd en aangegeven dat ik niet voorop wilde. Helaas "moest" ik wel  :mrgreen:
Ach ja..wel nog ff een leuk weggetje met leuke bochtjes extra gedaan daar bij Monchau.
Aangezien het grijs en donker begon te worden toen de route aangepast en de kortste weg terug,was idd niet zo mooi als de heenweg.
Na in vaals aangekomen te zijn nog ff het "circuitje" op met Her Tod en Yvil waarna we terug zijn gegaan naar wijlre.
iig of de garmin word verkocht (kan ik niet mee omgaan of zo?! :roll:) of hij gaat aan diggelen. Kutding..

Al met al een leuke avond gehad. Alleen dat voorrijden...not my thing...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

ik heb de route nog eens nagekeken en zover ik kan zien hebben we niet erg veel minder bochtjes gehad dan de orginele route door belgie. De orginele route gaat zelfs ook nog in vaals richting vijlen en dan niet ff het bos meepikken zoals wij gedaan hebben.

Op de grote rotonde nabij monchau hadden we de eerste afslag moeten nemen en dan volgen ff paar bochtjes waaronder een grote langtrekkende. Het stukje weg wat wij heen en terug van monchau gereden hebben heeft niet minder fungehalte.

offtopic:
Shit hey, kon er niet van slapen en moest weten wat er fout gaat in dat klote apparaat..
Hij is nu gesimuleerd aan het rijden en volgt hij mooi de wegen, werkt nu prima maar hij is nog niet voorbij de rust..Ook ben ik ff de nieuwste kaarten aan het "bestellen" zodat ik dezelfde kaarten heb als diegene die de route gemaakt hebben..Ben benieuwd, ik ga de route nog een keer rijden om te zien of de Garmin nu wel werkt...blijft experimenteel.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Eigenlijk niks aan toe te voegen. Tot aan de rust was idd super en daarna weer iets minder.
Maar dat had niks met het navigatiesysteem van FZ_Ron te maken, iedereen wat ik gesproken
heb zei dat de terug weg idd minder was. Maar dat mag de pret niet drukken.

Was een leuk stukje rijden en @ FZ_Ron; bedankt voor het voorrijden  :mrgreen: Anders hadden
we weer met zo'n geitenwollensokkengroep mee moeten rijden. Dus Thnx  :thumbsup:


@Nippon

Citaat van: Dwars® op 04 juli, 2008, 17:44:48
nee das een andere, maar ook nie veel beter: kwam van de week met de verkeerde ruit aankakken.  :-X :evil: ik haal het dus niet: jammer heel jammer :cry:


edit: wat denk je? yep de 2e ruit is ook de verkeerde (te groot) ik/wij balen als een stekker #$%^&* en dan ook nog de 4daagse rit gemist gdvd  :guns:

zeg..... draai de ruit eens 'n kwartslag misschien past 't dan wel  :rofl:


r6Eric

Heren van MFL,

Als er iemand zin en vooral heel veel tijd heeft mag hij al beginnen met de route's voor volgend jaar, je kunt ze bij mij kwijt als je ze klaar hebt. succes.

Mounty

Citaat van: r6Eric op 06 juli, 2008, 09:03:42
Heren van MFL,

Als er iemand zin en vooral heel veel tijd heeft mag hij al beginnen met de route's voor volgend jaar, je kunt ze bij mij kwijt als je ze klaar hebt. succes.

ik ben er eens mee begonnen en wegens tijdgebrek moeten staken, mischien dat ik die route eens verder af ga maken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

De foto's van de 4daagse staan online....op www.krommepoekel.tk :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#102
ff snel een paar ertussenuit gepikt, met dank aan der Kromme Poekel  :thumbsup:

Herr Tod, Desmo, R-yen, Ikzelf en nog twee mensen van wijlre die ook met ons groepje
mee zijn gereden (nadat ze ons eindelijk bijgehaald hadden  :-X :twisted:). Zijn kennissen van mij.
FZ_Ron was zeker ff binnen of zo  :dunno: En wij maar wachten op een bepaalde persoon die schijnbaar
ruitproblemen had  :mrgreen:


Herr Tod met zn nieuwe bike en R-yen + nog net zn RF.


Het groepje, dit keer incl. FZ_Ron.


De motoren van Desmo en Herr Tod.


That's all folks  :mrgreen:

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009