Gassie: Zal me ff Voorstellen

Gestart door Gassie, 30 juni, 2008, 16:24:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Herr Tod op 30 juni, 2008, 18:59:18
Dat zijn meerdere lange verhalen :-X Maar je werkt bij Frijns? Daar had ik ook bijna gezeten, doe Vic Dohmen de groeten als die daar nog werkt!
zal ik doen die werkt daar nog maarheb je dan ook een gewone naam of kent iedereen in wijlre je onder de naam herr todd

ps zal hier nog wel langere tijd komen dus lange verhalen mkt me niks uit heb je dan ook een hornet
KTM SMT 2011

Yvil

Welkom hier @ MFL!!

ps. Heb je die Hornet toen op die Demo-dag gekocht? Want dan heb ik je daar met John zien praten...
Ik was die jonge wat daar wat rondhing en bevestigde dat wij mannen nooit te hard rijden omdat dat
nou eenmaal niet mag  :-X :twisted:

Als je dat niet was... Never mind  ;)  Is het nog steeds een vette Bike!!

Gassie

#17
Citaat van: Yvil op 30 juni, 2008, 20:49:44
Welkom hier @ MFL!!

ps. Heb je die Hornet toen op die Demo-dag gekocht? Want dan heb ik je daar met John zien praten...
Ik was die jonge wat daar wat rondhing en bevestigde dat wij mannen nooit te hard rijden omdat dat
nou eenmaal niet mag  :-X :twisted:

Als je dat niet was... Never mind  ;)  Is het nog steeds een vette Bike!!
was jij die wat ook om die hornet stond jonge jongen iets magerder ??
klopt ik heb hem op zondag gekocht
trouwens woon jij dan iets verder dan het speeltoestel aan de linkerkant voor het hotel groot blok met schuine afrit naar achteren ?
KTM SMT 2011

Yvil

Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 21:24:35
Citaat van: Yvil op 30 juni, 2008, 20:49:44
Welkom hier @ MFL!!

ps. Heb je die Hornet toen op die Demo-dag gekocht? Want dan heb ik je daar met John zien praten...
Ik was die jonge wat daar wat rondhing en bevestigde dat wij mannen nooit te hard rijden omdat dat
nou eenmaal niet mag  :-X :twisted:

Als je dat niet was... Never mind  ;)  Is het nog steeds een vette Bike!!
was jij die wat ook om die hornet stond jonge jongen iets magerder ??
klopt ik heb hem op zondag gekocht
trouwens woon jij dan iets verder dan het speeltoestel aan de linkerkant voor het hotel groot blok met schuine afrit naar achteren ?

En we gaan verder voor de wasmachine  :mrgreen:

Yep, that's me en daar woon ik idd. Hoe weet jij dat laatste dan nu weer zo precies  :shock:

Herr Tod

#19
Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 20:19:58
zal ik doen die werkt daar nog maarheb je dan ook een gewone naam of kent iedereen in wijlre je onder de naam herr todd

ps zal hier nog wel langere tijd komen dus lange verhalen mkt me niks uit heb je dan ook een hornet

Quincy, aangenaam :lol:

Nee ik heb een Bandit 400 'Edizione Tod', met de lamp van zo'n Hornet PC 36. De cockpit moet ik ook nog eens eBay'en, dat hebben ze mooi gemaakt bij Honda.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gassie

Citaat van: Yvil op 30 juni, 2008, 21:59:37
Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 21:24:35
Citaat van: Yvil op 30 juni, 2008, 20:49:44
Welkom hier @ MFL!!

ps. Heb je die Hornet toen op die Demo-dag gekocht? Want dan heb ik je daar met John zien praten...
Ik was die jonge wat daar wat rondhing en bevestigde dat wij mannen nooit te hard rijden omdat dat
nou eenmaal niet mag  :-X :twisted:

Als je dat niet was... Never mind  ;)  Is het nog steeds een vette Bike!!
was jij die wat ook om die hornet stond jonge jongen iets magerder ??
klopt ik heb hem op zondag gekocht
trouwens woon jij dan iets verder dan het speeltoestel aan de linkerkant voor het hotel groot blok met schuine afrit naar achteren ?

En we gaan verder voor de wasmachine  :mrgreen:

Yep, that's me en daar woon ik idd. Hoe weet jij dat laatste dan nu weer zo precies  :shock:
volgens mij had je laatst of vandaag de motor op de stoep staan zie ik op dat kleine fotoo'tje en ik kom daar elke dag langs 2x dus heb ik em zien staan of ik moet me vergissen
trouwens daar liggen ook niet zoveel appartementen  :roll:
KTM SMT 2011

Yvil

Citaat van: Gassie op 30 juni, 2008, 22:20:47
volgens mij had je laatst of vandaag de motor op de stoep staan zie ik op dat kleine fotoo'tje en ik kom daar elke dag langs 2x dus heb ik em zien staan of ik moet me vergissen
trouwens daar liggen ook niet zoveel appartementen  :roll:

Oké oké oké...  ;)

iig nogmaals welkom en we zullen ons in de toekomst nog wel eens zien.

Mounty

welkom hier...kom mer es der berg op. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 30 juni, 2008, 22:33:06
welkom hier...kom mer es der berg op. :mrgreen:

kom ich 2x per daag doorheen 's ochtends en na 4 uur
KTM SMT 2011

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

DaMaX

#25
Citaat van: Joepie1958 op 30 juni, 2008, 19:27:04
Welkom Gassie, sjieke Hornie Bike :-X
En wat die koplamp betreft, als Herr Tod schrijft dattie onverwoestbaar is, nou dan ga er maar vanuit dat het zo is, als hij 'm niet kapot krijgt dan weet ik niet zo snel (nou ja, er is natuurlijk een v......o rijder die allllllles kapot krijgt) wie dat wel lukt  :twisted:
En denk eraan manne, geldt ook voor die Indo :mrgreen: doen jullie voorzichtig en eerst veel kilo's en meters ervaring op :mrgreen:


Moest je me apart noemen? Ik zie het wel als compliment.
Gassie, bij Frijns? Dan zal ik je elke ochtend wel langs zien rijden (nr 18, na Hotel de Boud). In ieder geval rijd ik elke ochtend en na vijfen langs Frijns, richting snelweg en weer thuis.
En ja, ook ik heb een lange tijd rond die Hornet in Margraten gelopen  :lol:.
Nu we weten waar iedereen in Valkenburg e.o. rondhangt, dan komt die BBQ vanzelf  :yes6rs:.

Tot in de straat dan.
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

Suzuki-Babe

Hoi

Welkom @ MFL!

Veel veilige km'trs gewenst!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Gassie

Citaat van: DaMaX op 02 juli, 2008, 22:45:33
Citaat van: Joepie1958 op 30 juni, 2008, 19:27:04
Welkom Gassie, sjieke Hornie Bike :-X
En wat die koplamp betreft, als Herr Tod schrijft dattie onverwoestbaar is, nou dan ga er maar vanuit dat het zo is, als hij 'm niet kapot krijgt dan weet ik niet zo snel (nou ja, er is natuurlijk een v......o rijder die allllllles kapot krijgt) wie dat wel lukt  :twisted:
En denk eraan manne, geldt ook voor die Indo :mrgreen: doen jullie voorzichtig en eerst veel kilo's en meters ervaring op :mrgreen:


Moest je me apart noemen? Ik zie het wel als compliment.
Gassie, bij Frijns? Dan zal ik je elke ochtend wel langs zien rijden (nr 18, na Hotel de Boud). In ieder geval rijd ik elke ochtend en na vijfen langs Frijns, richting snelweg en weer thuis.
En ja, ook ik heb een lange tijd rond die Hornet in Margraten gelopen  :lol:.
Nu we weten waar iedereen in Valkenburg e.o. rondhangt, dan komt die BBQ vanzelf  :yes6rs:.

Tot in de straat dan.

als je al zo vroeg wakker bent kom rond 10 voor zeven daar altijd langs zal eens opletten
KTM SMT 2011