Husky's in de aanbieding (slechte verkoopcijfers?)

Gestart door DeWitte, 13 juni, 2008, 15:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

dagelijks gebruik? zo ne XTX 660 (wellicht wat lomp als echte SM-bike) maar kom ik toch regelmatig tegen en die jong kan er goed mee uit de voeten :yes6rs:. Rugzak om en klaar of wat moet je nog meer?

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Motzippaldy op 14 juni, 2008, 22:40:53
Citaat van: Steefke™ op 14 juni, 2008, 22:29:44
Eigenlijk wordt er niet veel slechts meer gemaakt. Als je naar onze zuiderburen kijkt daar wordt veel meer husqvarna gereden. Waarom ?? :dunno:  Ik zelf rijd ne husk omdat ik niet met de grote meute mee wil lopen. Ik rijd graag iets anders als mijne buurman. :mrgreen:

Maar jouw buurman is onze zuid buur  :?



:mrgreen:

Nee dat is mijn overbuur aan de andere kant van de maas :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

#17
Citaat van: BoxerQ op 15 juni, 2008, 08:38:51
hé wat.... :confused:

zeg nu zelf met zo'n hok kun je toch alleen maar mee "fun" rijden  :roll: rotondes en Route du Crête daar vliegen ze ze om de oren  maar dagelijks gebruik  :confused: ik bedoel op 'n porsche zet je ook geen trekhaak   :?


Je hebt gelijk toeren op een 1 pitter is niet echt prettig, het fungehalte is daarentegen wel hoog. Woon werk is ook te doen maar dan moetje niet zoals ik iedere dag van Elsloo naar Panningen moeten rijden. Daarom draai ik altijd het gas open :mrgreen:
Smells like rubber