Streetparty HDC BIG in Geulle.

Gestart door HD4ever, 22 juni, 2008, 17:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vandaag was weer de jaarlijkse streetparty in Geulle aan het zwembad. De organisatie was zoals altijd weer perfect in elkaar gezet door Harley Davidson Club BIG. Hier enkele sfeer foto's.


























Grtz HD4ever.  ;)

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Dat opschrift van "free Outlaws" op een lijkenwagen :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

K ben ook ff wezen buurten en kwam Desmo nog tegen. Jammer dat de muziek veel te hard stond. Op weg naar huis hoorden we de muziek tot in het beekerveld.
Smells like rubber

Desmo-devil

#3
Ben ook even geweest omdat ik de meeste jongens van de BIG goed ken.
Ik vond er niet zo veel aan, het wordt met het jaar minder imo.
Ik heb maar een mooie Harley gezien en die stond bij RMS in de tent.Die rode met zwart blok.
Helaas zie ik hem niet op de foto' s hierboven. Sta zelf wel op de foto maar dan moet je heel goed zoeken.
En inderdaad Steef de muziek stond VEEEL te hard.

De Sjeng

Wel 2 vette electra glide's op de foto.(he, he!!) De opkomst was inderdaad wat min, jammer!!!! de mannen van de BIG doen zich iederjaar veel moeite om iets te organiseren.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: maurice op 24 juni, 2008, 09:22:54
Wel 2 vette electra glide's op de foto.(he, he!!) De opkomst was inderdaad wat min, jammer!!!! de mannen van de BIG doen zich iederjaar veel moeite om iets te organiseren.

Hè Maurice, mijn PB nog gehad over die plaatjes?
Yes, inderdaad twee vette dressers, maar eentje nog met een gat in het dashboard !!  :-X  Grapje !!  :twisted:

gr. HD4ever.  ;)

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

leuk hoor!! ik heb je een Pb gestuurd, zaterdag 28-6 is er trouwens clubavond met B-B-knoei. voor wie zin heeft. Hillclimbers place op de klimmenderstraat.
God Forgives, I Don't