Ik kom ook net kijken

Gestart door QuattroFrits, 13 oktober, 2005, 19:24:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Mijn naam is Frits, hoop dit jaar nog 52  :oops: te worden en rij met een Honda Super Magna uit 1988.
De naam Quattrofrits komt eigenlijk van mijn Audi 90 Quattro, maar aangezien mijn Honda 4 cilinders heeft en ook 4 (uitlaat)pijpen vind ik deze naam ook hier wel van toepassing.
:?: Maar waar zijn die andere twee pijpen dan van ?  :?:
:P Deze zijn van mijn broek :D .
Ik heb geen echte hobby's maar rij heel graag met mijn rijwiel :roll: met hulpmotor :idea:  :rofl: , en het zou misschien heel gezellig kunnen worden met een stel van jullie erbij.
8) Let wel, ik ben geen scheurder maar rij voor de gezelligheid en hou ook wel van doorrijden maar niet van Bonnen. :evil: ( zeer zonde van het geld ).
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Karin

Welkom Frits @MFL. En zondag hebben we alweer een ritje, dus misschien een leuk moment om lekker mee te rijden.  :wink:

QuattroFrits

:oops: Helaas is zondag de Bokkemarkt in Valkenburg en daar wil mijn vrouw ( en ik ook wel ) heen dus helaas.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Ik heb even een z.g. avatar erbij gezet, maar of dat werkt? :?:  :?:  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:oops:  :oops:  :oops: NEE dus :cry:  :cry:  :cry: aanpassen en opnieuw proberen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Hulsberg zie ik...ook weer in de buurt...

Welkom op MFL

ksie nog geen avatar..?? had ik ook ff moeilijk mee..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:lol:  :lol:  :lol: Avatar gelukt, kwestie van aanpassen. :wink:  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

poepje laten ruiken??

as je voorop rijd wel ...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mr. T


Rookie