Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Nogmaals bedankt Tonnie! Het was een fantastische dag :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


R-yen

 :stupid: :worship-cool: :worship-cool: :yes6rs:

Bedankt voor alles! Ik zal de filmpjes van vandaag z.s.m. posten.

Steefke™

#138
Citaat van: Dwars® op 20 september, 2008, 21:10:58
Tonnie 4 president  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: TOP-super-geregeld



:thisthreadisworthlesswopics:






The president him self :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

Tonnie en Ria super bedankt het was echt een super dag :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Smells like rubber

Mounty

#140
Helemaal fantastiese dag gehad..bedankt nogmaals Tonnie en Ria

@Soesgirl en Gert: Toch nog goed thuis gekomen ?

We zaten achter Dwars en zo en moesten de afrit af, ik rechts de afrit af en erlangs omdat dwars rechtdoor ging...tot hij toch ook naar rechts kwam en richting venlo reed...intussen zat ik net achter hem en ben achter hem aan gaan rijden. OP een gegeven punt moesten wij rechtdoor richting venlo en de rest de afslag..ik ging recht door maar schijnbaar hadden jullie dat niet in de gaten....ik heb nog 10 minuten gewacht op de vluchtstrook om te kijken of jullie nog kwamen. Helaas...ik heb maar meteen mijn thuisadres ingegevene en huiswarats gereden. binnen door via Venlo en Roermond waar ik om moest rijden vanwege de gesloten tunnels. Nog ff bakske koffie gedaan en vrouw ff gebeld waarna ik verder reed...22.18 reed ik de oprit op..

Hopenlijk is iedereen goed thuis gekomen..

Deze dag is zeker voor herhaling vatbaar....doch rij ik volgende keer ook met de auto en gaat mijn vrouw ook mee...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

#141
Tonnie en Ria,

Nogmaals bedankt voor een fantastische dag die ik me (mede door een zeer
pijnlijk achterwerk) nog zeer lang zal blijven herinneren  :thumbsup:

Geweldig wat jullie voor ons hebben georganiseerd :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:




ps. Ben trouwens ook zeer benieuwd naar alle foto's en filmpjes :yes6rs:


Steefke™

Smells like rubber

Steefke™

#143
Een heerlijk bakkie koffie en een lekker sneetje krentenbrood. :yes6rs: En niet te vergeten de heerlijke soep en broodjes. ;)
Smells like rubber

Steefke™

#144
Wachtend op Tonnie's verrassing. :cool: :worship-cool:
Smells like rubber

Steefke™

#145
diddl TL-R oefende ondertussen ff een kneedown.
Smells like rubber

Mounty

#146
Citaat van: Steefke™ op 20 september, 2008, 22:54:14
Wachtend op Tonnie's verrassing. :cool: :worship-cool:

Het uploaden wil ff niet lukken

bij mij ook al niet.. :roll:  98 foto's
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

#147
Tonnie's verrassing quad rijden op een Eton 150cc 4tact. :cool: :worship-cool:
Smells like rubber

Steefke™

#148
Dwars gooit hem dwars :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

#149
R-yen in actie ;)
Smells like rubber