Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Ik heb vrij gekregen :yeah: :woohoo: :yeah:

Dus ik ben zeer zeker van de partij :cool:

@ Steefke: Als jij met je diesel zou willen rijden is dat wat mij betrefd
bij deze geregeld :yes6rs: Het hoe en wat moeten we dan nog maar even
afspreken, maar dat komt wel goed. Momenteel weet ik niet eens hoelaat
en van waar er vertrokken gaat worden ???

Heb er wel super zin in. Zie ik eindelijk weer eens wat nieuwe gezichten
achter de namen :mrgreen:

Steefke™

om tot een planning te komen.

1 Hoe laat worden we verwacht?
2 hoelang is het rijden? (volgens ANWB routeplanner ongeveer 210 km - 2 uur en 23 minuten, klopt dit?)
3 hoelaat willen we vertrekken?

@ ron en Yvil het fijn zijn als jullie tot bij de de Shell in elsloo kunnen komen. Dat scheelt mijn een uurtje eerder opstaan. Kom je met de motor dan kunnen beter bij mij thuis afspreken dan kan de motor binnen staan.

Komt goed :yes6rs:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 13 september, 2008, 19:28:12
om tot een planning te komen.

1 Hoe laat worden we verwacht?
2 hoelang is het rijden? (volgens ANWB routeplanner ongeveer 210 km - 2 uur en 23 minuten, klopt dit?)
3 hoelaat willen we vertrekken?

@ ron en Yvil het fijn zijn als jullie tot bij de de Shell in elsloo kunnen komen. Dat scheelt mijn een uurtje eerder opstaan. Kom je met de motor dan kunnen beter bij mij thuis afspreken dan kan de motor binnen staan.

Komt goed :yes6rs:

Soeperrrr....

Als Yvil me oppikt op Ubachsberg City East Centre zou dat super zijn...
Zo niet kom ik idd met de motor tot bij jou Steefke..

Tijden volgen en kunnen we wat afspreken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

welke tijden :?? Tonnie verwacht ons tussen 11-12:00uur (zie 1e post) en het is ongeveer 2,5uur rijden vanuit hiero. Reken ff uit:
Dan zullen we ongeveer om 8:30uur hier in ut zuuje vertrekken moeten? ligt er een beetje aan of we over Duitsland (kan het gas tenminste ver open) rijden? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 14 september, 2008, 05:54:50
welke tijden :?? Tonnie verwacht ons tussen 11-12:00uur (zie 1e post) en het is ongeveer 2,5uur rijden vanuit hiero. Reken ff uit:
Dan zullen we ongeveer om 8:30uur hier in ut zuuje vertrekken moeten? ligt er een beetje aan of we over Duitsland (kan het gas tenminste ver open) rijden? :mrgreen:

CiteerOp een nader te bepalen datum, komt de MFL, op bezoek in de Achterhoek.
Aankomst bij huize RRH en Ma racing tussen 11.00 en 12.00 uur
Gezellig een kopje koffie drinken, koekje erbij???
Voor geinteresseerden, mijn raceverzameling bekijken, en een beetje uitleg door mij.
Daarna een lunch, broodjes, kopje soep o.i.d
Om ca 14.00 uur een klein ritje maken, naar een andere locatie.
Daar gaan we ons vermaken met .........................  leuk leuk
Om ca 16.30 uur is er een ( ben de naam even kwijt )
Om ca 18.30 -19.00 uur afscheid nemen, en de terugreis naar het Limburgse land aanvaarden[quote\]

800-830 bij Steefke dus..TomTom neem ik wel mee moet alleen ff het adres van RRH nog vragen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 14 september, 2008, 05:54:50
welke tijden :?? Tonnie verwacht ons tussen 11-12:00uur (zie 1e post) en het is ongeveer 2,5uur rijden vanuit hiero. Reken ff uit:
Dan zullen we ongeveer om 8:30uur hier in ut zuuje vertrekken moeten? ligt er een beetje aan of we over Duitsland (kan het gas tenminste ver open) rijden? :mrgreen:

:oops: :oops:
Smells like rubber

Steefke™

Smells like rubber

Diddl

als ik mijn motor deze week terug krijg ga ik dus lekker op de motor naar de achterhoek weersverwachting is 19 graden en licht bewolkt je bent een motorrijder of niet  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Citaat van: diddl TL-R op 14 september, 2008, 21:29:30
als ik mijn motor deze week terug krijg ga ik dus lekker op de motor naar de achterhoek weersverwachting is 19 graden en licht bewolkt je bent een motorrijder of niet  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Dat bedoel ik, gewoon zonnetje erbij, en dan lekker met de motor  :yes6rs: :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik zie dit topic nu pas  :roll: ...
De inschrijfdatum is al verstreken zie ik? Anders wil ik proberen vrij te krijgen (bij de vrouw  :-X ) om toch mee te kunnen...

DeWitte

pb Tonnie es? als jij mee mag van je nieuwe vrouw, neem ik wel de condooms mee :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

#102
Citaat van: R-yen op 15 september, 2008, 10:31:26
Ik zie dit topic nu pas  :roll: ...
De inschrijfdatum is al verstreken zie ik? Anders wil ik proberen vrij te krijgen (bij de vrouw  :-X ) om toch mee te kunnen...

Beste
R-yen.
Laat a.u.b zo snel mogelijk wat van je horen, dan zal ik zorgen, dat het je aan niets zal ontbreken in de Achterhoek, OK?
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

****************** ZEER BELANGRIJK BERICHT******************

Diegenen die met de auto komen, neem een (oude) helm mee, en ook kleding, indien het wat kouder is en/of regen, dit is erg belangrijk.








Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

**************zucht zucht zucht zucht zucht**********************

De Achterhoek zal na Zaterdag nooit meer DE Achterhoek zijn, wanneer daar een groep Limburgers hebben huis gehouden, heel erg jammer, vraag mij af, of ik het wel goed doe zo, en of ik dit de Achterhoek mag aandoen.
Zelfs de Witte Wieven hebben mij mij daarover gecontact, en die zijn echt wel wat gewent, maar zelfs die maken zichh zorgen.
Allemaal vragen spoken er door ons hoofd, moeten wij niet zus, of moeten wij niet zo.
Ma Racing en ik weten het niet meer
















:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********