Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Nou als er een stelletje "bokkenrijders" (google daar maar es op :mrgreen:) uit Limburg in de achterhoek arriveren wil ik nog wel eens weten wie er voor wie zal huiveren. Na ons de zondvloed :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

In het Frans noemt men die Witte Wieven 'Dame blanche'.
Die eet ik altijd als toetje na het eten, dus laat maar komen  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 16 juli, 2008, 12:10:11
In het Frans noemt men die Witte Wieven 'Dame blanche'.
Die eet ik altijd als toetje na het eten, dus laat maar komen  :mrgreen:
:yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

20 Sept, dat staat voor ons ook genoteerd  :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

hoe wat waar gaan we ? auto's trein motor...ivm een vermoeiende dag en weer terugrijden en zo.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 19 augustus, 2008, 12:01:09
hoe wat waar gaan we ? auto's trein motor...ivm een vermoeiende dag en weer terugrijden en zo.. :mrgreen:

Motor bij goed weer  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ndagh

Road Racing Tonnie

Kom op MFLers, meld je aan, je zult er geen spijt van hebben.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Diddl

ik ga ook mee ik ben gek op wieven dus laat maar komen :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Ik had net ff gekeken: Ruurlo zijn 2,5 uur rijden (+/- 220km) dus als wij zo rond half 12 bij Tonnie willen zijn, moet de zuidelijksten zo rond 8.30uur vertrekken! en de midden/noordlimburgers (Suzuki-girl, Mr Kawa, Diddl Tlr) en onze belgische vriend Ndagh onderweg oppikken/aanhaken? (mss op een tankstation langs de snelweg afspreken?)

Zo hebben we beetje speling voor onverhoopte zaken? shoot ......

edit: we hopen wel op nog meer aanmeldingen uiteraard, ook mss ook leuk voor onze nieuwste leden om mee te gaan?? :yes6rs: :cool:

Road Racing Tonnie

Citaat van: FZ_Ron op 19 augustus, 2008, 12:01:09

Ron, er is genoeg rustpauze ingelast, en eenieder kan er op elk moment mee stoppen, maar ik weet zeker dat jij er het maximale genieten eruit gaat halen, en met een zeer voldaan gevoel, en een grote .........  :-X ervaring rijker, weer naar het Zuiden toe afzakt, zeker weten. :yes6rs:

Road Racing Tonnie

Wij hopen toch dat er minimaal een 15 MFL ers naar de Achterhoek komen, Ma Racing wil jullie gaarne verwennen, en s,middags op een andere locatie, gaan jullie met een zeer voldaan gevoel, nadien weer huiswaarts.
Meld je aan
Doe het vandaag nog
Dit wordt je niet vaak aaangeboden
Het kost maar 15 euro p-p excl drankjes op locatie
Het wordt een unieke happening

Diddl

tegen die tijd maar ff kijken waar ik dan het beste kan aanhaken ik kan van hieruit op 2 plaatsen aanhaken dat is eindhoven en bij beuningen (nijmegen) is allebei dezelfde afstand
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away