Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#76
Als er meer mensen zijn die met een koekblikker gaan heeft dit voor mij de voorkeur.

Dwars - brommert
FZ_Ron - ?
MrKawa - ?
SuzukiGirl - ?
herrTod - ? brommert
Busaberke - koekblik/brommert
ndag - ?
Diddl TLr - ?
Steefke - Koekblik
Yvil ? -koekblik
Smells like rubber

Diddl

Citaat van: Dwars® op 12 september, 2008, 11:21:06
he? vertel.....

ik heb een vastloper gehad nu was het nog gewoon in de garantie hadden ze een nieuw blok besteld alleen een blok van een S versie nu heb ik straks contact gehad met de motorzaak gehad en er is een nieuw blok van een R versie onderweg naarde motorzaak dus als het goed is hij deze week klaar  :worship-cool: :worship-cool:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Morgenmiddag kan ik definitief aangeven of ik mee kan i.v.m. mijn werk.
's ochtends zie ik dan mijn baas waarbij ik moet lullen als brugman om
nog vrij te krijgen.

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 12:22:21
Als er meer mensen zijn die met een koekblikker gaan heeft dit voor mij de voorkeur.

Dwars - brommert
FZ_Ron - ?
MrKawa - ?
SuzukiGirl - ?
herrTod - ? brommert
Busaberke - koekblik/brommert
ndag - ?
Diddl TLr - ?
Steefke - Koekblik
Yvil ? -koekblik


laat ik het zo zeggen:
ik heb de voorkeur om op de motor te gaan maar heb  weinig zin om de regen te trotseren. zeker in het donker terugrijden met regen weer vind ik in de auto al klote omdat ik dan  veel last heb van  de schitteringen. Soort van nachtblind zeg maar..
als er iemand met de auto gaat en ik mag meerijden dan rij ik met de motor tot bij hem/haar en de rest fijn in het blik..
Als er meerdere meegaan kunnen we iets regelen met de benzine...de rijder rijd dan voor nop of zo..
im heb helaas geen auto tot mijn beschikking die dag..


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Bij goed weer, gewoon op de brommert, bij slecht weer met de auto  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Ik heb wel een auto tot mijn beschikking, maar dat was tot nog toe geen optie imo aangezien ik niet echt een zuinige auto heb (verbruik ongeveer 1:11) en het me dan gewoon te veel geld gaat kosten.

Maar ik wil het best als optie opgeven wanneer er meerdere mensen mee willen rijden. Dan wordt het alsnog redelijk betaalbaar. Zeg een tank benzine delen door drie of vier man is ook voor mij goed te doen.
In dat geval wil ik best rijden.

Maar goed, eerst maar eens vrij zien te krijgen. :roll:

Steefke™

Ik heb ne golf 

:mrgreen: goed koper kan niet. Ik heb geen tom tom  :oops:

De vraag is alleen waar spreken we af, ik woon in Elsloo.
Smells like rubber

DeWitte

ik heb ne DomTom, maar wie me volgen kan wil, zal zijn niet zo aan zijn rijbewijs gehecht moeten zijn :mrgreen: :twisted:



grapke uiteraard, maar ik rij wel stevig door zeg maar  :lol: getut met 111km/h oppe re-baan is niet aan mij besteed, ben nogal ongeduldig :-X :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 18:58:34
Ik heb ne golf 

:mrgreen: goed koper kan niet. Ik heb geen tom tom  :oops:

De vraag is alleen waar spreken we af, ik woon in Elsloo.

:laughing49so: Die foto hahaha...

Maaruh, dat afspreken komt dan wel goed. Ik ga nu zekers lullen als een idioot om vrij te krijgen  :yes6rs:

Krijg ik vrij dan ben ik absoluut van de partij.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 12 september, 2008, 19:28:24
getut met 111km/h oppe re-baan is niet aan mij besteed, ben nogal ongeduldig :-X :oops:

You no me :mrgreen: slapen doe je thuis in bed
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 19:49:17
Citaat van: Dwars® op 12 september, 2008, 19:28:24
getut met 111km/h oppe re-baan is niet aan mij besteed, ben nogal ongeduldig :-X :oops:

You no me :mrgreen: slapen doe je thuis in bed

Helemaal mee eens, beetje gas erop, dus absoluut niet met de Jimny  :-X als het een koekblik moet worden....  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DaMaX

#87
Bericht was gisteren pas binnengekomen. Kortdag en jammer, moet helaas dit laten passeren.
Hoop mooi weer voor degenen die gaan. I.i.g. veel plezier!

Greetz,
Daanbanaan
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

@Nippon

#88
Citaat van: Dwars® op 12 september, 2008, 19:28:24
ik heb ne DomTom, maar wie me volgen kan wil, zal zijn niet zo aan zijn rijbewijs gehecht moeten zijn :mrgreen: :twisted:



grapke uiteraard, maar ik rij wel stevig door zeg maar  :lol: getut met 111km/h oppe re-baan is niet aan mij besteed, ben nogal ongeduldig :-X :oops:

:-X

laat dit nu de snelheid zijn die ik veelal aanhou  :oops:
en nee.... m'n ketel kan sneller  :lol:
ik vindt 120km/u oppe nederlandse snelwegen snel zat  ;)

zie hier de oorzaak dan wel niet de reden dat ik veelal alleen rij
en als ik in een groep rij dan moet 't wel iets bijzonders zijn en daar moet ik nog lang over nadenken   :roll:





Mounty

Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 18:58:34
Ik heb ne golf 

:mrgreen: goed koper kan niet. Ik heb geen tom tom  :oops:

De vraag is alleen waar spreken we af, ik woon in Elsloo.

elsloo is niet zo ver weg en een tomtom neem ik wel mee...no problem dus.
kan eventueel op de motor dat korte stukje naar elsloo rijden of met yvil meerijden tot elsloo  :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009