Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

let's ROCK & ROLLLLLLLLLLLLLLLLLL   :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 15 september, 2008, 14:35:54
let's ROCK & ROLLLLLLLLLLLLLLLLLL   :mrgreen:

Ja Hub, maak jij maar een grapje, wij zitten hier reeds in grote zorgen :yes6rs: :cry:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Nou Tonnie, volgens mij zijn ze daar achter in de hoek best wel wat gewend :mrgreen:
En voor zover ik kan zien zijn het eigenlijk allemaal nette mensen die je op bezoek krijgt :yes6rs:
uitzonderingen bevestigen de regel
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joepie1958 op 15 september, 2008, 15:36:31
Nou Tonnie, volgens mij zijn ze daar achter in de hoek best wel wat gewend :mrgreen:
En voor zover ik kan zien zijn het eigenlijk allemaal nette mensen die je op bezoek krijgt :yes6rs:
uitzonderingen bevestigen de regel

Een pak van ons hart :yes6rs: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Diddl

joep kent mij nog niet  :shock: :shock: :shock:
als wij zijn geweest wil de achterhoek bij limburg horen

ton moet het een oude helm zijn of mag ik ook gewoon mijn goede helm meenemen die zit zo lekker  :mrgreen: :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Road Racing Tonnie

Citaat van: diddl TL-R op 15 september, 2008, 18:51:48
joep kent mij nog niet  :shock: :shock: :shock:
als wij zijn geweest wil de achterhoek bij limburg horen

ton moet het een oude helm zijn of mag ik ook gewoon mijn goede helm meenemen die zit zo lekker  :mrgreen: :mrgreen:

No prob.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

R-yen

Ik heb toestemming gekregen van de vrouw, als het nog kan ga ik graag mee :yes6rs:

Liefst per motor  :cool:

Mounty

Citaat van: R-yen op 15 september, 2008, 20:30:34
Ik heb toestemming gekregen van de vrouw,

zie je...zo slecht is ze niet.. :-X :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Ik heb de Achterhoekgangers, in post 1 aangepast, kijk even of dit zo accoord is.
11 personen, worden tussen 11 en 12 uur verwacht in Ruurlo.
Wij wensen jullie op voorhand een hele goede reis, hetzij per motor of auto, en een heel prettige dag alhier,
en hoop dat jullie met hele tevreden gezichten weer huiswaarts keren.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

#115
ik stel voor dat wij zuiderlingen, BusaBerke, Herr Tod, R-yen en ikke via duitsland (snelste route voor ons) reizen. 08:30uur bij tankstation grens Bocholt!?!

Tonnie wil jij mij jouw adres pb-en dan krijgt iedere deelnemer ook weer een pbtje van me ;)
want ik moet ze nog iets meedelen wat jou nie aangaat :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik denk dat het gezelliger is om met zijn allen naar tonnie te rijden over NL of over D maakt voor mij niets uit scheeld zich maar een paar km voor mij
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

wachten op die stinkdiesel/tractor? :mrgreen: nee zonder gein, denk persoonlijk dat het tempoverschil in de groep te groot is, en dat Ndagh, Suzuki-girl en mr Kawa veel te ver moeten omrijden?  :?

trouwens elke deelnemer heeft een pb-tje van mij, waarvan de inhoud niet voor Tonnie's ogen geschikt zijn wa? :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Duitsland, volgas... 4 km per minuut als gemiddelde aanhouden, dan loopt die Gix van mij op z'n zuinigst... ja is echt waar :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

 :cry: Motzy moet naar Phantasialand met family (bedrijf uitstapje) .

Ik wens jullie goede reis en veel plezier bij Tonnie  :worship-cool:
Proud on the South