Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Citaat van: Herr Tod op 16 september, 2008, 19:44:38
Duitsland, volgas...

:shock: :shock:

jullie wachten toch zeker wel af en toe op mij hè  ...... :mrgreen: :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

is jammer dat op zaterdag de tunnels in roermond dicht zijn anders hadden jullie deze kant uit kunnen komen eerst een bakkie en dan via duitsland door rijden
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Steefke™

tis goed dat je het zegt dan kan ik daar rekening mee houden. :thumbsup:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Het belooft Zaterdag, een hele mooie dag te worden, als ik de weersvoorspelling zo bekijk, zelfs nog iets hogere temperaturen, we nemen zelfs in overweging, om buiten te gaan zitten, dat zou helemaal top zijn.
Dus laat alle sores een dag achter jullie, en ga lekker genieten.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 18 september, 2008, 10:38:10
Het belooft Zaterdag, een hele mooie dag te worden, als ik de weersvoorspelling zo bekijk, zelfs nog iets hogere temperaturen, we nemen zelfs in overweging, om buiten te gaan zitten, dat zou helemaal top zijn.
Dus laat alle sores een dag achter jullie, en ga lekker genieten.

jep...de boel de boel laten en naar de achterhoek gaan.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Voor degene die over Venlo/ Nijmegen willen rijden:
Ik vertrek hier (ohe en Laak) om 8.30 uur.

Helaas moet ik melden dat Mr.Kawa naar alle waarschijnlijkheid niet mee zal gaan (hij zit met rugklachten)  :cry:

@Diddl: laat ffkes wat van je horen, kunnen we mss samen oprijden vanuit Venlo  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 18 september, 2008, 17:33:17
Voor degene die over Venlo/ Nijmegen willen rijden:
Ik vertrek hier (ohe en Laak) om 8.30 uur.

Helaas moet ik melden dat Mr.Kawa naar alle waarschijnlijkheid niet mee zal gaan (hij zit met rugklachten)  :cry:

@Diddl: laat ffkes wat van je horen, kunnen we mss samen oprijden vanuit Venlo  :yes6rs:

zal er zijn  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Heel veel plezier, en doe Tonnie de groeten van mij :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Tonnie zet de koffie maar vast aan we zijn in aantocht
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Gassie

KTM SMT 2011

Road Racing Tonnie

Om ca half acht is de groep weer vertrokken richting het Zuiden, Ma Racing en ik hebben een top dag gehad, en in onze beleving de groep ook, gezien hun dankbetuiging, om ca 13.30 zijn we van ons huis vertrokken, naar de Varsselring, (1 v/d weinige nog aanwezige straten racecircuits) hebben daar een foto gemaakt v/d groep, daarna vertrokken naar een quad baan, bij een horeca gelegenheid, en daar hebben ze zich een twee en een halfuur uitgeleefd op de quad,s, wat zeer wel in de smaak viel, nadien hebben ze genoten van een heerlijke BBQ.
Al met al een zeer geslaagde dag, foto.s volgen a.s.a.p
Zeker t.z.t voor herhaling vatbaar.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Diddl

zo ik ben ook al thuis het was een geweldige dag nogmaals bedankt tonnie en vrouw ik heb wel al pijn aan mijn kont maar dat heeft de pret niet gedrukt was zeker voor herhaling vatbaar  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away