Vertel over jouw favoriete standje

Gestart door DeWitte, 12 oktober, 2005, 21:32:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Ja 8) stelletje smeerkezen; nee het gaat over je bochten.:mrgreen:

had het er vandaag met Herr Tod over; dat mijn rechterbochten beter gaan; (althans gevoelsmatig) dan de linker. Je ziet het ook aan me achterband. Hij had dat net andersom; dus z'n linker.

Hoe is dat bij jullie???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

gevoelsmatig gaan m'n rechtse bochten beter...heeft ut iets te maken met rechtshandig of linkshandig ?? who nows.?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

maxam

Klinkt stom,
maar dat is best logies!
Alle snelweg afritten zijn rechts(erop en eraf) alleen de retondes gaan links!En gewoone bochten,maar die kun je over het allgemeen niet hard nemen! :wink:
UZUKI GS 550 80+
HONDA VFR 750F 86+
SUZUKI RF 900R 94

Karin

Mijn rechterbochten gaan ook beter. Dat getuigt ook mijn slijtboutjes....links is nog puntgaaf   :evil:

R-yen

Citaat van: "Karin"Mijn rechterbochten gaan ook beter. Dat getuigt ook mijn slijtboutjes....links is nog puntgaaf   :evil:

:stupid: Al heb ik geen slijtboutjes meer, maar slashcut steps, scheelt toch weer een aantal cm grondspeling  :wink:

Busaberke

Ik doe het liever op z'n links  8)

je hebt dan vaak een beter overzicht in de bocht, en dat vind ik toch wel belangrijk!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"Ik doe het liever op z'n links  8)

je hebt dan vaak een beter overzicht in de bocht, en dat vind ik toch wel belangrijk!

met busa links en liefst een beetje oplopend! dominator maakt niet uit gaat allebei wel lekker eigenlijk!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

korte bochtjes liever linksom, snelle bochten maakt het niet veel uit denk ik.  ben overigens linkshandig, weet niet of dat nog wat uitmaakt?

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"ben overigens linksdragend, weet niet of dat nog wat uitmaakt?

neuj denk het niet :laughing49so:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

links gaat beter...



verder, daar heb ik het ook es met herr tod over gehad, ik persoonlijk kan alleen n bocht maken als ik n beetje leun zeg maar, t hoeft maar n beetje te zijn, maar als ik recht blijf zitten wordt t echt niks.. terwijl Herr tod altijd recht blijft zitten.

heeft daar nog iemand last van?  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "WhomBom"links gaat beter...



verder, daar heb ik het ook es met herr tod over gehad, ik persoonlijk kan alleen n bocht maken als ik n beetje leun zeg maar, t hoeft maar n beetje te zijn, maar als ik recht blijf zitten wordt t echt niks.. terwijl Herr tod altijd recht blijft zitten.

heeft daar nog iemand last van?  :roll:

misschien eens tegensturen proberen??? kan je blijven zitten en toch lekker een bocht doorgaan. Maarja ieder zn eigen manier om lekker door een bocht te komen he.....

hier wordt dat tegensturen nog es uitgelegd
http://www.lcvm.nl/nieuwsbrief7.htm
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

tegenstuur-verhaal

das dus gewoon zoals je de snelle slalom pakt...oder?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

The Dominator

Citaat van: "WhomBom"tegenstuur-verhaal

das dus gewoon zoals je de snelle slalom pakt...oder?

ligt eraan hoe je die pakt :mrgreen:
kan ook gewoon vanuit de heupen imo
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Desmo-devil

Ik durf platter in linkerbochten ivm overzicht.
Ik ben overigens rechts en draag links ik weet niet of dat invloed heeft ?