Deutsche Mutti anschieben....???

Gestart door DeWitte, 25 juli, 2008, 19:03:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

net op Hoogcruts (slenaken-noorbeek) nog een Deutsche Mutti in een zeer strak leren breukske op weg "geholpen". :-X
Ze was op het kruispunt aldaar gestrand met een compleet gerestaureerde Guzzi T3 850, waarvan de startmotor het had begeven.

ik heb haar maar eens lekker aangeduwd  :mrgreen: :yes6rs: ik kan echt fijn "dames duwen" :yes6rs:



die Deutsche mutti vertelde me dat er zeker 5 motorrijders waren langsgekacheld ondanks haar duidelijke hand teken. De Gixxer die ik voor me wat aan het opjagen was vanuit ut durp, knalde er gewoonweg langsaf.  :roll: Ik snapte het  zelfs gelijk :oops: maar eeuh, sinds wanneer stoppen we niet meer bij een gestrande mede-biker? is dat afgeschaft?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 25 juli, 2008, 19:03:22
net op Hoogcruts (slenaken-noorbeek) nog een Deutsche Mutti in een zeer strak leren breukske op weg "geholpen". :-X
Ze was op het kruispunt aldaar gestrand met een compleet gerestaureerde Guzzi T3 850, waarvan de startmotor het had begeven.

ik heb haar maar eens lekker aangeduwd  :mrgreen: :yes6rs: ik kan echt fijn "dames duwen" :yes6rs:



die Deutsche mutti vertelde me dat er zeker 5 motorrijders waren langsgekacheld ondanks haar duidelijke hand teken. De Gixxer die ik voor me wat aan het opjagen was vanuit ut durp, knalde er gewoonweg langsaf.  :roll: Ik snapte het  zelfs gelijk :oops: maar eeuh, sinds wanneer stoppen we niet meer bij een gestrande mede-biker? is dat afgeschaft?

Dich kins auch nooit de hande toes houwe he :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

Jullie snappen het niet he!


Vanavond is de gentle-man in Hub weer boven komen drijven, en dan zie je hoe charmant en aardig hij kan zijn :D :D


(en hij zal wel gedacht hebben < even lachen bij de oude bak met de siliconen tieten>) :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Dacht je dat je nog wat van die oude fiets kon leren Hub?

In ieder geval, ik zie ook weleens motorrijders langs de kant van de weg staan. Meestal als ik met de auto ben overigens. Sowieso ben ik dan meestal ergens naar op weg en heb ik dus niet altijd tijd om te stoppen wegens tijdafspraken, maar wat ik dus heel vaak heb is dat ik denk 'O die is gestrand' en dan kom ik dichterbij en dan blijkt die gast gewoon gestopt te zijn om zijn mobieltje op te pakken.

Als iemand duidelijke signalen geeft dat er iets aan de hand is zal ik zeker stoppen, zelfs al moet ik ergens naar toe. Een medemotorijder lat je wat mij betreft niet in de steek op zo'n moment, want het kan je zelf ook gebeuren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Vorig jaar kwam ik terug getuffen van het werk... op een zondag nog wel... stond langs de kant van de ruilverkavelingsweg tussen Ubachsberg en Wijlre iemand stil met een chopper. Dus ik in de remmen.... vlieg hem voorbij.... 200 meter later stond ik dan eens stil :-X Omgedraaid, blablabla... vervolgens naar huis gereden, lege kan gepakt, naar het tankstation gereden, kan vol gegooid en weer terug naar de benzineloze man. Gewoon boerenfatsoen :dunno:

Ben zelf een keer goed geholpen toen ik zelf stil stond aan het einde van die bewuste weg omdat ik water in de tank had. Geen enkele motor gezien die morgen maar wel veel mensen met auto's die stopten, dus zo erg is het nog niet :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Jonge, jonge wat ben jij ene zuinige, maar op water loopt ie niet, volgende keer zou ik eens diesel proberen :-X
(niet dat ie daar wel op loopt, maar het rookt aardig en is toch wat goedkoper als benzine)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

maar wel duurder dan water wa Joepie?   :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away