Hoofdmenu

Knastercross 2008

Gestart door Steefke™, 19 augustus, 2008, 08:04:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Op 6 en 7 september 2008 zal de derde editie van de Knastercross los gaan

Er zal weer stevig verkleed en gecrosst worden.

Klasses:
Kinderklasse (5 t/m 12 jaar)
Brommerklasse (vanaf 16 jaar)
Sjoremklasse (10 t/m 16 jaar)
Obesitasklasse(crossmotoren)
Kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse

http://www.knastercross.nl/2008/

Smells like rubber

DeWitte

ga je weer mee doen met de manne?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 19 augustus, 2008, 08:28:47
ga je weer mee doen met de manne?

We slaan een jaartje over. Ik vind m'ne nickname (pas 6jaar) net iets te onervaren om hem alleen de baan op te sturen. Hij wou niet meer in het zijspan. Door de drukte op het werk ben ik er zelf ook niet toe gekomen iets te bouwen. De mannekes waarvan het zijspan is rijden wel mee. Kijken is ook leuk. :yes6rs: Volgend jaar beter.
Smells like rubber

Joepie1958

shit,shit,shit,shit,shit,shit,shit,shit,shit :twisted: :twisted:

Ik kan niet komen kijken :banghead4rv:

We kregen van de week een uitnodiging omdat een oom van de vrouw dan het feest viert dat hij 25 jaar bij de baas is :shock:

Moeten we dus eerst naar de kerk en dan aansluitend feest in de pastorie :-X

Oom is nl. de deken van Tilburg en 25 jaar priester :yes6rs:

Hadden jullie niet gedacht he, dat wij nog zo'n ouderwets beroep in de familie hebben :yes6rs:

Maar ik was liever naar de knastercross gegaan :spit:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

jawel hoor, had ik altijd al gedacht dat jij ook wel iets stichtelijks en wijsheden in je had :yes6rs::

vanaf nu benoemen we je gewoon tot MFL-pastoor of nog beter Joepie 1958 de MFL-Aalmoezenier ??

ik ben voor, wie nog meer? :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Joepie voor MFL aalmoezenier..
ik ben ook voor.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 19 augustus, 2008, 19:39:06
jawel hoor, had ik altijd al gedacht dat jij ook wel iets stichtelijks en wijsheden in je had :yes6rs::

vanaf nu benoemen we je gewoon tot MFL-pastoor of nog beter Joepie 1958 de MFL-Aalmoezenier ??

ik ben voor, wie nog meer? :mrgreen:



:thumbsup: :schater:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

#7
Citaat van: Steefke™ op 19 augustus, 2008, 08:36:29
Citaat van: Dwars® op 19 augustus, 2008, 08:28:47
ga je weer mee doen met de manne?

We slaan een jaartje over. Ik vind m'ne nickname (pas 6jaar) net iets te onervaren om hem alleen de baan op te sturen. Hij wou niet meer in het zijspan. Door de drukte op het werk ben ik er zelf ook niet toe gekomen iets te bouwen. De mannekes waarvan het zijspan is rijden wel mee. Kijken is ook leuk. :yes6rs: Volgend jaar beter.

Ik moet mijn eerdere uitspraak helaas toch herzien. :mrgreen: Na een hele middag in het bakkie te hebben gezeten is het kwaad toch weer geschied. ;)  Wij of ja m'ne nickmane doet dit jaar toch weer mee als bakkenist. :yes6rs:

Smells like rubber

QuattroFrits

Heeft dus meer lef dan zijn vader.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 24 augustus, 2008, 21:08:19
Heeft dus meer lef dan zijn vader.  ;)


heeft die knul zeker van z'n moeder  :mrgreen:

Steefke™

#10
Zo de knastercross 2008 zit er weer op.

De mannekes hebben goed gereden. Zaterdag hebben ze getraind  en de baan mogen verkennen. Zondag bleek bij aankomst dat er een aantal spaken in het achterwiel gesneuveld waren en de band lek was. We hebben toen de band geplakt en de overgebleven spaken gespannen om zo veel mogelijk stevigheid in het wiel te krijgen. Een halve ronde voor het eind van de eerste ronde sloeg het noodlot toch toe waardoor ze met een geheel kapot achterwiel moesten stoppen. Best sneu want Svennie die het zijpan bestuurde vroeg heel sip, ik heb niks verkeerds gedaan toch? Na ze gerust gesteld te hebben zijn we snel met het wiel naar huis gereden om daar een noodreparatie uit te voeren. We hebben de overgebleven 8 a 9 spaken verwijderd en met een stuk carrosserieplaat twee schijven ter grote van het wiel gemaakt. deze hebben aan beide zijden aan de velg vast gelast en met zelftappers aan de naaf bevestig. toen weer snel terug. Daar aangekomen kwamen er al snel achter dat de binnenband eigenlijk niet meer te redden was. Gelukkig was er een reder in nood. De redder was Peter Boss van Boss scooters en motorenrevisie uit Beek. Peter had een aantal banden bij zich waarvan hij er 1 doneerde aan de mannekes van Aelse. Zo konden ze dus alsnog hun kunsten aan hun vriendjes en klasgenootjes die gekomen waren laten zijn. Tussen alle bedrijven door zijn ze ook weer gefilmd waarna ze bij het jeugdjournaal op L1 en Tvlimburg te zien zijn geweest. Wat waren ze weer trots.

Smells like rubber

DeWitte

coole manne: :worship-cool: OEHREND KWAMEN ZIE DOA AANGESCHEURD :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Fantastisch voor die twee.  :yes6rs: :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Lijkt me echt leuk hoor, om aan de kant staan en trots te wezen op je kleine vent  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.