Hoofdmenu

Gieskes

Gestart door Gieskes, 13 oktober, 2005, 15:14:38

Vorige topic - Volgende topic

Busaberke

Mooi masjien!!  8)
i.i.g. mooier dan de Duc 999  :yes6rs:

veel plezier ermee!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Citaat van: "karz"Heel goed :cool:

Enne Karz...wiej lang geit det biej dich nog duren?
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

karz

moa, trek er niet zo aan. Heb een geinteresseerde , maar die kan hem pas rond december kopen.

WhomBom

:cum:

durf t bijna niet te vragen..... maarre...ruilen? :mrgreen:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Gieskes

Citaat van: "WhomBom"
:cum:

durf t bijna niet te vragen..... maarre...ruilen? :mrgreen:

Euhm....om tegenaan te pissen of....? Tis 'n Italian Twin he?!

:wink:
Aprilia RSV 1000 R

WhomBom

kheb nog wel een paar suzuki stickertjes liggen... die passen moooi over "aprilia" heen  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

HOWWWWWWWW Gieskes leuk speelgoed!  :shock:

En wellicht beter (op alle vlakken) als een betaalbare 999  :yes6rs:

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"betaalbare 999  :yes6rs:

:shock: Voor die betaalbare prijs neem ik er twee. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gieskes

Gisteren een bezoekje aan de RDW gebracht en zoals gewoonlijk stelde het weer geen zak voor. 2 nummertjes controleren, een heleboel getik op een toetsenbord en det is €100,- in de pocket.

Dan bij de douane nogal wat tijd verscheten door één of andere gast die een GolfV wou invoeren De douanier vroeg hem bij wie hij die Golf gekocht had en, na uiteindelijk die vraag begrepen te hebben, kon hij er geen antwoord op geven. Ergens in Maastricht (rara waar dan) zei hij maar bij wie wist hij niet??? Aangezien er vermoed werd dat ie van VS kwam kon ie vertrekken om z'n info te gaan verzamelen :rofl:

Anyway, ik kreeg zelfs nog €0,70 rabat op m'n bpm, mooi afronden zegt ie. Alsof je daar dank je voor moet zeggen, door die hele bpm worden we toch al genoeg genaaid. Leuk bedrag trouwens voor ne 2005  :shock:

Nog 3-5 daagjes geduld en dan zouden de papieren in de bus moeten vallen. met een beetje geluk zijn het er 2 :mrgreen: en kan ik dit weekend nog ff de eifel inknallen  8)

Edit; leuk detail was nog bij de km-stand-opname. Indien de motor minder dan 6000km op de teller heeft staan wordt hij als 'nieuw' bekeken en moet je bij de invoer dus BTW betalen, toch een bedrag van dik €2200,-.

Ik kwam er dus aan met een tellerstand van 6001 km :mrgreen: en die RDW-gast keek toch een beetje zo  :shock:  :rofl:

Eerlijk, de Appie had wat te weinig gelopen en uiteraard wou ik graag een oplossing hiervoor zonder de klok te verkloten.
Mijn gevonden oplossing, sensor op het achterwiel losnemen, houten schijf gemaakt met 4 bouten er in, schijf op een elektromotor en de sensor erop gemonteerd. Gevolg? Het toerental van de schijf gaf een snelheid op de klok van 293km/h en 'm zo ff een paar km-tjes extra laten draaien.

Piccie op volle snelheid in de graasj

Gemiddelde snelheid was trouwens 272 km/h over 1400km :rofl:
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

:laughing49so:  :thumbsup: had dat gezicht van die gast vd RDW wel willen zien :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Gieskes"..verhaal

:worship-cool:  :rofl:

Schmetzke

Citaat van: "Gieskes"
Ik kwam er dus aan met een tellerstand van 6001 km :mrgreen: en die RDW-gast keek toch een beetje zo  :shock:  :rofl:

Eerlijk, de Appie had wat te weinig gelopen en uiteraard wou ik graag een oplossing hiervoor zonder de klok te verkloten.
Mijn gevonden oplossing, sensor op het achterwiel losnemen, houten schijf gemaakt met 4 bouten er in, schijf op een elektromotor en de sensor erop gemonteerd. Gevolg? Het toerental van de schijf gaf een snelheid op de klok van 293km/h en 'm zo ff een paar km-tjes extra laten draaien.

Dat had veel makkelijker gekunt.

"Ja, euh, er is een nieuwe klok in gekomen bij 7500km."

{:)

Doen ze trouwens nóóit moeilijk over, maarja  :roll:

Desmo-devil

Ik heb gehoord dat die gast van de RDW hier ook op het forum zit :rofl:

Gieskes

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Gieskes"

Dat had veel makkelijker gekunt.

"Ja, euh, er is een nieuwe klok in gekomen bij 7500km."

{:)

Doen ze trouwens nóóit moeilijk over, maarja  :roll:

Mss bij jou nog niet maar ik ken gevallen waarbij dit toch niet zomaar geaccepteerd werd en er zelfs contact gezocht werd met de vorige eigenaar om dit te bevestigen.

Maakt verder ook niet uit, ik had geen zin in gezeik en dit was een simpele oplossing en tof om 't uitgevogeld te krijgen.
Aprilia RSV 1000 R