Ducati Monster S4R gestolen in buurt van Maastricht - ALLE HULP WELKOM

Gestart door Samu_Duc, 02 september, 2008, 11:00:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samu_Duc

Sorry dat ik hier even kom binnenvallen maar ik ben ten einde raad en hoopte dat ik op jullie hulp zou kunnen rekenen.
Zaterdag 30/08/2008 omstreeks 16u is mijn teerbeminde Ducati Monster S4R gestolen aan de Jetski Club "Les Tcheroux" te Lanaye (Ternaaien).
Lanaye ligt op enkele kilometers van Maastricht hoor ik jullie al denken maar toch vraag ik U dit door te sturen naar zoveel mogelijk mensen.  Heb alle mogelijke info i.v.m. mijn teerbeminde gestolen Ducati erbij gedaan en hoop dat die ene gouden tip mss kan komen via jullie !!!! Hartelijk bedankt op voorhand.


DUCATI  MONSTER  S4R (2004)
BLAUW-WITTE LIJN OVER BENZINETANK
Chassisnummer = ZDMM405AA4B056892

GESTOLEN: 30-08-'08 TE LANAYE(aan de Nederlandse grens, Maastricht)aan de watersportclub "LES TCHEROUX" is mijn teerbeminde Ducati Monster S4R gestolen.Tussen 15u45 en 16u15, moet opgeladen zijn, kan niet rijden zonder gecodeerde contactsleutel en met remschijfklem. Hij stond geparkeerd aan een doorgang waar veel mensen passeren. Hij stond slechts 10m van ons af. Hij stond tevens op privé-terrein van de watersportclub.

KENMERKEN: -Ducati Monster S4R, blauw met witte lijn over benzinetank 
-dubbele Termignioni uitlaten (zeer kenmerkend geluid)
-Kleine achteruitkijkspiegels aan uiteinde van 't stuur
-Kleine ovale richtingaanwijzers in de kleur wit
-Had geen bijzitdeksel meer op
-Ben nog in bezit van alle originele papieren + de gedecodeerde contactsleutel(starten is onmogelijk zonder)

LAAT ONS IETS WETEN, ALLE TIPS ZIJN WELKOM,OOK ANONIEM!
VOLLEDIGE DISCRETIE VERZEKERD BIJ CONTACT ALSOOK HOGE BELONING BIJ TERUGVINDEN !!!!
VOOR ELKE TIP MAIL GERUST samumozin at pandora punt be
BELLEN MAG OOK OP NUMMERS 0479 738851 OF 042899485
INDIEN GEWENST CONTACTEER LOKALE POLITIE

karz

Balen kerel,    :(

Ik zie dat je ook een aparte achterbrug erop hebt.

Wij houden onze ogen open.

Sterkte ermee !
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Samu_Duc

THNX Karz.... Je hebt mijn gegevens indien U of kennissen van U iets opmerken  :worship-cool:

THNX

SuzukiLimburg

Ben er bang voor dat je die niet emer zo snel terug zult zien. In ieder geval niet meer in 1 stuk.
Mij is het zelfde gebeurt voor de deur en dan voel je je behoorlijk genaaid.

Ogen en oren staan bij deze in ieder geval open.

Hoe was dat ook alweer, eest slaan en dan verder vragen... :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Samu_Duc

Inderdaad, dan voel je je best genaaid en voor welke reden.... euro euro euro .... Waar is 't respect alsook 't onder ons alombekende biker-gevoel naartoe ??
Wat vervelend voor U eveneens en dan  nog net voor de deur :-(

Als mijne teerbeminde Duc niet meer in 1 stuk is maar toch nog redelijk volledig, valt ie terug op te knappen...
Heb reeds vele forums, sites aangeschreven en ben zelfs bereid tot het betalen van een hogere beloning.
Voor die kerels, minder werk en risico (discretie verzekerd heb ik vermeld) en toch hun centjes :-((

Blijven hopen en zoals je zegt, ogen en oren open. Keep the fingers crossed please...

Dankuwel

Steefke™

Smells like rubber

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009