presentator Blik op de weg gemolesteerd

Gestart door DeWitte, 02 september, 2008, 15:02:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Leo werd afgelopen vrijdag in een privéauto klemgereden door twee andere auto's. De inzittenden sleurden hem uit zijn wagen, waarna een van de mannen de presentator vasthield en een ander hem op zijn gezicht sloeg. De Haas liep een diepe snee in zijn lip op en zijn bril sneuvelde. De daders scheurden daarna weg. "Ik reed op de A1. Het was druk, het verkeer reed hooguit 80. Twee auto's kwamen ons met zeker 140 voorbij suizen over de vluchtstrook en reden links en rechts door de rij auto's heen. Levensgevaarlijk." Toen Leo boven aan de afrit kwam, stonden de snelheidsmaniakken daar stil. "Ze stonden met elkaar te praten. Ik was zó boos over hun gedrag, dat ik mijn auto ervoor zette, uitstapte en vroeg of het misschien een idee was om dit voortaan op een circuit te doen." Leo werd meteen met de dood bedreigd en besloot weg te rijden. De twee kwamen echter achter hem aan, reden hem klem en begonnen met vechten. De gewaarschuwde politie arriveerde volgens Leo ongeveer veertig minuten later

bron de Telegraaf :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Dat is de verkeerde , ze hadden die kleine kudtdwerg van wegmisbruikers moeten pakken.

Alez, ze noemen het niet voor niets moraalridder he, af en toe moet je klappen opvangen als je schoolmeestertje wil uithangen.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

blue fantom

Helemaal mee eens, Karz, die tuinkabouter hebben ze helaas gemist.

Steefke™

Citaat van: blue fantom op 02 september, 2008, 16:50:09
Helemaal mee eens, Karz, die tuinkabouter hebben ze helaas gemist.

Waarschijnlijk hebben ze over hem heen gekeken. Als die dwerg in elkaar duikt is ie niet groter als een vuilniszak. Aan de andere kant moet die gast toch op grote afstand te ruiken zijn met dat vettig kopje van hem. :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

limbofighter

Mensen die klikken krijgen meestal petsen :yes6rs:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ReBel

 :mrgreen: Dit topic hoort thuis in 'begin de dag met een lach'  :yes6rs: :worship-cool:
Moraalridder-boontje komt om zijn loontje :rofl:

karz

Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 03 september, 2008, 10:48:19
Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:

Daar heb jij je ook al regelmatig gevregeld  met onze witte boorden allroaders begrijp ik  :-X
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Citaat van: karz op 03 september, 2008, 10:52:39
Citaat van: Dwars® op 03 september, 2008, 10:48:19
Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:

Daar heb jij je ook al regelmatig gevregeld  met onze witte boorden allroaders begrijp ik  :-X

Huh, wat is er mis met het GS -forum
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

BMWhub

Citaat van: Dwars® op 03 september, 2008, 10:48:19
Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:

Heb jij niks meer te zoeken omdat je nu op een rijstkoker an het tuffen bent :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Citaat van: karz op 03 september, 2008, 10:52:39
Citaat van: Dwars® op 03 september, 2008, 10:48:19
Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:

Daar heb jij je ook al regelmatig gevregeld  met onze witte boorden allroaders begrijp ik  :-X

ik vregel me toch me iedereen zoals je weet :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: BMWhub op 03 september, 2008, 11:28:32
Citaat van: Dwars® op 03 september, 2008, 10:48:19
Citaat van: karz op 03 september, 2008, 08:03:07
Grappig deze reacties, op het GS-forum vindt bijna iedereen het ongehoord :dunno: , een enkeling die toegeeft dat het wellicht een domme aktie was van Leo.

het GS forum???  :-X :-X   :-X  :schater:

Heb jij niks meer te zoeken omdat je nu op een rijstkoker an het tuffen bent :mrgreen:

Ik weet het, maar op het GS forum wordt tenminste nog wat gepost, ik heb nog geen Varadero forum gevonden waar ik blij van wordt..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.