biketoberrun and party 11 oktober

Gestart door De Sjeng, 03 september, 2008, 08:17:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

bij deze de uitnodiging van de biketoberrun and party op 11 oktober.
even voor de duidelijkheid! voor alle motoren. ongeacht welk merk of type.









God Forgives, I Don't

HD4ever

Hè Maurice, uiteraard ben ik er weer bij !! Staat genoteerd !  ;)

grtz HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: maurice op 25 september, 2008, 18:11:35
Is nog iemand vanplan om te gaan???

Ligt aan het weer, het hoefd maar droog te zijn anders is de lol er af.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: maurice op 25 september, 2008, 18:11:35
Is nog iemand vanplan om te gaan???

mss die mannen een laten horen dat ne V-twin ook goed kan klinken  :yes6rs: :cool: :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Boy

Als het weer goed is ga ik natuurlijk ook mee.
****MVC Boszicht****

Een echte man komt thuis met honger....niet met bloemen.....

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 25 september, 2008, 20:46:21

mss die mannen een laten horen dat ne V-twin ook goed kan klinken  :yes6rs: :cool: :twisted:



:mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


De Sjeng

Mocht iemand mee willen, een aantal van ons verzamelen on +/- 10.45u bij de mc drek geusselt, alvorens we naar klimmen rijden.
je kun natuurlijk ook meteen naar klimmen rijden.
God Forgives, I Don't

HD4ever

Citaat van: maurice op 08 oktober, 2008, 19:00:23
Je kun natuurlijk ook meteen naar klimmen rijden.

Hier is het te doen volgens Google maps:

http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=hill+climbers&sll=50.879617,5.881634&sspn=0.011968,0.027122&ie=UTF8&ll=50.877985,5.88879&spn=0.001496,0.00339&t=k&z=18&iwloc=A

En anders gewoon de andere trilplaten narijden die in Klimmen rondtuffen  :mrgreen:

grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Nope, is niet het adres bij het pijltje. Het is het vrijstaand huis aan de klimmenderstraat, omgeven door weilanden.(zo te zien net gemaait op de foto)
God Forgives, I Don't

Boy

Citaat van: maurice op 08 oktober, 2008, 19:00:23
Mocht iemand mee willen, een aantal van ons verzamelen on +/- 10.45u bij de mc drek geusselt, alvorens we naar klimmen rijden.
je kun natuurlijk ook meteen naar klimmen rijden.

Word nog druk bij de MecDrek, de heren van de Double Dragons en Renegades zijn om 10.30uur bij de MecDrek.
****MVC Boszicht****

Een echte man komt thuis met honger....niet met bloemen.....

Steefke™

mss dak ff met het koekblik langs komen waaien, n'm geplastificeerde single cilinder trilplaal staat nog ff in het dok. :mrgreen:
Smells like rubber

De Sjeng

Bij deze al wat foto's. HDforever zal het geheel nog meer voorzien van foto's en text. Bedankt alvast HD






























God Forgives, I Don't

HD4ever

Zaterdag verzamelden zich bij schitterend weer, vele tientallen motoren bij het clubhuis van de Hill Climbers in klimmen, voor de traditionele 'Biketoberrit'. Voor vele de 'officiele' seizoens afsluiting, want het aantal dagen dat we nog de weg op kunnen dit seizoen met de 'bling bling' zijn geteld. :cry:
Alhoewel de meerderheid van de motoren uiteraard Harley's waren, waren er dit jaar opvallend veel Japanse customs, toermotoren en zelfs een aantal 'buikschuivers' aanwezig.  :thumbsup: Er waren volgens mij toch zeker 10 verschillende motorclubs aanwezig, waarvan enkele voor de eerste keer meereden.
Omstreeks 11:30 uur ging het zooitje ongeregeld dan van start met een ritje door het Limburgse. Het ging steeds noordelijker en plotseling draaiden we mijn eigen straat in. Na 100 km rijden paseerde ik dus weer mijn voordeur. Even dacht ik nog "Heb ik mischien afgesproken dat de pauze bij mij thuis zou zijn?" Dan had ik zeker overuren moeten draaien met de Senseo koffiezetter  :rofl:
Het ging gelukkig verder, en nabij Diergaarde was op een picknick plaats in het bos de pauze gepland. Midden in het bos was gelegenheid voor een hotdog ( mit Sauerkraut ) en een frisdrankje of koffie en er stond zelfs een dixie opgesteld.  :mrgreen:
Via het Duitse grensgebied ging het dan weer zuidelijk, waarna we terug in het cluhuis weer werden voorzien van een lekker bak soep.
09:00 uur was er dan de party. Buiten brande een knapperend vuurtje en in het clubhuis speelde een leuke band en vloeide de drank rijkelijk. Het was gezellig en een leuke afsluiting van een leuke dag. Zoals altijd weer perfect georganiseerd door de Hill Climbers. :worship-cool:

Hier een klein filmpje met wat foto's en video opnames. --> http://nl.youtube.com/watch?v=uZ1IWWLvQXY

Groetjes HD4ever. ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

De Sjeng

Bedankt Hd voor de text. hopelijk inspireerd het anderen om ook eens mee te rijden.
God Forgives, I Don't