Hoofdmenu

Seizoensafsluiter 2008

Gestart door suzuki-girl, 21 september, 2008, 11:24:03

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

werk en vrouwen maken meer kapot, dan je met drank kunt goed maken

of zoiets? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ja, ze verpesten je hobby in deze... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DaMaX

Helaas, of eigenlijk niet, want dan zitten m'n meissie en ik in zonnige oorden. Moest nog m'n dagen opmaken en da's dus twee weken weg ver in het zuiden. Dus helaas geen saté en wat kleur de 25ste  :mrgreen:.
In ieder geval veel plezier en don't drink and drive  :-X, maar zal zeker niet gebeuren.

Deze Indo gaat bijbruinen!
Blijf lachen en geniet van het uitzicht.

DeWitte

alleen of met een schone naast je? want van zo'n strak excuus, daar willen we wel foto's van zien :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: DaMaX op 12 oktober, 2008, 13:30:09
Helaas, of eigenlijk niet, want dan zitten m'n meissie en ik in zonnige oorden. Moest nog m'n dagen opmaken en da's dus twee weken weg ver in het zuiden. Dus helaas geen saté en wat kleur de 25ste  :mrgreen:.
In ieder geval veel plezier en don't drink and drive  :-X, maar zal zeker niet gebeuren.

:shock:

je weet toch dat wij daar een zwarte nek van krijgen  :mrgreen:

DaMaX

Citaat van: Dwars® op 12 oktober, 2008, 13:35:47
alleen of met een schone naast je? want van zo'n strak excuus, daar willen we wel foto's van zien :mrgreen:

Lees: Met m'n meissie,  :D

DaMaX

Citaat van: BoxerQ op 12 oktober, 2008, 14:55:13

:shock:

je weet toch dat wij daar een zwarte nek van krijgen  :mrgreen:

Dat vegen we zo weer weg  :mrgreen: en anders spoelt het er weer zo van af wanneer ik terugkom in het koude natte kikkerlandje.

QuattroFrits

ver in het zuiden.

:shock:  :shock: In Eysden ??  :shock:  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Helaas moet ik jullie mededelen dat er een eter definitief bij komt,
Die tante hier (mrs. quattro volgens suzukigirl) komt ook mee, ze hoeft niet te werken. ( daar gaat mijn winst weer.)

Dus voor de mensen die moeten werken, praat met je baas en zeg bv. dat je toezicht op een motorbende moet houden, misschien dat het bij jullie ook werkt.  :yes6rs:

B-Witch

:thumbsup: Frits !!!

Even als reminder: tot Woensdag kunnen jullie je opgeven  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Dokken gewoon weer ter plekke neem ik aan ?

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 14 oktober, 2008, 17:03:55
Dokken gewoon weer ter plekke neem ik aan ?

Ja idd, betalen gewoon de 25ste, ik ga nog steeds uit van 15 euro per persoon  ;)

QuattroFrits

OK, ik zal maar gauw gaan sparen anders moet ik weer een lening afsluiten en ik heb die van vorig jaar nog niet afbetaald.  :lol:

B-Witch

Citaat van: QuattroFrits op 14 oktober, 2008, 17:50:09
OK, ik zal maar gauw gaan sparen anders moet ik weer een lening afsluiten en ik heb die van vorig jaar nog niet afbetaald.  :lol:

Doe erme jong....  :-X

Maar ja kost wat, heb (krijg) je ook wat....  ;)

Diddl

ja mams nog ff en dan kom ik weer een ff naar huis  :lol: :lol: :lol:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away