Hoofdmenu

Seizoensafsluiter 2008

Gestart door suzuki-girl, 21 september, 2008, 11:24:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Nou dan de eerste fotokes van mij dan maar...zijn er maar een paar ;)

Ook wij willen iedereen bedanken voor de komst, het was super gezellie :yes6rs: :mrgreen:
Het vat is leeg :shock: :shock:

























You may own the bike, but the bike possesses you.

maurice-fz1

#91
Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 oktober, 2008, 11:05:30
Nou dan de eerste fotokes van mij dan maar...zijn er maar een paar ;)

Ook wij willen iedereen bedanken voor de komst, het was super gezellie :yes6rs: :mrgreen:
Het vat is leeg :shock: :shock:





Krijg er spijt van dat ik niet ben geweest als ik het zo zie allemaal  :?
yowww,zonger taartsjup sjtuit ut sjoner !!!

Suzuki-Babe

Citaat van: Dwars® op 26 oktober, 2008, 07:27:20
Ik neem even de gelegenheid om te bedanken: :worship-cool:

Als 1e uiteraard, :worship-cool: Maurice en Nicolle voor hun gastvrijheid, gezellige onthaal in cafe de Garaasj en het hele lekkere eten. (Complimenten aan de kok. :mrgreen: ) Arjen voor het meenemen van de beamer zodat de DVD MFL @achterhoek getoond kon worden :cool:, Arjen en Steefke voor de DVD zelf,  :worship-cool: Tonnie voor de kwisvragen (volgende keer wel iets makkelijker he?)  :cool: Joepie als MFL aalmoezenier, voor de geestelijke ondersteuning en als hoffotograaf (waar blijven die piccie's) :worship-cool: Reno als de ober  :cool: en iedereen voor zijn of haar aanwezigheid. (zonder gezellig volk geen leuk feestje hee :D)

Ow ja en uiteraard de hot-dog van Yvil als de MFL-waakhond die onze bezittingen bewaakte  :lol:




Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Het was een super gezellig avond!!!!!!!!!!!!!!!!!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Herr Tod

:D Mensen, bedankt voor de gezellige avond. Was weer perfect geregeld :yes6rs: :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Ook van mijn kant bedankt SuzukiGirl en MrKawa voor jullie gastvrijheid, het zonder hulp van de magnetron toch een lekkere hap te verzorgen  :worship-cool:, ik zeg noooit meer dat je niet kunt koken :mrgreen:.
Ook bedankt tonnie die ondanks zijn afwezigheid toch zijn steentje bijgedragen heeft.
Arjen en zijn kersverse vrouw bedankt voor de DVD's en het "beamen" van de foto's en films..
En natuurlijk de chaufeur en chaufeuze die me thuis opgehaald en weer teruggebracht hebben.

De rest iig bedankt voor jullie aanwezigheid en dat jullie met me wilde praten  :mrgreen:

ow, ja...het bier was prima, ook al was het niet ONS merk..

:worship-cool:

Vanwege wat tijdgebrek kan ik nu de foto's van mijnkant pas online gaan zetten...dus over enkele minuten..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

#95
hier stonden de foto's..verdwenen in het WWW :evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Nicole en Maurice ook namens ons hartstikke bedankt voor de gastvrijheid.  :thumbsup: T' was weer super gezellig en het eten was heerlijk.  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
Smells like rubber

Yvil

Namens m'n meisje en mijzelf wil ik de gastheer en vrouw langs deze
weg nogmaals bedanken voor de gastvrijheid en de gezellige avond! :thumbsup:

Ook de hot-dog a.k.a. MFL-Waakhond a.k.a. Luca heeft ons laten weten
dat hij heerlijk geslapen heeft en het hem aan niets ontbrak :mrgreen:

En tja, het vat leeg... Ik heb iig m'n best gedaan om mijn steentje hierin
bij te dragen :oops:

Gassie

het was gezellig zag ik

zie een paar bekende gezichten maar ook nog onbekende
volgend jaar maar vaker gaan toeren
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Gassie op 26 oktober, 2008, 20:53:33
het was gezellig zag ik

zie een paar bekende gezichten maar ook nog onbekende
volgend jaar maar vaker gaan toeren

idd, dat laatste gebeurt steeds minder door ons drukke bestaan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

tijd om te toeren moet je maken als je het niet maakt dan toer je nooit nee dat klopt  :worship-cool:
KTM SMT 2011

Joepie1958

nog maar een paar fotookes
Allen bedankt voor het aangename gezelschap, en ondanks zijn afwezigheid ook aan RRH voor zijn helaas enigszins eenvoudige kwisvragen :rofl:

































Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Leuke piccies allemaal  :yes6rs:  :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Dat ziet er allemaal heel gezellig uit, fijn dat eenieder zo genoten heeft, en vindt het ontzettend jammer dat wij daar niet aan hebben kunnen deelnemen, daar ik Zaterdagmiddag, met 7 Quad,s op een heuse crossbaan, een 20 personen, zijnde het bestuur en helpers van die crossclub moest gaan vermaken, wat overigens prima gelukt is.
p/s Jammer dat de vragen voor sommigen veel te gemakkelijk waren :oops: :-X, zal daar volgend jaar rekening mee houden, ik heb er nog wel een paar die wat moeilijker zijn, :lol: ;) :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 27 oktober, 2008, 18:14:31
p/s Jammer dat de vragen voor sommigen veel te gemakkelijk waren :oops: :-X, zal daar volgend jaar rekening mee houden, ik heb er nog wel een paar die wat moeilijker zijn, :lol: ;) :yes6rs:

Bedankt Tonnie, dat je mij en de anderen in ons team hebt laten verliezen.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.