Al is de moto nog zo snel, de arm der wet ..

Gestart door karz, 28 september, 2008, 09:42:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

kee BoxerQ, we zijn hier soms te soft maar de ammypraktijken wil jij ook niet...of hou jij je altijd keurig netjes aan elk regeltje ?
Arogantie van de amerikaanse politie willen we echt niet...

Ben het met je eens dat als hij de normale stoptekens genegeerd heeft hij best van de weg gereden mag worden maar niet met gevaar voor zijn leven...knal m dan gelijk af :mrgreen: spaart weer ziektekosten voor het revalideren en zijn rolstoel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik vraag me af wat die extreem hoge snelheden dan wel geweest zijn.
Want als ik dat vaker hoor in dat programma met die smurf vinden ze 160/170 al extreem  :roll:
Klemrijden dat doe je bij auto's niet bij motoren.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 september, 2008, 07:14:14
Ik vraag me af wat die extreem hoge snelheden dan wel geweest zijn.
Want als ik dat vaker hoor in dat programma met die smurf vinden ze 160/170 al extreem  :roll:
Klemrijden dat doe je bij auto's niet bij motoren.


In belgie is 20 km te hard al een zwaar misdrijf.  :-X
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 september, 2008, 07:14:14
Ik vraag me af wat die extreem hoge snelheden dan wel geweest zijn.
Want als ik dat vaker hoor in dat programma met die smurf vinden ze 160/170 al extreem  :roll:
Klemrijden dat doe je bij auto's niet bij motoren.


eens
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: FZ_Ron op 29 september, 2008, 21:52:12
kee BoxerQ, we zijn hier soms te soft maar de ammypraktijken wil jij ook niet...of hou jij je altijd keurig netjes aan elk regeltje ?
Arogantie van de amerikaanse politie willen we echt niet...

Ben het met je eens dat als hij de normale stoptekens genegeerd heeft hij best van de weg gereden mag worden maar niet met gevaar voor zijn leven...knal m dan gelijk af :mrgreen: spaart weer ziektekosten voor het revalideren en zijn rolstoel..

nee ik gooi ook wel eens plastiek in de papiercontainer  :roll:

maar doorrijden na een stopteken vindt ik wel wat anders
dit stom vlees mag je van mij nog frontaal scheppen  :shock:
ze zijn 't zout in 't brood nog niet waard  :mrgreen:

nu zul je wel denken wat 'n hufter  :mrgreen:
maar die motorrijder zal maar 2 straten verder je dochter scheppen of je schoonmoeder met de rollator


B-Witch

Een ongeluk kan ook gebeuren met iemand die zich aan de regeltjes houdt.
Dus dat verhaaltje van je kind scheppen of je schoonmoe... dat vind ik dus ietwat overtrokken.
Wat deze gast uitgespookt heeft zal zeer zeker niet in de haak zijn geweest, maar nogmaals een motor klemrijden vind ik dan toch echt wat anders dan een auto klemrijden, het gevaar van letsel is vele malen groter imo. (ik gun niemand letsel toe)
Hoe de wouten dan hadden moeten reageren??? ik weet het niet, maar in mijn ogen is dit niet de juiste oplossing.
De sterke arm gaat nog netter om met moordenaars of terroristen hier in dit kippenlandje.
Ik vind dat op zulke manier handelen niet in verhouding staat met het "delict"
Niemand die dat bij mij recht kan lullen. ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 30 september, 2008, 18:50:40
Een ongeluk kan ook gebeuren met iemand die zich aan de regeltjes houdt.
Dus dat verhaaltje van je kind scheppen of je schoonmoe... dat vind ik dus ietwat overtrokken.
Wat deze gast uitgespookt heeft zal zeer zeker niet in de haak zijn geweest, maar nogmaals een motor klemrijden vind ik dan toch echt wat anders dan een auto klemrijden, het gevaar van letsel is vele malen groter imo. (ik gun niemand letsel toe)
Hoe de wouten dan hadden moeten reageren??? ik weet het niet, maar in mijn ogen is dit niet de juiste oplossing.
De sterke arm gaat nog netter om met moordenaars of terroristen hier in dit kippenlandje.
Ik vind dat op zulke manier handelen niet in verhouding staat met het "delict"
Niemand die dat bij mij recht kan lullen. ;)


Ook hier, helemaal mee eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: BoxerQ op 30 september, 2008, 18:40:35maar die motorrijder zal maar 2 straten verder je dochter scheppen of je schoonmoeder met de rollator

Ja, dat zal die zeker vroeger of later doen als hij wordt opgejaagd door de juuten :roll:

Mounty

Citaat van: Dwars® op 30 september, 2008, 19:02:49
me2  :yes6rs: eens met die Soezoekie mevrouw 

me2...er blijven geneog mogelijkheden over om iemand staande te houden zonder dat er gewonden bij vallen..
Ze zullen de motor maar net klemrijden, hij gaat onderuit en schuift onder de vrachtauto door de stoep op waar net je dochter loopt... :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BeemerBert

Nogmaals, wat een meningen, maar ja discussie is leuk  :mrgreen:

Jullie veronderstellen van alles  :worship-cool:

Stel nu het volgende is gebeurd:

Motorrijder rijdt 180 op een stuk waar je 100 mag rijden
:lol: kan gebeuren.

Krijgt stopteken maar gaat er vandoor, niet verstandig maar kan gebeuren.

Haalt links en rechts in om de politie kwijt te raken  :( en gedraagt zich dus gevaarlijk bij die snelheden )

2e politieauto wacht hem op bij de stoplichten, vrachtwagen staat stil motorrijder rijd tussen de file door.

Kijk eens goed naar de foto, motor en auto zijn haast onbeschadigd.
Politieauto ziet motorrijder komen met pak m beet 30 km per uur, en zet zijn bedrijfswagen 1 metertje schuin.

Motorrijder remt ( of niet ) en parkeert zijn motor ( kijk hoe mooi hij staat ) tegen de vrachtauto :yes6rs:
Helaas blijft hij met zijn knie achter een stuk ijzer hangen  :worship-cool:

Tja mannen en vrouwen, zo kan het ook gebeurd zijn :mrgreen:

Ik snap de mensen niet die spreken over een aanslag op het leven van de motorrijder  :dunno:
Alleen al de foto laat een ander beeld zien, stilstaande vrachtwagen, verkeerslicht etc.

:worship-cool: komop volgende ronde  :worship-cool: :mrgreen:

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Mounty

Citaat van: BeemerBert op 30 september, 2008, 19:30:39
Nogmaals, wat een meningen, maar ja discussie is leuk  :mrgreen:

Jullie veronderstellen van alles  :worship-cool:

Stel nu het volgende is gebeurd:

Motorrijder rijdt 180 op een stuk waar je 100 mag rijden
:lol: kan gebeuren.

Krijgt stopteken maar gaat er vandoor, niet verstandig maar kan gebeuren.

Haalt links en rechts in om de politie kwijt te raken  :( en gedraagt zich dus gevaarlijk bij die snelheden )

2e politieauto wacht hem op bij de stoplichten, vrachtwagen staat stil motorrijder rijd tussen de file door.

Kijk eens goed naar de foto, motor en auto zijn haast onbeschadigd.
Politieauto ziet motorrijder komen met pak m beet 30 km per uur, en zet zijn bedrijfswagen 1 metertje schuin.

Motorrijder remt ( of niet ) en parkeert zijn motor ( kijk hoe mooi hij staat ) tegen de vrachtauto :yes6rs:
Helaas blijft hij met zijn knie achter een stuk ijzer hangen  :worship-cool:

Tja mannen en vrouwen, zo kan het ook gebeurd zijn :mrgreen:

Ik snap de mensen niet die spreken over een aanslag op het leven van de motorrijder  :dunno:
Alleen al de foto laat een ander beeld zien, stilstaande vrachtwagen, verkeerslicht etc.

:worship-cool: komop volgende ronde  :worship-cool: :mrgreen:



you have a point  :yes6rs: :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009