Minister wil verkeershufters aanpakken

Gestart door suzuki-girl, 30 september, 2008, 07:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch


Kosten
Bestuurders die te hard rijden, rechts inhalen of bumperkleven, kunnen voortaan verplicht op verbeteringscursus worden gestuurd. De 'huftercursus' duurt drie dagen, en de cursist draait ook op voor de 750 euro die de lessen kosten. Dat geld komt bovenop de boete voor de overtreding.

Identiteit
De cursus mag alleen worden opgelegd als de verkeerspolitie de overtreder tot stoppen heeft gemaand, om de identiteit vast te stellen. Alleen het kenteken noteren, is niet genoeg. Het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) gaat over de cursussen; wie niet komt opdagen, raakt zijn rijbewijs kwijt.

Drank
Ook bestuurders die kort een rijbewijs hebben en worden betrapt met te veel drank achter de kiezen, kunnen vanaf 1 oktober een cursus krijgen. Deze anti-alcoholmaatregel kost, naast twee dagdelen, 350 euro, bovenop de eventuele boete
You may own the bike, but the bike possesses you.

ReBel

Tja... het is weer zo subjectief als de pest nietwaar... :?
Volgens Mr. Spee ben je al een hufter als je 4KM/H te hard rijdt en moet je al op het matje komen... :jack:
Het gaat dus weer afhangen van het humeur van onze geuniformeerde bavianen en ik ben bang dat we daarmee weer een stapje dichter zijn bij een totalitair onderdrukkend systeem van machtsmisbruik tegen de burger door een stelletje geïndoctrineerde papegaaien van Mr. Spee... :-X

Euh... ik kijk wat veel TV geloof ik :spit:
Misschien... héél misschien... worden er gewoon wat objectievere maatstaven gehanteerd zoals een bepaald aantal overtredingen en lopen we niet het risico willekeurig ten prooi te vallen aan het humeur van onze geldlustige bermparasieten ???

karz

Je zal die cursussen maar moeten geven :roll:  Lekker leergierige studentjes zullen dat zijn
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Waar halen ze dat bedrag vandaan? Ik betaal 1565 euro collegegeld voor een jaar HBO... dat moet toch wel een zeer hoogwaardige post universitaire super cursus zijn dan :roll: Zou je ook een titel krijgen als je geslaagd bent :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 30 september, 2008, 11:18:37
Zou je ook een titel krijgen als je geslaagd bent :?

Hufter van het jaar.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

die titel heeft onze eigen limburgse Camiel Eurlings met de klucht over de tunnels op de A73 al binnen toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 30 september, 2008, 17:21:10
die titel heeft onze eigen limburgse Camiel Eurlings met de klucht over de tunnels op de A73 al binnen toch?
:laughing49so: :rofl: :woohoo:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 30 september, 2008, 17:21:10
die titel heeft onze eigen limburgse Camiel Eurlings met de klucht over de tunnels op de A73 al binnen toch?

En ik maar denken dat zo'n jongen van Valkenburg slim was.
Martin, zijn vader, was de buurman van mijn moeder.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: ReBel op 30 september, 2008, 09:48:05
Tja... het is weer zo subjectief als de pest nietwaar... :?
Volgens Mr. Spee ben je al een hufter als je 4KM/H te hard rijdt en moet je al op het matje komen... :jack:
Het gaat dus weer afhangen van het humeur van onze geuniformeerde bavianen en ik ben bang dat we daarmee weer een stapje dichter zijn bij een totalitair onderdrukkend systeem van machtsmisbruik tegen de burger door een stelletje geïndoctrineerde papegaaien van Mr. Spee... :-X

Euh... ik kijk wat veel TV geloof ik :spit:
Misschien... héél misschien... worden er gewoon wat objectievere maatstaven gehanteerd zoals een bepaald aantal overtredingen en lopen we niet het risico willekeurig ten prooi te vallen aan het humeur van onze geldlustige bermparasieten ???

zeg Rebel ik ken je verder niet en gezien je woordkeus is dat ook goed zo  :mrgreen:
maarre.... wat heb je tegen de wouten  :roll:
is je vrouw er met een weggelopen  :mrgreen:


Mounty

chips...bier...luie stoel..check :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: BoxerQ op 30 september, 2008, 18:53:42zeg Rebel ik ken je verder niet en gezien je woordkeus is dat ook goed zo  :mrgreen:
maarre.... wat heb je tegen de wouten  :roll:
is je vrouw er met een weggelopen  :mrgreen:

Neuh, het zijn gewoon niet mijn vrienden :cool:
Wel bedankt voor je interesse :lol:

Ben trouwens heel vredelievend hoor, alleen niet erg co-operatief aan deze vorm van afpersing door onze gesubsidieerde struikrovers :evil:
Er zijn van die dingen waar een land mee zonder kan, en de ruggengraatloze marionetten van Spee zou ik kunnen missen als kiespijn :yes6rs:

Mounty

Citaat van: ReBel op 30 september, 2008, 19:29:55
Citaat van: BoxerQ op 30 september, 2008, 18:53:42zeg Rebel ik ken je verder niet en gezien je woordkeus is dat ook goed zo  :mrgreen:
maarre.... wat heb je tegen de wouten  :roll:
is je vrouw er met een weggelopen  :mrgreen:

Neuh, het zijn gewoon niet mijn vrienden :cool:
Wel bedankt voor je interesse :lol:

Ben trouwens heel vredelievend hoor, alleen niet erg co-operatief aan deze vorm van afpersing door onze gesubsidieerde struikrovers :evil:
Er zijn van die dingen waar een land mee zonder kan, en de ruggengraatloze marionetten van Spee zou ik kunnen missen als kiespijn :yes6rs:


beetje met je eens, het is goed dat er politie is maar ze moeten zich ook met andere zaken bezighouden en prioriteiten stellen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ReBel

Citaat van: FZ_Ron op 30 september, 2008, 19:34:42beetje met je eens, het is goed dat er politie is maar ze moeten zich ook met andere zaken bezighouden en prioriteiten stellen.

Alright ;) Ben ik het ook een beetje mee eens :lol:
Ik zou ze niet allemaal over één kam moeten scheren, ik chargeer dus te erg... maar het is helaas een kleine groep notoire pestkoppen die de reputatie van een hele groep naar de kl*ten helpt, en helaas is het net díe groep van pestkoppen waar ik tot nog toe het meest, en dan alleen nog maar op zeer negatieve wijze, mee in aanraking ben geweest :evil:

Herr Tod

Citaat van: Dwars® op 30 september, 2008, 17:21:10
die titel heeft onze eigen limburgse Camiel Eurlings met de klucht over de tunnels op de A73 al binnen toch?

Even tussendoor...

Kunnen ze zeggen wat ze willen in Den Haag. Die hoeven niet elke dag naar Venlo te rijden. Dat zie ik me echt niet doen over de Napoleonsbaan. Als ik zie hoe veel verkeer over de A73 gaat en door de tunnels en ik stel me dat voor op een simpele 2 baans weg... dat gaat niet. Ik sta daar wel regelmatig in de file maar rijkswaterstaat en de politie zorgen er voor dat het maar 10 minuten duurt. Camiel du bis good bezig :yes6rs: :thumbsup:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: