brotherhood

Gestart door De Sjeng, 11 oktober, 2008, 18:14:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

Citaat van: karz op 12 oktober, 2008, 09:41:20
Citaat van: FZ_Ron op 12 oktober, 2008, 07:07:07
was dat niet ook een beetje de insteek van zo'n forum: voor elkaar/door elkaar, zoiets als de drie musketiers  :mrgreen:

Een forum is zeker om elkaar te helpen. Echter ik zie het niet als een 'online' motorclub, want daar is het te vergankelijk voor.
Er zijn mensen die een forum wel als 'motorclub'  gaan zien en dan krijg je zo'n onzin dat je je niet op meerdere motorfora zou kunnen begeven oid. Dus mensen die op hun pik getrapt zijn als op hun forum zit en ook nog ergens anders  :puke:
Als je echte kameraadschap zoekt ga dan bij een motorclub denk ik dan.

Het is mooi als je iemand kan helpen met technisch advies, routes kunt uitwisselen , wat kunt awhoeren etc. Maar een voor allen allen voor een vind ik wat ver gaan ;). Ik ken de meeste hier niet persoonlijk en weet ook niet wat ze uitvreten. Beetje raar om daar blind achter te gaan staan. Maar  daar ben ik misschien alleen in.

Beetje rare noot in dit positieve topic misschien, maar ik heb het toevallig recentelijk met iemand aan de stok gehad die denkt dat hij een nomad is omdat hij 2 jaar op een forum zit  :jack: ..




zo denk ik er ook over

tis voor mij niet meer dan een "electronische hangplek"
zoek hier geen rijmaten,vrienden en vriendinnen en ook geen vijanden  ;)

als ik iemand kan helpen prima  ;), gewoon mailen als ik een goeie bui heb help ik je  :roll:
verder wil ik geen tokkies aan de deur  :evil:



B-Witch

Een Motorforum is gewoon een aanvulling op mijn hobby.
Hier op MFL leer ik bijv. dingen van techniek en geschiedenis waar ik nog nooit van gehoord had.
Hier vind ik routes om een keertje lekker te rijden, en hier heb ik zeker ook een aantal kennissen gemaakt, en vriendschappen gesloten.
Geen club, dat gaat mij ook veel te ver, ik kies zelf wel de mensen uit die ik het waard vind om vriendschap mee te sluiten, in een club ben je aan iedereen verplicht, en daar hou ik absoluut niet van.  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 12 oktober, 2008, 19:57:06
Een Motorforum is gewoon een aanvulling op mijn hobby.
Hier op MFL leer ik bijv. dingen van techniek en geschiedenis waar ik nog nooit van gehoord had.
Hier vind ik routes om een keertje lekker te rijden, en hier heb ik zeker ook een aantal kennissen gemaakt, en vriendschappen gesloten.
Geen club, dat gaat mij ook veel te ver, ik kies zelf wel de mensen uit die ik het waard vind om vriendschap mee te sluiten, in een club ben je aan iedereen verplicht, en daar hou ik absoluut niet van.  ;)


:stupid: lekker makkelijk zo hoef ik zelf niks te typen :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 12 oktober, 2008, 14:48:54
zoek hier geen rijmaten,vrienden en vriendinnen en ook geen vijanden  ;)

Homo's hebben vrienden :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 13 oktober, 2008, 09:04:12
Citaat van: BoxerQ op 12 oktober, 2008, 14:48:54
zoek hier geen rijmaten,vrienden en vriendinnen en ook geen vijanden  ;)

Homo's hebben vrienden :mrgreen:

Hoezo wonen er dan homo's in Maastricht ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

jazeker :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay: :thatsgay:
en volgens een oud-collega van me wil je nooit meer iets anders als een vent als je het gewend bent :-X
De meeste dames op dit forum zullen dat kunnen beamen :mrgreen:
En voor de anderen......................... ja, ik hou ook van vrouwen :yes6rs: :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

snap ut ff niet... :mrgreen:
Homo's hebben vrienden....maastrichtenaren niet :twisted:
Dus logisch gedacht dat er geen homo's in Maastricht kunnen wonen... :mrgreen:
Maar goed, daar ging het niet over.

Volgens mij meer over het idee achter het wel of niet iets doen oftewel iets overhebben voor een ander motorrijder...ik wel, maar evengoed voor een niet motorrijder.

Brotherhood is wel een groot woord idd, maar toch...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Net terug van vakantie, discussie gelezen. leuk!!!
Wat betreft forums, zijn geheel vrijblijvend. Wat betreft clubs ben lid geweest van full color club, momenteel lid van badge club. Dit is niet iedereens "cup off thee" je moet er voor kiezen en ervoor willen gaan. Kan/wil niet iedeen zich voor geven.
ik zou niet anders willen.
God Forgives, I Don't

DeWitte

ff voor mijn beeldvorming: wat is een full color club en een badge club? en het verschil daar tussen??  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

De één rijdt met "full collors" (kleuren van de club) en de ander met een button?  ??? :dunno:

Ben benieuwd of ik in de buurt zit...

:mrgreen:

De Sjeng

#25
gone
God Forgives, I Don't

Gassie

Citaat van: maurice op 19 oktober, 2008, 19:49:47
Full colorclub zijn de bekende clubs met de colors op de rug(embleem), badge clubs zijn clubs die hun "colors" niet op de rug dragen maar in de vorm van een badge aan de voorzijde(zoals bv de hillclimbers)
duidelijk maar wat is dan het verschil tussen loyaliteit tussen die is een badge club minder "verplicht"
KTM SMT 2011

B-Witch

Als ik me niet vergis is bij een full color club de club het belangrijkste en komt dat nog voor je gezin en werk, bij een badge club ligt dat net wat anders... dacht ik  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

het heeft dus niks met kleurplaten en kleurpotloden van doen? :mrgreen:


geintje ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Suzuki-Girl© op 19 oktober, 2008, 20:08:27
Als ik me niet vergis is bij een full color club de club het belangrijkste en komt dat nog voor je gezin en werk, bij een badge club ligt dat net wat anders... dacht ik  :mrgreen:

Je hebt erg goed opgelet !!!  :worship-cool:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"