dwars zijspan gebreuzel

Gestart door DeWitte, 21 oktober, 2008, 20:20:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ja ik heb een pan aaf :mrgreen:, maar heb ne gast uit ut noorden des lands een bod gedaan op een Dnepr met zijspan :mrgreen: :cool: als ie um tenminste rijdend naar ut lieflijke Ees komt brengen, want dat is m'n voorwaarde :naughty:


zo ene met reservewiel achter op ut bakkie :cool:

ik hou jullie op de hoogte en ga al op zoek naar een oud pothelmpje met motobril en een lange leren jas :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

#1
Dat jij een pan aaf hebt wisten we al  :-X
Maar dat het zo erg met je is.... :shock: :shock:

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Het motorblok gewoon vervangen door een tweekleps beemer blok, dan heb je al de helft van het probleem getackled, dan nog de bedrading vervangen door zelfbouw of bovengenoemd merk, andere schokbrekers, wielen, frame en nog wat kleine delen, dan heb je al een redelijk betrouwbare motor :oops:
Andere optie is om HD rijders in je vriendenkring toe te laten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (je weet wel, die mannen met die grote gereedschapskisten in de begeleidings-van) :thatsgay: :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

voor 1 ding hoef je in iedergeval niet meer zo bang te zijn. Zo'n ding loopt niet harder dan 90 dus een bon krijgen als je duitsland ne schnitzel gaat eten zal niet meer zo gauw gebeuren.

Ik vind het ruig :yes6rs:
Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Steefke™ op 22 oktober, 2008, 19:42:08
voor 1 ding hoef je in iedergeval niet meer zo bang te zijn. Zo'n ding loopt niet harder dan 90 dus een bon krijgen als je duitsland ne schnitzel gaat eten zal niet meer zo gauw gebeuren.

Ik vind het ruig :yes6rs:

:shock:
vind ik van een piercing boven de clitoris ook  :mrgreen:

hou je van sleutelen  :roll: kopen die ketel  :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 22 oktober, 2008, 19:49:12
hou je van sleutelen  :roll: kopen die ketel  :mrgreen:

Ik heb een Husq ik doe niet anders :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

de clown (eigenaar) zou me vandaag bellen, ik wil ja niet te gretig lijken door hem te gaan bellen. Ik ben iig de garaasj al aan ut opruimen om plek te maken. Want denk als zo'n rus te lang buiten staat zal um dat geen goed doen dunkt me?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: Dwars® op 22 oktober, 2008, 20:19:55
Want denk als zo'n rus te lang buiten staat zal um dat geen goed doen dunkt me?
Dat ding moet toch een Siberische winter kunnen doorstaan :roll: :yes6rs: :mrgreen:
Mja... de praktijk zal wellicht het tegendeel bewijzen, beter het zekere voor het onzekere nemen :-X

Joepie1958

als kamikaze-bijrijder wil ik wel eens in het bakje (90 km/h kan niet echt mis gaan, dat rijdt Hub normaal net in z'n 2) :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

jow.... met een supersoaker gevuld met vodka :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

deze schijnt ut niet te worden. De verkoper wil um niet rijdend brengen (alleen met een transporter en dan voor mijn kosten, die eerst extra 75,- euro waren en nu opeens 350,- de dulle) en voor mij is dat een must: ik wil er zeker van zijn dat ie goed loopt en de olie er niet onderuit zeikt. Dus op zoek naar een andere dan maar, helaas.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nou, toch maar weer eens een bod gedaan nu op een MZ250 met bakkie. Wie weet er meer te vertellen over deze ge-bakkies? Specs van de brommert zoek ik?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub


Hoebair hie zeen ein paar spec's van den tweetak

http://amicalemz.free.fr/250%20ETZ.html

:twisted:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

thanx houbeat.  ;) toch nog 21 pk :schater: en een top van 130 km/h solo :yes6rs: mja als ie al 90 met bakkie en duo/trio haalt ben ik dik tevreden :cool: de verkoper zou me snel wat laten weten, ik moet um alleen in Groningen gaan halen :( (en dat zonder 1 km ervaring met zo'n bakkie eraan :-X)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away