Ducati 1098 Streetfighter en 3 november

Gestart door DeWitte, 31 oktober, 2008, 05:51:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

3 nov wordt ie officieel onthuld, de Nieuwe Duc 1098 Streetfighter. Is deze foto mooi gesjopt of is ie echt? Maandag 3 nov dus weten we meer :yes6rs:



uiteraard ook weer in dat vreselijke tomatenrood :-X


bron: motormeuk
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

#1
de bovenste en de onderste zijn dezelfde...ene is zowieso geshopt..kijk maar naar bepaalde details die nooit 100% kunnen zijn.
Lichtval,wielstand zijn "programeerbaar" maar een kabeltje loopt nooit gelijk...imo tenminste..
Vraag me dan idd af of de hele foto niet een goeie photoshop is... :yes6rs:
uns ff kieke op internet.. :mrgreen:


deze zou het ook zijn...een naakte 1098

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

limbofighter

De bovenste foto*s van de bike vindt ik maar niks,vooral dat kuipje ala starwars :mrgreen:

de 3de foto vindt ik wel aardig,sjieke fiets  :worship-cool:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

 :worship-cool: Verdomd mooi speelgoed :worship-cool: Jammer dat sinterklaas hem niet in zijn zak krijgt :mrgreen:
Smells like rubber

Gassie

vind deze wel mooier dan de monster moet ik zeggen :woohoo: :eek: :worship-cool:
KTM SMT 2011

DeWitte

ik vin ut maar een lelijk bij-elkaar geraapt hok met een rommelig design. Lijkt wel net of die ducatisten net als de beemers zoveel mogelijk types (schrott) brommerts op de markt willen gooien. Vroegah waren het nog "karakterbikes", zeker een oer-monster, 851 oid. Nu imo verworden tot pose brommerts voor de yuppen, die er met een zorgvuldig gestyled pakkie op een mooie warme dag 3x om de kerk mee koetschen.  :puke:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 04 november, 2008, 19:01:05
ik vin ut maar een lelijk bij-elkaar geraapt hok met een rommelig design. Lijkt wel net of die ducatisten net als de beemers zoveel mogelijk types (schrott) brommerts op de markt willen gooien. Vroegah waren het nog "karakterbikes", zeker een oer-monster, 851 oid. Nu imo verworden tot pose brommerts voor de yuppen, die er met een zorgvuldig gestyled pakkie op een mooie warme dag 3x om de kerk mee koetschen.  :puke:


:worship-cool:  :stupid:
Proud on the South  

Joepie1958

Vanmiddag reed nog een Ducati-rijder voor me, ik geloof dat z'n rechterhand last had van Dhr. Parkinson, tussen de file deed hij niet veel meer dan constant met een voetje bij de grond de koppeling intrekken en gas geven, hij dacht zeker dat die trucks hem dan wel doorgang zouden geven :oops:
van achteren zag dat ding er trouwens wel blitz uit met die uitlaatjes onder de seat :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.