Hoofdmenu

Zwerver

Gestart door Zwerver, 14 oktober, 2005, 13:43:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zwerver

Hoi, hier een paar kiekjes van mijn huidige motoren...

1150GSA, met wat extra's als HVV,ABS,30L-tank, valbeugels,
alukofferset, bagagedrager vergroter en stuurverhogers. Nieuw gekocht in juni 2003, nu op 74k.



Bij offroadgebruik met 21" wiel en ietwat verhoogde achterkant mbv varabele trekstang.



Naast de GSA een Yamaha XTZ660Ténéré. Door het meer en meer off-road rijden en daardoor ook moeilijker terrein opzoeken kom ik steeds meer de beperkingen van de GSA tegen door zijn toch wel hoge gewicht. Vandaar de ietwat lichtere en valschadegoedkopere XTZ, die langzaamaan wordt aangepast voor wat winter en offroadritten.

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Karin

Hoi Zwerver, welkom @ MFL.

Dat is het grotere werk  :lol:  Super man. En wat een luxe als je je dagelijks kunt afvragen welke van de motoren je neemt...

Edit: Net eens je website bekeken. Ben helemaal jaloers, wat een reizen heb jij al afgelegd met je motoren.  :shock:

Motzippaldy

8)  In het bijzonder Yamaha  :oops:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Zwerver

Citaat van: "Motzippaldy"8)  In het bijzonder Yamaha  :oops:

:wink: Is ook een leuk ding, maar waneer ik daarmee langer weg wil is het kiezen tussen vriendin of kampeerspullen achterop....  :?

@Karin:

Reizen? Kom uit een nogal reislustige familie, oudere broer en vrouw rijden motor, jonger zusje en vriend ook. Eerste paar jaren vooral
geinspireerd dor de dia's en verhalen van mijn oudere broer, en vrij veel samen met mijn jongere zusje hun reizen nagereden, en vervolgens de smaak echt te pakken gekregen en nieuwe bestemmingen gezocht, liefst naar wat koudere en afgelegener gebieden.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Karin

Citaat van: "Zwerver"

@Karin:

Reizen? Kom uit een nogal reislustige familie, oudere broer en vrouw rijden motor, jonger zusje en vriend ook. Eerste paar jaren vooral
geinspireerd dor de dia's en verhalen van mijn oudere broer, en vrij veel samen met mijn jongere zusje hun reizen nagereden, en vervolgens de smaak echt te pakken gekregen en nieuwe bestemmingen gezocht, liefst naar wat koudere en afgelegener gebieden.

Dat is echt helemaal top als je dit kunt delen met je familie. Ik ben de enige die motor rijdt, en iedereen vind het eigenlijk maar overbodig  :? Ze snappen het gewoon niet...... :wink:

Busaberke

Citaat van: "Karin"Ik ben de enige die motor rijdt, en iedereen vind het eigenlijk maar overbodig  :? Ze snappen het gewoon niet...... :wink:

da's nu eenmaal typische koekblikker- logica!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

@Nippon

hey geert welkom @ mfl

kzie dat je een nieuwe bmw heb  :worship-cool:

zie regelmatig je velg met een afgetrapte band bij de motorzaak staan

Zwerver

Hoi BoxerQ,

yep, een nieuwe.. maar intussen niet zo nieuw meer...  :wink:



En die wat die velgen betreft, klopt, ga met enige regelmaat naar Margraten voor wat nieuwe nopjes, die slijten soms wat snel...

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

@Nippon

Citaat van: "Zwerver"Hoi BoxerQ,

yep, een nieuwe.. maar intussen niet zo nieuw meer...  :wink:



komt me bekent voor is dat bij karasjok in finnmark  :!:

Zwerver

Nee, afslag naar Grense Jacobselv / Barentszee, oostelijk van Kirkenes / Noorwegen.
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Gummi-Kuh

Ha die Zwerver,

een oude bekende van het GS-forum.... :lol:
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

@Nippon

Ben dit jaar niet verder gekomen dan stockholm  :!: de bedoeling was finland maar er hing al dagen een lage depressie boven finland dus veeeeeeel regen, kwam al veel finlandgangers tegen die geen droge kleding meer hadden  :(

volgend jaar weer proberen  :yes6rs:

Zwerver

De xtz begint intussen ook weer op een rijdende tweewieler te lijken:



Geert Hp2
Only dead fish go with the flow