Enquete profiel Nederlandse motorrijders

Gestart door Niels Breider, 13 november, 2008, 09:21:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels Breider

Beste forum mensen,

Op dit moment loop ik stage bij de Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging (KNMV) in verband met mijn opleiding, de CALO in Zwolle. Van mijn stage heb ik de opdracht gekregen om te onderzoeken wat nu precies het profiel van de Nederlandse motorrijder is. Waar de interesses van motorrijders liggen en wat hij of zij graag doet. Ook bevat de enquête een aantal vragen over de KNMV.

Door deze enquête hoop ik uit te vinden wat het profiel is van de motorrijder in Nederland. Hiermee wil ik de KNMV een duidelijke profiel schets geven van de motorrijders in Nederland zodat zij hun beleid hier op aan kunnen passen. En dat is natuurlijk weer beter voor de motorrijders in Nederland.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze enquête in te vullen.

De enquete staat hier.

De enquete duurt ongeveer 5 minuten.

Aan het begin van de enquête wordt gevraagd om een email adres. Hier kan ook gewoon iets anders worden ingevuld. Een paar letters of cijfers voldoen dus ook.
Verder is de enquête volledig anoniem.

Alvast bedankt,

Niels Breider


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Zo ingevuld.

En tevens een welkom aan Niels

Herr Tod

Ingevuld... wat me altijd opvalt bij die enquetes is dat je maar 1 motor kunt invullen, wat nou als je er 4 hebt?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South  

HD4ever

Citaat van: Niels Breider op 13 november, 2008, 09:21:57

Door deze enquête hoop ik uit te vinden wat het profiel is van de motorrijder in Nederland. Hiermee wil ik de KNMV een duidelijke profiel schets geven van de motorrijders in Nederland zodat zij hun beleid hier op aan kunnen passen. En dat is natuurlijk weer beter voor de motorrijders in Nederland.


Lijkt me een moeilijke zoniet onmogelijk opgave om aan de hand van deze vragen een duidelijk beeld te krijgen van de Nederlandse motorrijder. Het gaat volgens mij gewoon om zieltjes winnen ( inkomsten te genereren ) voor de KNMV. Vandaag zij, morgen de consumentenbond en overmorgen weer de ANWB. Het zijn altijd nagenoeg dezelfde vragen die ook regelmatig via de telefoon tereur in de avonduren worden gesteld, alleen wordt nu het woord 'ochtendkrant' gewijzigd in 'Motorfiets'.  :-X Sorry ...ik pas !!   :yes6rs:

Suc6 met de enquête en welkom op MFL   ;)

HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 13 november, 2008, 18:55:01
:stupid: eens met de HD-meneer  :yes6rs:

me 2, heb m wel ingevuld en aan het einde mag je wel je postcode en huisnummer ingeven.....anoniem zeggen ze dan.

Vooral de vragen of je en anders waarom niet lid bent van knmv :roll:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik heb hem wel ingevuld, al is het maar om Niels te helpen.  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

ReBel

Citaat van: FZ_Ron op 13 november, 2008, 20:20:07
aan het einde mag je wel je postcode en huisnummer ingeven.....anoniem zeggen ze dan
Je zou een beetje met de waarheid kunnen sjoemelen :mrgreen:
Btw. had ik het opgevat als "in het eerste hokje de cijfers" en "in het tweede hokje de letters" :oops:
Zo blijf ik toch nog een beetje anoniem :yes6rs:

QuattroFrits

Ook ik heb hem ingevuld, maar vraag 14 is de domste vraag, Hoe vaak zit je ACHTER de computer ? .

Voor mij als nederlander klinkt dit echt stom, ik zit er altijd VOOR.

:oops: Sorry hoor maar ik ben nou eenmaal zo.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ik heb 'm ingevuld, maar bepaalde vragen wil ik niet beantwoorden, hopelijk heb je er toch iets aan :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 16 november, 2008, 21:21:35
Ik heb 'm ingevuld, maar bepaalde vragen wil ik niet beantwoorden, hopelijk heb je er toch iets aan :shock:


je kunt 't ook eerst helemaal lezen   ;)

en dan beslissen om mee te doen  :roll: