Hoofdmenu

p(R)oefrit

Gestart door DeWitte, 19 november, 2008, 15:57:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

2 wielen, sjek
all-road, sjek
2 cilinderblok, sjek
abs remmen, sjek
handvatverwarming, sjek
grijs/zwarte kleurstelling, sjek

dus alles had ie mee op papier :yes6rs: zelfs meer, een Remus uitlaat :cool:

Zitpositie zoals van het blauw/witte merk gewend toppie :cool: Ergonomisch uitgekiend. Ik had me er echt op verheugd met dat hok eens te koetsche. Nou viel dat ff tegen. Het vermogen was weeke poep/te min, geloof nie eens dat ie de beloofde 85 pk haalt, schat eerder 70 of zoiets.  :? Ik wou 2 auto's tegelijk inhalen op een recht stuk weg, maar moest na de 1e ff invoegen. Sturen deed ie (met een 21" off-road gericht voorwiel) te gezapig, te zwaar, te vaag. Dat in combi met de te zachte vering kon me de voorkant ook niet warm maken, achter was de vering prima. De remmen zoals van beemer gewend waren ook top, jammer dat het abs veels te grof en veels te snel er in komt. Dit had Honda toch al 4 jaar geleden beter onder de knie, echt wel. :yes6rs: kheb um na 10 km/10 min teruggebracht :yes6rs:: Om um een gelijk een damesbrommert te noemen zou ik aanwezige dames hiero te kort doen  :-X maar ut kon me echt niet bekoren, zelfs ut geluid van de twin uit de Remus als een verkouden pony kon geen indruk maken. wat een sof :roll:

BMW F800 GS



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joep

Dus 't waerd geine F800 moog ich hie oet opmake  :mrgreen:

Mounty

zo zie je hoe belangrijk een proefrit kan zijn..op papier kan hij geweldig lijken en in het echt valt het dan allemaal tegen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Toen ik het stukje nog niet gelezen had dacht ik ff dat je ergens met de kop op de stoeprand terecht gekomen was. :shock: Gelukkig had ik het mis :lol:
Smells like rubber

Desmo-devil


Tip voor je volgende proefrit.
Gaan we samen, jij een zwarte en ik een rode
Nemen we daarna de nieuwe 1198 R met traction control !!


DeWitte

een DUC ?  :shock: :shock: :shock:

nog neet missjien :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

#6
Gaat niet lekker met die foto's van mij. mea culpa Ik had het dus over de nieuwe ducati streetfighter  :worship-cool:

Waarom niet eens op een Duc rijden ? Ben je bang dat het bevalt  :mrgreen:
En zo niet weet je het tenminste zeker.
Ik rij op alles wat me voor de loop komt. :yes6rs:

Gassie

hij is bang dat er vanalles afvalt  ;)
KTM SMT 2011

Joepie1958

Denk aan het roze papiertje (of kaartje) :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Toledo

Triumph Tiger proberen , lijkt me ook wel een gaaf ding.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

idd de Triumph Tiger schijnt beregoed te lopen/sturen. Ook eens proberen....

een een Duc wil ik niet omdat ik niet geasocieërd wil worden me ut volk dat er merendeels op koetscht :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Desmo-devil op 20 november, 2008, 15:18:56
Gaat niet lekker met die foto's van mij. mea culpa Ik had het dus over de nieuwe ducati streetfighter  :worship-cool:

Waarom niet eens op een Duc rijden ? Ben je bang dat het bevalt  :mrgreen:
En zo niet weet je het tenminste zeker.
Ik rij op alles wat me voor de loop komt. :yes6rs:

Ik heb een tijd geleden op een monster 900 gereden. Ik vond het een gaaf ding om mee te gassen. Het touren in de bebouwde kom vond ik nog erger dan de Husk. Meent niet weg dat ik waarschijnlijk eerder voor een Duc zou gaan dan voor een jap. Waarom ik niks met jappen heb kan ik niet verklaren. Op dat gebied ben ik behoorlijk dwars, :mrgreen: ik wil eigenlijk iets rijden waarvan er niet op iedere straathoek een geparkeerd staat. En als het een jap zou worden dan zou het wel een twin moeten zijn.
Smells like rubber

B-Witch

Monster, dat wil ik nog wel es proberen  :yes6rs:
Es kijken hoe dat voelt zo'n twin  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 november, 2008, 21:18:48
Es kijken hoe dat voelt zo'n twin  :mrgreen:

Det is ein van de raejene det mien maedje eine Firestorm haet gekoch, zal de letterlikke wäörd hie neet neerzitte  :mrgreen: