Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Gestart door Road Racing Tonnie, 20 november, 2008, 11:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Morgen heeft onze 2e kleinzoon (9jaar) een spreekbeurt op school, en jullie mogen raden waarover, juist ja, over motoren, en dan speciaal over Opa zijn speeltje, de Hayabusa.
Al weken ben ik hem de juiste informatie aan het geven, en aan het overhoren, en inmiddels is hij er helemaal klaar voor, feilloos weet hij het tot een heel mooi verhaal te ventileren.
Gisteren heeft hij mijn verzameling 'geplundert" div raceoverall,s helmen laarzen bekers, worden morgen in de klas ten toon gespreidt.
En als klap op de vuurpeil, moet Opa daar met zijn Busa ten tonele verschijnen.
Dus weer of geen weer, morgenvroeg een ritje van een half uur, naar zijn school.
Dit zijn leuke dingen voor de mensen toch???
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

geweldig  :worship-cool:, foto's maken of nog beter filmpje en dan hier neer zetten  :yes6rs:

dan weten wij ook of opa de waarheid verteld wa? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 20 november, 2008, 11:47:46
geweldig  :worship-cool:, foto's maken of nog beter filmpje en dan hier neer zetten  :yes6rs:

dan weten wij ook of opa de waarheid verteld wa? :mrgreen:

Kump waal good Hub. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Bakkertjedeeg

Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Steefke™

Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Dat was de reden waarom ik zoon lief toen ie net een maand vijf jaar was mee liet doen aan de knastercross. Ik krijg nu regelmatig de vraag pap wanneer krijg ik nou een Quad. Hij is nu 6 maar mam is het er nog niet helemaal mee eens. :evil:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

:schater:  :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Je hebt nog ff  :yes6rs:
Mja voorbeeldje van: met de paplepel ingegoten.

Die van mij trekken er allebei niet aan, zal wss veranderen als de oudste volgend jaar met een brommert verrast wordt voor zijn verjaardag.
Geen scooter maar een schakel, gelijk leren hoe het moet  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bakkertjedeeg

Citaat van: Steefke™ op 20 november, 2008, 20:44:47
Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Dat was de reden waarom ik zoon lief toen ie net een maand vijf jaar was mee liet doen aan de knastercross. Ik krijg nu regelmatig de vraag pap wanneer krijg ik nou een Quad. Hij is nu 6 maar mam is het er nog niet helemaal mee eens. :evil:

Dat zal bij ons ook wel een punt van discussie worden...... Als hij 1% procent heeft van het motorvirus wat pap heeft, dan hou je dat toch niet tegen. Nee, ook niet met antibiotica... :P

Bakkertjedeeg

Citaat van: Dwars® op 20 november, 2008, 20:47:59
Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

:schater:  :cool:

Bij de weg. Plannen mbt de headset gewijzigd?

Steefke™

Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 21:32:35
Dat zal bij ons ook wel een punt van discussie worden...... Als hij 1% procent heeft van het motorvirus wat pap heeft, dan hou je dat toch niet tegen. Nee, ook niet met antibiotica... :P

Dat denk ik ook :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 21:34:59
Citaat van: Dwars® op 20 november, 2008, 20:47:59
Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

:schater:  :cool:

Bij de weg. Plannen mbt de headset gewijzigd?

sjek je pb
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 november, 2008, 21:28:41
Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Je hebt nog ff  :yes6rs:
Mja voorbeeldje van: met de paplepel ingegoten.

Die van mij trekken er allebei niet aan, zal wss veranderen als de oudste volgend jaar met een brommert verrast wordt voor zijn verjaardag.
Geen scooter maar een schakel, gelijk leren hoe het moet  :mrgreen:

Absoluut mixed feelings, maar als er absoluut geen interesse is zou ik het brommertijdperk denk ik niet stimuleren.

DeWitte

eens :stupid:, veels te veel ongelukken gebeuren er met scootah/brommerts. de revalidatieklinieken liggen vol met schootahjeugd.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Mijn oudste gaat dadelijk naar het middelbaar onderwijs (Sittard of Roermond), en als hij dat met een brommert zou doen, kan hij veel reistijd besparen. (ipv fiets, trein, en weer fiets....)
ff afweging die je moet maken.
Scooter wil ie absoluut niet, en het is gelukkig geen knul die indruk wil maken op anderen, hoeft voor hem niet, dus wat dat betreft maak ik me niet te veel zorgen.
Loslaten zul je ze toch moeten, en je kent je kind zelf het beste om te oordelen of ie daar verantwoordelijk genoeg voor is  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 21 november, 2008, 09:13:00
eens :stupid:, veels te veel ongelukken gebeuren er met scootah/brommerts. de revalidatieklinieken liggen vol met schootahjeugd.

Gewoon als mijn ouwe heer af en toe op het machine stappen om te kijken ;) hoe hard hij loopt. Grappig was wel dat mijn ouwe heer het niet aandurfde hem open te draaien. De Dapp liep ongeveer 110  :oops: dat drufde hij toch niet aan :mrgreen:
Smells like rubber