Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Gestart door Road Racing Tonnie, 20 november, 2008, 11:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Nou dat was een heftig ritje vanmorgen met de Busa, rukwinden-sneeuwbuien, en veel rotzooi op de weg, maar dat boeit allemaal niet, het gaat om mijn kleinzoon.
Hij heeft een keurige spreekbeurt gehouden, over het wegracen, en over de motor van Opa, en nadien konden ze in groepjes, de motor bekijken.
Al met al, een geslaagde morgen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

 :thumbsup: Dat moet hem dan zeker een heel goed punt opleveren  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joep

Tonnie, welk van de twee is jouw kleinzoon?

En heb je de motor ook nog wat toeren laten maken? Daar zijn kinderen normaal gesproken gek op  :yes6rs:

Road Racing Tonnie

Citaat van: Joep op 21 november, 2008, 13:54:03
Tonnie, welk van de twee is jouw kleinzoon?

En heb je de motor ook nog wat toeren laten maken? Daar zijn kinderen normaal gesproken gek op  :yes6rs:

Dat is diegene die met de beker in de hand staat, en met de helm op, de andere, is zijn "aangever"
V.w.b het toeren laten maken, jao jao, mijn kleinzoon, is daar zeeeeeeeeer bedreven in, hij start de motor ook zelfstandig, wetende dat altijd de koppeling ingetrokken moet worden :yes6rs: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 21 november, 2008, 13:43:23
:thumbsup: Dat moet hem dan zeker een heel goed punt opleveren  :yes6rs:

In mijn beleving ook Nicole, hij heeft het verhaal heel mooi opgebouwd, we zullen zien.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair


Steefke™

Smells like rubber

crazy j

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 november, 2008, 21:28:41
Citaat van: Bakkertjedeeg op 20 november, 2008, 20:33:44
Ik wilde eigenlijk toch eerder beginnen dan 9 jaar. Heb al een optie op de Soes 50 quad van een vriend van me. Zoonlief is 4,5 maand... :oops: :-X

Je hebt nog ff  :yes6rs:
Mja voorbeeldje van: met de paplepel ingegoten.

Die van mij trekken er allebei niet aan, zal wss veranderen als de oudste volgend jaar met een brommert verrast wordt voor zijn verjaardag.
Geen scooter maar een schakel, gelijk leren hoe het moet  :mrgreen:

@soesgirl

ff spamme voor mezelf  :mrgreen:
wanner word je oudste zoon 16 ??
ik word over 3.5 maand zo ongeveer 18 ( begin maart) en natuurlijk beginne voor rijbewijs en zo dus mijn brommertje gaat dan de verkoop in en t is n schakel dus .....  :naughty:
excuses voor t offtopic gaan

living the life the way it comes

Mounty

"Wel voorzichtig met onze dochter" roepen we een vriendje van angie nog snel na.....het jong had eindelijk zijn brommerrijbewijs gehaald en wilde ff posen en koetsjen....Angie wil wilde wel ff mee achterop. Motorjas aan en helm op en juh....kwartier later de deur bel. :shock:

Angie gewond en kleren kapot, het vriendje met een open knie en een kapotte brommert.....leuk he brommeren :yes6rs:
Nu Durft Angie niet meer achterop...een zegen ? ik denk dat ik haar zo snel mogelijk maar weer es achterop de motor meeneem om de angst wat kwijt te raken.. Ze weet nu wel waarom kleding en helm belangrijk zijn als je gaat rijden. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: FZ_Ron op 21 november, 2008, 20:42:46
"Wel voorzichtig met onze dochter" roepen we een vriendje van angie nog snel na.....het jong had eindelijk zijn brommerrijbewijs gehaald en wilde ff posen en koetsjen....Angie wil wilde wel ff mee achterop. Motorjas aan en helm op en juh....kwartier later de deur bel. :shock:

Angie gewond en kleren kapot, het vriendje met een open knie en een kapotte brommert.....leuk he brommeren :yes6rs:
Nu Durft Angie niet meer achterop...een zegen ? ik denk dat ik haar zo snel mogelijk maar weer es achterop de motor meeneem om de angst wat kwijt te raken.. Ze weet nu wel waarom kleding en helm belangrijk zijn als je gaat rijden. :yes6rs:

:roll: heppie die kleine wiekser oppe pansj gehouwe dan wel?? :yes6rs: :yes6rs: :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: FZ_Ron op 21 november, 2008, 20:42:46
"Wel voorzichtig met onze dochter" roepen we een vriendje van angie nog snel na.....het jong had eindelijk zijn brommerrijbewijs gehaald en wilde ff posen en koetsjen....Angie wil wilde wel ff mee achterop. Motorjas aan en helm op en juh....kwartier later de deur bel. :shock:

Angie gewond en kleren kapot, het vriendje met een open knie en een kapotte brommert.....leuk he brommeren :yes6rs:
Nu Durft Angie niet meer achterop...een zegen ? ik denk dat ik haar zo snel mogelijk maar weer es achterop de motor meeneem om de angst wat kwijt te raken.. Ze weet nu wel waarom kleding en helm belangrijk zijn als je gaat rijden. :yes6rs:

nou ben je mooi klaar mee  :roll:

je schoonzoon zal 't wel niet worden   :lol:
je moet om de volgende keer bij de voordeur een hand geven en meteen begeleiden naar de achterdeur de tuin in  :evil:
weg ermee die willen we hier niet  :evil: