Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Gestart door Road Racing Tonnie, 20 november, 2008, 11:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

#30
Citeer
:roll: heppie die kleine wiekser oppe pansj gehouwe dan wel?? :yes6rs: :yes6rs: :evil:

:lol:

Road Racing Tonnie

En ik dacht een leuke topic geopnd te hebben over, onze kleizoon, te weten spreekbeurt-wegracen-Hayabusa, en het is bijna moord en doodslag geworden :yes6rs: :oops: :lol: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: Dwars® op 22 november, 2008, 06:45:00
:roll: heppie die kleine wiekser oppe pansj gehouwe dan wel?? :yes6rs: :yes6rs: :evil:

nee hoor, is een goed jong.....enne ut scheelt, is niet HET vriendje..Maar hij durfde idd niet meer te komen. Ik heb m aangeboden de brommert weer te maken als ie dat zelf nie kan.. Ben niet zo snel kwaad.  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 22 november, 2008, 15:23:03
En ik dacht een leuke topic geopnd te hebben over, onze kleizoon, te weten spreekbeurt-wegracen-Hayabusa, en het is bijna moord en doodslag geworden :yes6rs: :oops: :lol: :-X

Ik ben het geheel met je eens Tonnie :onderplak: :guns:
Smells like rubber

karz

Citaat van: Steefke™ op 24 november, 2008, 10:13:57
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 22 november, 2008, 15:23:03
En ik dacht een leuke topic geopnd te hebben over, onze kleizoon, te weten spreekbeurt-wegracen-Hayabusa, en het is bijna moord en doodslag geworden :yes6rs: :oops: :lol: :-X

Ik ben het geheel met je eens Tonnie :onderplak: :guns:

Ik niet :

topic title
CiteerJe kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

:dunno:   

Posts zijn in lijn met topic titel dunkt me.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Dochter lief word volgende week 5 jaar en moet gelukkig nog niks van jongens hebben :mrgreen:
Smells like rubber

Gassie

Citaat van: Steefke™ op 25 november, 2008, 19:20:55
Dochter lief word volgende week 5 jaar en moet gelukkig nog niks van jongens hebben :mrgreen:

wacht maar over 10 jaar of nog eerder  :mrgreen: :shock:
KTM SMT 2011

DeWitte

ja we hebben allemaal kiddo's, maar wie brengt het motor-virus nog meer over op zijn kroost????
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 26 november, 2008, 08:03:40
ja we hebben allemaal kiddo's, maar wie brengt het motor-virus nog meer over op zijn kroost????

Moi :mrgreen:

Steef wil een blauwe en Sanne wil een roze quad  :yes6rs: Ik vind het veiliger om eerst eens te starten op een quad. Steef wordt ook al regelmatig door z'n ouwe heer naar allerei motorsport evenementen meegesleept :mrgreen:
Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 26 november, 2008, 08:03:40
ja we hebben allemaal kiddo's, maar wie brengt het motor-virus nog meer over op zijn kroost????

ik niet  :?

Road Racing Tonnie

Het overbrengen, gebeurt niet alleen op de kleinkinderen, ook onze buurtkinderen, weten inmiddels het nodige over motoren, enz.
Gezien dat ik voor een Fa, op locatie mensen ga plezieren met het quad rijden, heb ik wel eens een tussenuur, en dan laat ik mijn buurjongens en meisjes, dat uur genieten van het quad rijden, kost hun niets, en de stralende gezichten na afloop spreken boekdelen :yes6rs: :lol:
Dat heet, `investeren in de toekomst´ :yes6rs: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: QuattroFrits op 26 november, 2008, 16:16:38
Citaat van: Dwars® op 26 november, 2008, 08:03:40
ja we hebben allemaal kiddo's

Ook ik heb er geen.

ik ook niet wel kleine nichtjes en neefjes die al roepen bij elke motor daar komt gaston
KTM SMT 2011

crazy j

bij ons thuis heeft pap zijn werk gedaan

mijn broer ( lucky 13) rijdt moter hij heeft zijn vriendin ook aan het rijden gekregen
en ik ben er ook helemaal weg van om het zo te noemen
hoop dat ik het ook ooit aan mijn kinderen ( als die er komen ) kan overgeven
living the life the way it comes