Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Gestart door Road Racing Tonnie, 20 november, 2008, 11:01:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Angie wil graag mee achterop en wil als ze 16 is een brommer die op een motor lijkt...geen scootah iig.
Dan als ze 18 is wil ze voor het motorrijbij proberen haar te overtuigen dat het autorijbewijs op nr 1 staat tov het motorrijbewijs omdat je de auto s'winters nodig hebt..(ga ervanuit dat zij ook niet swinters op de motor wil gaan, heeft het op d fiets al koud en pakt ze de bus.)
Dus...Brommert - auto - Motor. een quad lijkt haat ook leuk.

De Jongste Davina wil ook graag mee achterop de motor maar ik vind haar nog te klein om zonder aanpassingen achterop te kunnen..ze is klein voor haar 11 jaar en weinig spierspanning waardoor ze zich niet goed vast kan houden...door haar korte armen komt ze ook niet rond mij. :mrgreen: Zo gauw ze zich goed vast kan houden mag ze mee... Ze wil iig nog niet zelf op een motor...wel een quad.
Komt nog wel denk ik....

Daarbij is Angie een jongensachtig meisje en Davina juist een echte meid....vandaar Angie's intresse in motor/auto en techniek..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 26 november, 2008, 20:25:09
bij ons thuis heeft pap zijn werk gedaan

mijn broer ( lucky 13) rijdt moter hij heeft zijn vriendin ook aan het rijden gekregen
en ik ben er ook helemaal weg van om het zo te noemen
hoop dat ik het ook ooit aan mijn kinderen ( als die er komen ) kan overgeven

En jouw vriendin dan J ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

De oudste wil wel graag een brommer, geen scooter.
En ik denk dat die laters wel zijn motorrijbewijs wil halen.
de jongste heeft niks met motoren, interesseert hem niet zo ,die vind zijn pc en playstation en de rest van die meuk leuker.
je kan er nog helemaal niks van zeggen vind ik altijd.
Als ze 18 zijn en ze met hun kontje neerstrijken in een of ander jolfje oid vinden ze dat mss het einde en wordt dat motorrijbewijs op de plank gezet, om er mss nooit meer vanaf te komen.
Tijd zal het leren, ik zou het iig wel heel erg leuk vinden (denk ik... of ik maak me helemaal veel zorgen om ze) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

crazy j

Citaat van: QuattroFrits op 27 november, 2008, 16:55:50
Citaat van: crazy j op 26 november, 2008, 20:25:09
bij ons thuis heeft pap zijn werk gedaan

mijn broer ( lucky 13) rijdt moter hij heeft zijn vriendin ook aan het rijden gekregen
en ik ben er ook helemaal weg van om het zo te noemen
hoop dat ik het ook ooit aan mijn kinderen ( als die er komen ) kan overgeven

En jouw vriendin dan J ??

die heb ik niet frits
kun je je beter niet aan ophouden kost aleen maar handen vol geld
( en toch je kun er niet zonder )

living the life the way it comes

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Klopt J. ik kan ook niet zonder vriendinG. (zolang m'n vrouw er maar niet achter komt wa? :mrgreen: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#51
gone
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Citaat van: maurice op 13 juni, 2009, 20:49:19
Yep!! kunt niet vroeg genoeg beginnen met je kinderen te verpesten, mijn oudste( 8 ) is een echt meisje, toch vindt ze het geweldig om bij paps achter op de bike te gaan. heeft daar een volledig bankstel met beugels waar ze, zich aan vast kan houden. Dus wel veilig. Daarbij ga ik met haar achterop nooit te ver en te lang, wat haar betreft kan het niet langgenoeg duren. Zij gaat ook regelmatig mee naar motorbeurzen en/of treffens vind ze leuk(pappa trots!!) Bij mijn Jongste(4) zie je echt dat het motorrijden er al in zit, wil alleen maar t-shirts aan als er maar een motor opstaat, hoofd kaal geschoren zoals pappa, en vind alles leuk wat maar 2 wielen heeft en (veel) lawaai maakt. Hij heeft Bikerboyz al vijftig miljoen keer gezien, tot het mij zelfs mijn strot uit komt. Hij heeft zn loop fietsje in de vorm van een motor, en je ziet aan de manier van bochten nemen dat "het" er al in zit.Het kan niet hard genoeg gaan.(tzt pockedbike?) Daarbij gaat hij ook als we als gezin gaan rijden achter op de trike(gordel) kan alleen niet langer dan ongeveer 1 uur, dan valt hij in slaap. Mijn kids(en vrouw ook, gelukkig ook anders kon ik mijn harleyzooi niet kwijt in de woonkamer) zijn gelukkig allen motorminded. I'm a happy person!!!


En wie voor mij niet opzij gaat.................................schiet ik overhoop.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

#54
Ikke heb 3 Meiden, 3, ja 3, Ik had toen nog geen motor, maar een andere hobby  :mrgreen:
Oudste, is een echte meid, die hoeft niet zo nodig mee, kleinste is pas 3 dus die wil nog niet.
Nu wil de middelste (9) wel mee, maar moeder de vrouw vind dit niet zo goed..
En ik weet niet of het blijvende interesse is. En om nu voor een paar honderd euri spullen te gaan kopen en die na 2 korte ritjes op marktplaats te zetten heb ik geen zin.
Ik weet dus niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Wie heeft er raad ????
Motorcycling is not a crime

Busaberke

Citaat van: Varaderos op 24 juni, 2009, 21:52:03
Ikke heb 3 Meiden, 3, ja 3, Ik had toen nog geen motor, maar een andere hobby  :mrgreen:
Oudste, is een echte meid, die hoeft niet zo nodig mee, kleinste is pas 3 dus die wil nog niet.
Nu wil de middelste (9) wel mee, maar moeder de vrouw vind dit niet zo goed..
En ik weet niet of het blijvende interesse is. En om nu voor een paar honderd euri spullen te gaan kopen en die na 2 korte ritjes op marktplaats te zetten heb ik geen zin.
Ik weet dus niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Wie heeft er raad ????

in het begin ergens de spullen lenen ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

ik heb voor een varadero nog zelfgefabriekte "verhoogde" duosteps liggen, die mag je al voor nop komen halen. pb maar
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Citaat van: Busaberke op 24 juni, 2009, 22:41:40
Citaat van: Varaderos op 24 juni, 2009, 21:52:03
Ikke heb 3 Meiden, 3, ja 3, Ik had toen nog geen motor, maar een andere hobby  :mrgreen:
Oudste, is een echte meid, die hoeft niet zo nodig mee, kleinste is pas 3 dus die wil nog niet.
Nu wil de middelste (9) wel mee, maar moeder de vrouw vind dit niet zo goed..
En ik weet niet of het blijvende interesse is. En om nu voor een paar honderd euri spullen te gaan kopen en die na 2 korte ritjes op marktplaats te zetten heb ik geen zin.
Ik weet dus niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Wie heeft er raad ????

in het begin ergens de spullen lenen ?

Of misschien zelf ook eens op marktplaats kijken :dunno:

De Sjeng

Citaat van: Varaderos op 24 juni, 2009, 21:52:03
Ikke heb 3 Meiden, 3, ja 3, Ik had toen nog geen motor, maar een andere hobby  :mrgreen:
Oudste, is een echte meid, die hoeft niet zo nodig mee, kleinste is pas 3 dus die wil nog niet.
Nu wil de middelste (9) wel mee, maar moeder de vrouw vind dit niet zo goed..
En ik weet niet of het blijvende interesse is. En om nu voor een paar honderd euri spullen te gaan kopen en die na 2 korte ritjes op marktplaats te zetten heb ik geen zin.
Ik weet dus niet zo goed wat ik er mee aan moet.
Wie heeft er raad ????

Of kijk eens op www.louis.de/ of www.polo-motorrad.de/ voor het geld wat het(soms) daar kost kun je vaak nog niet tweedehands kopen. Lijkt mij ook niet prettig andermans spullen aan je lijf/hoofd.
God Forgives, I Don't

Varaderos

Citaat van: Dwars® op 25 juni, 2009, 11:26:27
ik heb voor een varadero nog zelfgefabriekte "verhoogde" duosteps liggen, die mag je al voor nop komen halen. pb maar

zal ik binnenkort doen.
thnx alvast
Motorcycling is not a crime