MFL Nieuwjaarsborrel 2009

Gestart door suzuki-girl, 23 november, 2008, 20:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rookie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 14 januari, 2009, 21:07:29
Citaat van: Rookie op 14 januari, 2009, 21:01:43
De traditie moeten we toch niet verbreken, wij zijn graag ook weer van de partij.

Onze bestelling:
1x Chorizo mexicano € 3,70
1x Toernedos € 17,20

1x Sopa de tomates con crema € 3,90
Tacos de picadillo € 13,70


Dat is echt wat ik noem op de valreep...
Ik had de bestelling al doorgegeven via de mail, maar geen probleem, jou bestelling heb ik nu dus ook nog ff gestuurd  ;)
Wordt nog aardig vol daar geloof ik  :lol:

Thanx, sorry for your trouble.

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 15 januari, 2009, 19:54:13
19:45 uur ingang eettent of wat? :shock:

wou ik ook net zeggen beetje op tijd daar zijn  :yes6rs:
KTM SMT 2011

DeWitte

ik ben op tijd, ik wacht graag als ze biera hebbe wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Wegens omstanigheden kan ik niet komen, veel plezier!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Citaat van: Busaberke op 16 januari, 2009, 08:07:38
Wegens omstanigheden kan ik niet komen, veel plezier!

Jammer Robert, volgende keer beter!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Ik eenieder heel veel plezier wens vanavond.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Dank je Tonnie en Robert, We zullen het glas heffen op alle afwezigen en maar met 1 doel dat in 2009 iedereen behouden zal varen. Geen ongelukken onder de Mfl-ers en zo weinig mogelijk bonnen en panne's dit jaar. En voor de zekerheid zal ik er een paar heffen, zeker is zeker wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Daarom ga ik niet mee, dan moet ik een hele ton heffen en dan heb ik het daarna aan de rug :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

T was weer super gezellig. :yes6rs: Lekker gegeten. :yes6rs: Daarna de nodige pinten gedronken (gein koppien) en weer lekker geouwehoerd. Soes-Girl ut woar weer good geregeld. :thumbsup:
Smells like rubber

DeWitte

compliment idd voor Soes-Girl, ze had lekker gekookt :mrgreen: en daarna naar "de buuren" was goed bevallen. Nu nog wachten op de pics van hof-fotograaf Motzy :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

was gisteren echt gezellig goed gegeten en daarna lekker bij de buren nog eentje gedronken heb net op hun website gekeken maar de foto,s staan er nog niet op
moeten we vaker doen
KTM SMT 2011

Motzippaldy

Proud on the South  

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

eey waar heeft die Mr-Kawa zijn hand bij mijn vrouw? :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Crash Bandicoot

Zie je dat nu pas op de foto's haha  :spit: Vond t wel gezellig, volgende keer beginnen we meteen in de kroeg :lol: