MFL Nieuwjaarsborrel 2009

Gestart door suzuki-girl, 23 november, 2008, 20:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: Crash Bandicoot op 18 januari, 2009, 13:51:32
Zie je dat nu pas op de foto's haha  :spit: Vond t wel gezellig, volgende keer beginnen we meteen in de kroeg :lol:

Op lege maag is het slecht drinken !!!  ;)
Was echt wel een leuke avond, zeer zeker voor herhaling vatbaar ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Toppie eten  :worship-cool: en helaas had ik nog verplichtingen  :mrgreen: heb ik daar nog een paar pinten gedronken op een goed en mooi motorjaar.

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

en nog de 2 foto's van de buren zelf
KTM SMT 2011

Gassie


kom je terug uit sittard heb je dit
KTM SMT 2011

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Gassie op 12 februari, 2009, 21:25:48

kom je terug uit sittard heb je dit

Jaha daar staat een flitspaal :(
Smells like rubber

karz

flitspalen en niet op verkeersaanbod reagerende stoplichten zijn ze goed in in dat durp :guns:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

komt net op dat moment een andere auto aan zegt ze nee hij heeft hem geflitst niet ons  :-X
KTM SMT 2011

DeWitte

:schater: :laughing49so: heeft ze toch al lang weer goed gemaakt zeker?   :naughty:


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Troost je ik ben zo net ook geflits  :-X Langs het vliegveld op de weg langs de A2, voorlangs bij A2 mobilport :twisted: K reed netjes 80 mag je daar schijnbaar maar 60 :evil: We zien het kreng wel op de deurmat vallen :cry:
Smells like rubber

Joepie1958

Denk eraan, we zullen dat begrotingstekort van 20 miljard toch ergens vandaan moeten halen, dus allemaal.... het gas erop :-X :-X
En ja, de Leijenbroekerweg is ook een gevaarlijk straatje, een bekende van me heeft daar in het verleden eens geprobeerd een boom te ontwortelen, maar dat heeft hij niet overleefd. :( :( :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Heb de eerste twee van dit jaar ook al weer binnen, gelukkig kleintjes van 24 en 32 euro  :roll:

Herr Tod

Dan had je toch zeker..... 55 gereden waar je 50 mag? :lol: Ik heb laatst een laagte record bereikt van een boete, 19 euro :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gassie

Citaat van: Herr Tod op 16 februari, 2009, 15:38:22
Dan had je toch zeker..... 55 gereden waar je 50 mag? :lol: Ik heb laatst een laagte record bereikt van een boete, 19 euro :roll:
wat was dat 3 km te hard ofzo
KTM SMT 2011

Desmo-devil

Een keer 57  en een keer 59 , allebei op de zelfde plaats een week na elkaar. :oops:
(Flitspaal einde Noorderbrug in Maastricht)