Norton 961 Commando gespot

Gestart door DeWitte, 10 december, 2008, 17:02:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

De 961 Commando gespot: vanaf de zomer 2009 in de showroom. Sinds Stuart Garner's overname van Norton eerder dit jaar heeft het merk weer grootse plannen voor een come back. Hier de eerste foto van de 961 Commando. Ik vin um vet :cool:




Bron: MCN 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dat is wel een mooi machientje ja. Enigzins bij elkaar geraapt, maar wel het goede spul geraapt :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Steefke™

Smells like rubber

Gassie

KTM SMT 2011

Joep

Neet vervaelend bedoelt mèr dit is aad nuujts ;)
Hele tied geleeje haet deze motor al in ein blaedje gesjtaon  :yes6rs:

Mèr det 't ein sjiek dingk, zeker zeker

DeWitte

Citaat van: Joep op 10 december, 2008, 20:47:06
Neet vervaelend bedoelt mèr dit is aad nuujts ;)
Hele tied geleeje haet deze motor al in ein blaedje gesjtaon  :yes6rs:

ja zoe lust ich ze wel Joep, vanzelf kump dan de legitieme vroag in mich op :yes6rs:: Wrum melds dich dat dan neet toen zelf en lies te ne ouwe miensj zich noe die muujte doe? :? Die jeugd van tegenwoordig  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Mag ik hem niet mooi vinden
echt geen hol aan zelfs..  :?
een mens kan immers niet alles mooi vinden toch  :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

De klokjes en de veerpoothouders vind ik er niet bij passen, en de 'N' gegraveerd in het blok is me wat te veel 'kerstboom' , maar voor de rest  :yes6rs:.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

weer 'n ketel zonder koffers   :-X

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 11 december, 2008, 15:28:38
weer 'n ketel zonder koffers   :-X

Koffers zijn alleen maar goed in je gereedschap in te verbergen :mrgreen:
Smells like rubber

Joep

Citaat van: Dwars® op 11 december, 2008, 04:27:56
Citaat van: Joep op 10 december, 2008, 20:47:06
Neet vervaelend bedoelt mèr dit is aad nuujts ;)
Hele tied geleeje haet deze motor al in ein blaedje gesjtaon  :yes6rs:

ja zoe lust ich ze wel Joep, vanzelf kump dan de legitieme vroag in mich op :yes6rs:: Wrum melds dich dat dan neet toen zelf en lies te ne ouwe miensj zich noe die muujte doe? :? Die jeugd van tegenwoordig  :lol:

Alez Hub ich weit detse 't fijn vinjs omdet bie ein te sjravele, dus laot ich dich dao geweun in. Maak ich gein perbleem van. Mèr in mien veurdeil, det sjting in ein motorblaedje en van scanner weit ich nieks dus dingk ich dao ouch neet aan. Mèr ich zal de volgende keer get meer meujte doon  :mrgreen:

Citaat van: karz op 11 december, 2008, 14:13:28
De klokjes en de veerpoothouders vind ik er niet bij passen, en de 'N' gegraveerd in het blok is me wat te veel 'kerstboom' , maar voor de rest  :yes6rs:.
Vinj die "amerikaanse" reflectors op de vorkpeut nog 't ergst  :-X